• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dizcoostin schreef:
    Ok. Ik snap er helemaal niets meer van. Hoe kan er staan dat dat hoofdstuk 8 keer is gelezen, terwijl er maar twee personen staan als ik erop klik? Ik irriteer me al jaren mateloos hieraan, Q. Science side of Q, explain; what does that mean?

    Zul je zien dat dit dadelijk vreselijk logisch is, en dat ik gewoon een vreselijk dom persoon ben, maar ach, ik heb dan tenminste een antwoord. ;D

    *Sighs too*


    Dat zijn mensen van buiten quizlet denk ik. Die hebben geen account en zullen niet als zodanig dus te zien zijn, maar het wordt wel geregistreerd dat ze het gelezen hebben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Holy fuck, IS burned a pilot alive?

    Laquifa schreef:
    (...)
    Dat vind ik ook nogal raar, maar het maakt niet uit wie het leest gok ik. Als jij bijv. het hoofdstuk blijft lezen dan komt dat erbij.
    Tenminste, anders is het helemaal niet logisch.


    Heb geprobeerd er zelf enkele keren op te klikken, maar dat is het niet? En kan me niet herinneren dat ik achtmaal op dat hoofdstuk heb geklikt?

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat zijn mensen van buiten quizlet denk ik. Die hebben geen account en zullen niet als zodanig dus te zien zijn, maar het wordt wel geregistreerd dat ze het gelezen hebben.


    Oh, dat klinkt eigenlijk wel logisch eigenlijk. Maar dat werkt dan wel snel, want binnen één uur had ik al acht lezers. |: Nja, in ieder geval zou het best eens kunnen zijn.


    I'm your little ray of pitch black.

    Holy mother of God, eindelijk weekend. c':


    Caution first, always.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Oh, dat klinkt eigenlijk wel logisch eigenlijk. Maar dat werkt dan wel snel, want binnen één uur had ik al acht lezers. |: Nja, in ieder geval zou het best eens kunnen zijn.


    Maak er een topic over en vraag daarin om uitleg? Weten we allemaal direct het antwoord. :Y)

    OTOFT: Zo. Kerstkaarten zijn geschreven. Ein-de-lijk. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Oh, dat klinkt eigenlijk wel logisch eigenlijk. Maar dat werkt dan wel snel, want binnen één uur had ik al acht lezers. |: Nja, in ieder geval zou het best eens kunnen zijn.

    Ik dacht eigenlijk dat het gewoon dat aantal keer gelezen is, of het nou allemaal andere personen zijn of dezelfde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Ik dacht eigenlijk dat het gewoon dat aantal keer gelezen is, of het nou allemaal andere personen zijn of dezelfde.

    Dit ja, want ik kan niet geloven dat het allemaal stiekemerds zijn. Zo populair is namelijk m'n ORPG niet. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laquifa schreef:
    (...)
    Dit ja, want ik kan niet geloven dat het allemaal stiekemerds zijn. Zo populair is namelijk m'n ORPG niet. :')

    Stiekemerds.. /gniffelt


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, het is Paarse Vrijdag en mijn haat voor mijn seksuele oriëntatie is groter dan ooit. Ik was hier toch overheen? Ik heb heel veel andere redenen om mezelf te haten.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    "I'll be single again.."

    Wow wait a minute ik wist niet dat we wat hadden? Dude, no. Wanneer zie je zelf in dat dit praktisch onmogelijk is?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jezus Christus, wat ben jij een achterlijke, agressieve stresskip. Ga eens een ander lastig vallen mevrouw, dat ik je mijn zus ben betekend niet dat je zomaar mijn kamer binnen mag stormen en helemaal waus mag worden Hell God...

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 17:10 ]

    Jonty schreef:
    Wauw zie nu net pas dat ik volledig onterecht door twee mensen werd aangevallen. Kijk, ja het is lucht je hart topic en ik lucht ook mijn hart door dat te zeggen, dus what is the fucking problem. Wattefuck. Lol. GAAAAAP.

    (Y)

    // Wat fijn dat de visagie les vandaag wel goed ging. Er is nog hoop om het beter te gaan doen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 17:11 ]

    Het zijn ook altijd dezelfde mensen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wow, the love in this place is great it seems..
    Guys, laat elkaar gewoon in elkaars waarde, alsjeblieft.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Altijd interessant om te zien hoe sommige mensen commentaar leveren op anderen en dan super offended raken als diegene dat niet kan waarderen. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."