• Hey allemaal,

    Ik heb even op het forum rondgekeken en wat polls bekeken, maar ik kon eigenlijk niet echt een bevredigend antwoord vinden op mijn vraag. Namelijk, ik zou graag van zoveel mogelijk mensen willen weten hoe lang zij hun hoofdstukken op Q ongeveer maken en wat ze prettig vinden om te lezen.

    Ik schrijf zelf nu veel hoofdstukken van ongeveer 1000 woorden per stuk, wanneer het uitkomt iets meer of iets minder, maar als ik lees op de computer vind ik het vaak ontzettend vervelend om zo'n lang stuk tekst op mijn scherm te hebben wat ik nog moet lezen. Aan de andere kant vind ik het ook ontzettend hinderlijk om niet veel meer dan 500 woorden per scherm te zien omdat dat dan weer te weinig is en er dan onnodig veel cliffhangers in gegooid worden, dus ik denk dat ik een beetje moeilijk doe.

    Het zou fijn zijn als jullie me kunnen vertellen wat jullie het fijnst vinden en vertellen waarom (:

    Liefs,
    Ezra.


    For those I love, I will sacrifice

    Ik heb op Q het liefst iets van 1000 woorden. Als het iets minder is, is het niet erg natuurlijk.
    Op Wattpad - andere site, lees ik het liefst echt mega lange hoofdstukken.

    Iets tussen vijfhonderd en duizend vind ik op Q meestal het fijnst. ^^ Nog korter en je hebt nauwelijks tijd om in het verhaal te komen, en langere hoofdstukken zijn vaak meteen een behoorlijk blok tekst.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tussen 400 en 900 vind ik fijn.

    Op Q probeer ik het altijd rond de 1000 te houden en daar hou ik ook het meest van om te lezen. Op andere sites of Word is dit natuurlijk weer heel anders.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Rond de duizend vind ik op Q het fijnst!


    Don't believe the lies you've been told