• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FY, FY, FY, FY, FY. Just that: A big FY, bitch.


    -

    And when they see me
    They want to be me
    I am your fantasy


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lmao, geen toiletpapier op kot en ik weiger het te gaan halen omdat ik dit het afgelopen half jaar al iedere keer heb moeten doen. #toiletpaperstandoff #vegenmettissues


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Lmao, geen toiletpapier op kot en ik weiger het te gaan halen omdat ik dit het afgelopen half jaar al iedere keer heb moeten doen. #toiletpaperstandoff #vegenmettissues

    #ditisgeentwitter


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omygod these nerves are killing meeeh. ;-;

    Jonty schreef:
    (...)
    #ditisgeentwitter


    Nee, dit is een lucht je hart topic, dus laat haar lekker zoiets zeggen als ze dat wil.


    // Dit is de eerste keer dat ik me echt 'bijzonder' voel op Paarse Vrijdag hier op school. Zou dat iets te maken hebben met het feit dat ik ben er voor ben uitgekomen dat ik biseksueel ben? :')

    Jonty schreef:
    (...)
    #ditisgeentwitter


    Oh my God! Dit is een lucht je hart-topic, geen geef kritiek op anderen-topic. Als ik het toch fijn vind om zo mijn posten te plaatsen één keer op de zoveel tijd, dan laat me toch prima dat doen. Dat geeft jou toch niet het recht om mij te bekritiseren? Of wel dan? Laat mij mijn posten zo plaatsen en laat iedereen anders zo hun posten plaatsen. Zo'n hatelijke reactie is nergens voor nodig en zonder dat je het weet kun je iemand beledigen of juist het goede knopje raken om hen kwaad of gefrustreerd te raken. Waarom denk je anders dat ik in de topic zit? Of waarom iedereen anders in dit topic zit? Sure, er staat goede posten tussen, maar de meesten zitten hier omdat ze gefrustreerd zijn en kwaad, dus dan let je maar beter op waar je commentaar op geeft.
    En laat ik je eens vertellen waarvan je mijn comment krijgt: ik ben momenteel ongesteld en ik voel het al meer dan een week aankomen, inclusief de pijn, ik heb eergisteren een examen gehad, ik heb gisteravond een examen gehad en over een week is mijn semester afgelopen en kan ik voor zes weken alleen maar blokken, niet te vergeten dat ik over een week een opdracht statistiek moet inleveren, terwijl iedereen leuke dingen gaat doen zoals kerstmarkten bezoeken. En dan nog maar niet te spreken over de twee verliezen die ik een maand geleden heb moeten verwerken en waar ik nog lange niet over heen ben. Dus voordat je ook maar denkt aan reageren, bedenk je eerst eens waar de ander mee zit voordat je je reacties de wereld in gooit. En ja, ik ben zo fucking gestresst en geïrriteerd en het spijt met dat het richting jou komt, maar AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

    Oke, dat waren mijn frustraties. (cat)
    Edit: oh ja. Ik wil zo hard huilen en ik ben blij dat ik vanmiddag naar huis kan.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 9:15 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oh my God! Dit is een lucht je hart-topic, geen geef kritiek op anderen-topic. Als ik het toch fijn vind om zo mijn posten te plaatsen één keer op de zoveel tijd, dan laat me toch prima dat doen. Dat geeft jou toch niet het recht om mij te bekritiseren? Of wel dan? Laat mij mijn posten zo plaatsen en laat iedereen anders zo hun posten plaatsen. Zo'n hatelijke reactie is nergens voor nodig en zonder dat je het weet kun je iemand beledigen of juist het goede knopje raken om hen kwaad of gefrustreerd te raken. Waarom denk je anders dat ik in de topic zit? Of waarom iedereen anders in dit topic zit? Sure, er staat goede posten tussen, maar de meesten zitten hier omdat ze gefrustreerd zijn en kwaad, dus dan let je maar beter op waar je commentaar op geeft.
    En laat ik je eens vertellen waarvan je mijn comment krijgt: ik ben momenteel ongesteld en ik voel het al meer dan een week aankomen, inclusief de pijn, ik heb eergisteren een examen gehad, ik heb gisteravond een examen gehad en over een week is mijn semester afgelopen en kan ik voor zes weken alleen maar blokken, niet te vergeten dat ik over een week een opdracht statistiek moet inleveren, terwijl iedereen leuke dingen gaat doen zoals kerstmarkten bezoeken. En dan nog maar niet te spreken over de twee verliezen die ik een maand geleden heb moeten verwerken en waar ik nog lange niet over heen ben. Dus voordat je ook maar denkt aan reageren, bedenk je eerst eens waar de ander mee zit voordat je je reacties de wereld in gooit. En ja, ik ben zo fucking gestresst en geïrriteerd en het spijt met dat het richting jou komt, maar AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

    Oke, dat waren mijn frustraties. (cat)
    Edit: oh ja. Ik wil zo hard huilen en ik ben blij dat ik vanmiddag naar huis kan.



    Oké, ik snap je frustraties heel erg goed - geloof me. Maar voordat het op een ruzie om zoiets kleins uit gaat lopen lijkt het me misschien handig om... ietsje minder explosief te reageren? :3

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 9:27 ]

    Trees schreef:
    (...)


    Oké, ik snap je frustratie, maar voordat het op een ruzie om zoiets kleins uit gaat lopen lijkt het me misschien handig om... ietsje minder explosief te reageren? :3


    Sorry, je hebt gelijk.
    Ik heb echt gewoon geen idee meer waar ik mijn frustratie kwijt moet en ik zie voorlopig ook geen uitweg eraan, want pas in februari zijn de examens gedaan. Maar je hebt gelijk. Ik had wat minder explosief moeten reageren. Of de frustraties los moeten plaatsen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Sorry, je hebt gelijk.
    Ik heb echt gewoon geen idee meer waar ik mijn frustratie kwijt moet en ik zie voorlopig ook geen uitweg eraan, want pas in februari zijn de examens gedaan. Maar je hebt gelijk. Ik had wat minder explosief moeten reageren. Of de frustraties los moeten plaatsen.


    Ga heel hard kauwgom kauwen, met kussens smijten of in je hoofdkussen gillen - dat werkt zo goed :3 Maar het is echt goed van je om dat zo te zien terwijl je nog steeds met die frustraties zit; you m'am, deserve a cookie :Y)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 9:36 ]

    Trees schreef:
    (...)

    Ga heel hard kauwgom kauwen, met kussens smijten of in je hoofdkussen gillen - dat werkt zo goed :3 Maar het is volwassen van je om dat zo te zien; you m'am, deserve a cookie :Y)



    Dank je. Dat is erg aardig. :') (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Omg, ik ga op kamers. :')


    Caution first, always.

    Ik weet niet hoe ik deze dag vol ga houden :'D
    Val nu al zowat in slaap, haha


    26 - 02 - '16

    Oh het is paarse vrijdag. Gods, als biseksueel moet ik daar toch eigenlijk wel bewuster van zijn. Goedemorgen, brein.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ugh, wanneer mensen 'selfish' schrijven terwijl ze eigenlijk 'selfless' zouden moeten schrijven. Irritatie is groot :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque