• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hou eens op met dat eeuwige gezeik tegen mij :\
    Ik bedoel het toch ook allemaal niet zo. Het is wel duidelijk, ik ben hier niet meer welkom. Nou, dan ga ik wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuck this shit. Wat is er allemaal aan de hand man? Overal gaat het gewoon kut. Hallo, dit is mijn anniversary?! Positiviteit graag... ik kan het niet in mijn eentje doen.


    I'm your little ray of pitch black.

    oh
    onze vriendschap is dus helemaal niet zo platonisch.
    dat ik niet doorhad dat je al die tijd verliefd op me was. ik weet niet hoe ik nu terug moet kijken op alle momenten die we samen beleefd hebben.


    i put the fun in funeral

    Ik haat het om al mijn geld aan je te lenen (vaak zonder terug te krijgen). Zelf durf ik amper geld uit te geven zodat ik nooit tekort kom als jij weer wat nodig hebt. Ik was van plan volgende week een nieuwe computer te kopen, maar dat gaat waarschijnlijk ook niet meer door..

    // Ugh, het is weer 'iedereen-uit-de-familie-komt-bij-ons-thuis' dag. Voor de minstens derde keer deze week. Je zou toch eens elke week meerdere keren naar je ouderlijk huis gaan. Wat een no-lifers. Echt niet dat ik vaker dan eens per twee maanden een bezoekje breng..

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 14:53 ]

    Iedereen kan van mijn part dood neervallen nu. I am so fucking done.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deze video, what the.. D:



    Het liedje is leuk, maar de video... :"D


    26 - 02 - '16

    Hmmmm.
    Dat moment waarop je weer bedenkt dat je je idolen serieus live hebt gezien. En dat nog steeds niet hebt beseft. Makes you wonder... how you stayed cool over it at the moment itself when like two monds later you're flipping because you where there. I think my brain is pretty messed up :')

    Jonty schreef:
    Iedereen kan van mijn part dood neervallen nu. I am so fucking done.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Square schreef:
    (...)

    Ahhh, no. D: Ik kan eigenlijk niets meer toevoegen aan wat Jip zegt, maar als ik ooit deze kat tegenkom zal ik hem jouw kant op sturen. (En sorry's zijn echt, echt niet nodig.)



    N'aww, Leen. :c Heel veel knuffels voor jou. Misschien komt er binnenkort wel een fantastisch idee in je op en krijg je al je lezers gewoon weer terug en komt alles goed. <3 (Behalve de familieverplichtingen. I feel ya on that. Sterkte.)


    Thanks <3

    (ik heb de familieverplichtingen overleefd door de hele dag met mijn neef te praten - hij is cool)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    F5 F5 F5 F5
    Er gebeurt echt bijna niks op het forum. (no_chears)

    Elvenking schreef:
    F5 F5 F5 F5
    Er gebeurt echt bijna niks op het forum. (no_chears)

    What the fuck doe je met 200 euro per week? Ik blijf je maar geld geven... ik leef alleen maar van stufi hoor. Het groeit niet op mijn rug.. ga een nieuwe baan zoeken ofzo.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 16:22 ]

    Hoofdpijn. Verstopte neus. Deadline voor morgen en nog niemand heeft iets bij mij ingeleverd. Conclusie: Ik voel me kut.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ga morgen de hele dag in de bibliotheek doorbrengen om de simpele reden dat dat de enige plek is waarvan ik zeker weet dat ik er niemand zal tegenkomen die ik ken.


    i put the fun in funeral

    Ik weet niet eens meer wat ik van jou moet denken tbh.


    Caution first, always.