• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ratonhnhake schreef:
    Mh, het lijkt erop dat er dus best veel mensen zijn die wel willen praten, maar niet goed weten hoe e.d?


    Haha, volgens mij is dat iedere keer dat zo'n onderwerp boven komt de conclusie, ja. Stiekem is Q een supportgroep voor mensen die super gezellig zijn maar niet goed weten hoe ze een gesprek moeten beginnen. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, volgens mij is dat iedere keer dat zo'n onderwerp boven komt de conclusie, ja. Stiekem is Q een supportgroep voor mensen die super gezellig zijn maar niet goed weten hoe ze een gesprek moeten beginnen. (nerd)


    Interessant.. Mh, misschien moet ik dan ook maar eens zomaar mensen een gb'tje gaan sturen zo nu en dan ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)

    Haha, volgens mij is dat iedere keer dat zo'n onderwerp boven komt de conclusie, ja. Stiekem is Q een supportgroep voor mensen die super gezellig zijn maar niet goed weten hoe ze een gesprek moeten beginnen. (nerd)

    Het gekke is dat ik er in real life nog eens best goed in kan zijn, maar online niet. :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wanneer gaat mijn keel nou eens over? Mijn hoestdrank is op. Mehh D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Why of all fucking people have I got a crush on you.
    This sounds like a bad movie cliché. :W


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I've got to pee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    CTRL+SHIFT+C

    testingcheatsenabled true

    deleteannoyingcrush

    enter enter enter enter


    en nu bidden dat het werkt

    // ik ga niet slapen tot die post af is, verdikkeme. Ik geloof dat ik daarvoor überhaupt niet echt kan slapen. :W

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 1:31 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ohhhh ik voel zo hetzelfde als iedereen hier boven. Bijna niemand waarmee ik echt praat. Sad.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Geen flashbacks.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 2:52 ]


    Tijd voor koffie.

    Give your heart and soul to me
    and life will always be
    la vie en rose


    i put the fun in funeral

    Hoooooofdpijn. Joepie.

    "Opnieuw is er een zwarte medemens gedood" well no shit. Als je met wapen over straat loopt en random schiet dan kun je dat ook verwachten ja. Dipshit people. Dat heeft niets met zwart zijn te maken.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 7:51 ]

    Ledecky schreef:
    Het is best triest dat ik dit jaar met bijna niemand op Q echt gepraat heb. (no_chears)


    Same


    26 - 02 - '16

    Waarom kan ik nou niet gewoon een keer goed slapen op een schooldag?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is suf, maar ergens mis ik de tijd van drie pagina's aan onelinerreacties als standaard bij een hoofdstuk best wel een beetje?? En de "snel verder"s? Nostalgie

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 9:41 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Het is suf, maar ergens mis ik de tijd van drie pagina's aan onelinerreacties als standaard bij een hoofdstuk best wel een beetje?? En de "snel verder"s? Nostalgie


    Oh Jezus, wat irriteerde ik me altijd aan de 'snel verder' reacties :') Van de zes reacties die ik kreeg waren er meestal wel vier van dat soort reacties, dan is het echt niet leuk meer haha. Doe je moeite om een hoofdstuk te schrijven, vinden mensen het niet eens de moeite die twee woordjes zelfs met hoofdletters te schrijven (cat)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt