• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hello nomenclatuur, bye leven.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja hoor, eerst blijven die stomme updates een uur lang haken, reset ik mijn computer, blijft mijn computer hangen bij het terugdraaien van de veranderingen. Wtf, Windows. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ja joh, ik fix alles wel weer.


    Caution first, always.

    Ik heb zo'n zin in het conceeeeert :'D
    Nog maar 2 maanden en 6 dagen omgomgomg

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 9:12 ]

    It's ridiculous how lonely I am.


    kindness is never a burden.

    Crater schreef:
    It's ridiculous how lonely I am.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Yay, showreel is af. Even in elkaar geflanst trololo. Ach, zolang ik morgen word aangenomen vind ik het helemaal primaaaa. *O*

    Let's play a game of 'are you hitting on me or am I just misreading the signs'.


    kindness is never a burden.

    Meh, ik wil vakantie... en dan heb ik niet eens echt vakantie, want ik moet vast leren voor mn toetsweek....


    Stenenlikker

    Dit daarnet op Facebook neergezet. Voel me er best goed over dat ik dit heb neergezet;

    Weet je wat ik zo jammer vind, alles gaat tegenwoordig digitaal. Felicitaties gaan via Facebook en beterschapswensen gaan via WhatsApp. Ik vraag me af hoeveel kerstkaartjes we krijgen dit jaar... Een kaartje is tien keer persoonlijker dan een berichtje die je kopieert en plakt, om hem vervolgens op ieders tijdlijn te zetten. Ik stuur kaartjes om mensen te laten zien dat ik, naast de digitale wereld, ook om ze geef in de echte wereld. Wat is die paar euro voor een kaartje voor je familie en vrienden nou?
    Vraag me af hoeveel mensen dit lezen en hetzelfde erover denken of na gaan denken over hoe het nu allemaal in elkaar steekt. Dit bericht komt recht uit mijn hart en ik wil hier dingen duidelijk mee maken.
    Bedankt voor het lezen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weer niks gewonnen met de staatsloterij. Huilen.

    Helemaal happy met mijn jurk! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nou. Van je familie moet je het hebben hoor. Flikker toch op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Plots helemaal rusteloos, waar komt dit vandaan. D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jonty schreef:
    Dit daarnet op Facebook neergezet. Voel me er best goed over dat ik dit heb neergezet;

    Weet je wat ik zo jammer vind, alles gaat tegenwoordig digitaal. Felicitaties gaan via Facebook en beterschapswensen gaan via WhatsApp. Ik vraag me af hoeveel kerstkaartjes we krijgen dit jaar... Een kaartje is tien keer persoonlijker dan een berichtje die je kopieert en plakt, om hem vervolgens op ieders tijdlijn te zetten. Ik stuur kaartjes om mensen te laten zien dat ik, naast de digitale wereld, ook om ze geef in de echte wereld. Wat is die paar euro voor een kaartje voor je familie en vrienden nou?
    Vraag me af hoeveel mensen dit lezen en hetzelfde erover denken of na gaan denken over hoe het nu allemaal in elkaar steekt. Dit bericht komt recht uit mijn hart en ik wil hier dingen duidelijk mee maken.
    Bedankt voor het lezen.

    Goed gezegd (:


    // Ik weet niet hoe ik dit wezen/vrouw-persoon moet noemen. Een waarzegster of tovenares past echt niet in een vampierverhaal. Ik heb mezelf weer eens in de problemen geschreven. G effing G..