• Ik vond het wel tijd worden voor een Vikings fantopic. Het wachten op het nieuwe seizoen duurt zo vreselijk lang. Nog meer fans? :3


    De reeks begint aan het begin van het tijdperk van de vikingen, rond de 9e eeuw, in Scandinavië. De mannen van het Kattegat worden jaarlijks op rooftocht naar het oosten gestuurd door de jarl dus graaf. Boer Ragnar heeft echter verhalen gehoord over de "grote schatten" die in het westen te rapen vallen en wil eens graag die kant op. Van een reiziger heeft hij ook een zonnewijzer en -steen gekregen om op koers te blijven in open zee. De graaf verbiedt het echter en dus bouwt Ragnars vriend en scheepsbouwer Floki heimelijk een langboot voor hem.



    Fans
    Vikings || Natas || 25 || Seizoen 4
    Utahraptor || Felicia || 19 || Seizoen 2
    Virtuoso || Sem || 20 || Seizoen 4
    Noragami || Xanthe || 17 || Seizoen 3
    Kanarie || Julia || 15 || Seizoen 2
    Sempre || Chloë || 20 || Seizoen 4
    Saorsa || Linsdsey || 21 || Seizoen 4




    Voor spoilers graag de spoilerknop gebruiken. Het is wel handig als je erbij zegt voor welk seizoen dat is. :3

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 17:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kut nu klikte ik de spoiler open omdat ik was vergeten dat gisteren die nieuwe aflevering was geweest. D:
    Maar één zin gelezen maar dat was genoeg.:/
    Tenzij ik vorige week wat gemist heb :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah sorry D:
    Misschien moet ik de volgende keer er maar boven zetten dat het van de nieuwe episode is


    I live for the applause, you will die for it.

    Jaa doe maar, al was dit ook gewoon dom van mij. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oké wat de hel was Ragnar allemaal aan het doen in deze episode. :')

    Ik begreep trouwens even niet zo goed wat Bjorn nou ging doen en waarom hij opeens die chick ging ophalen (en zijn moeder ging opzoeken voor like vijf minuten). Weet hij nou dat Kalf die dude had gestuurd of niet? Lijkt me niet dat hij zijn moeder dan achterlaat, maar ik begreep niet waarom hij er dan opeens naartoe ging.

    I need subtitles :c


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Oké wat de hel was Ragnar allemaal aan het doen in deze episode. :')

    Ik begreep trouwens even niet zo goed wat Bjorn nou ging doen en waarom hij opeens die chick ging ophalen (en zijn moeder ging opzoeken voor like vijf minuten). Weet hij nou dat Kalf die dude had gestuurd of niet? Lijkt me niet dat hij zijn moeder dan achterlaat, maar ik begreep niet waarom hij er dan opeens naartoe ging.

    I need subtitles :c


    Spoiler van nieuwe episode incoming!

    Wat betreft de subs, kun je de afleveringen beter niet piraten? Daar zitten vaak subs bij.


    Ik heb zo een idee dat Bjorn wel wist dat die ring van Horik's zoon is. Die chick is Erlendur's vrouw en misschien wilde Bjorn haar 'stelen' van hem om hem terug te pakken of iets? Hij zal wel niet weten dat Kalf die berserker gestuurd heeft, maar wel dat Lagertha zichzelf kan beschermen, mocht het mis gaan. En aangezien Erlendur's vrouw vrijwillig meekomt, kan het zo zijn dat zij meer weet van de voorbedachte rade en het vertellen aan Bjorn.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necro schreef:
    (...)

    Spoiler van nieuwe episode incoming!

    Wat betreft de subs, kun je de afleveringen beter niet piraten? Daar zitten vaak subs bij.


    Ik heb zo een idee dat Bjorn wel wist dat die ring van Horik's zoon is. Die chick is Erlendur's vrouw en misschien wilde Bjorn haar 'stelen' van hem om hem terug te pakken of iets? Hij zal wel niet weten dat Kalf die berserker gestuurd heeft, maar wel dat Lagertha zichzelf kan beschermen, mocht het mis gaan. En aangezien Erlendur's vrouw vrijwillig meekomt, kan het zo zijn dat zij meer weet van de voorbedachte rade en het vertellen aan Bjorn.


    Nou, Lagertha heeft zichzelf inderdaad prima kunnen beschermen haha. Wat een heldin.
    Ik kreeg afgelopen aflevering een beetje een heimwee gevoel toen Ragnar zo langs de kust voer en herinneringen krijg uit seizoen 1. Sadd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Spoiler voor komende episode, komt uit de trailer.

    In de trailer van volgend episode zie je Floki en Aslaug zoenen........................ wat qq


    en spoiler uit vorige episodes
    Ik schrok eigelijk vooral dat Ivar een ander kind zn kop insloeg met een axe.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 19:55 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Wauw, Lagertha en Ragnar passen best bij elkaar, gezien naar hartenlust hun scharrels omleggen.

    En wtf, ik was echt even in shock dat Björn doodging.

    En Judith. I like her more and more. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat vonden jullie van de laatste episodes?
    Nu een half jaar wachten.... (no_chears)


    Every villain is a hero in his own mind.

    I'm going to marry Alexander Ludwig.
    Punt uit.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Virtuoso schreef:

    en spoiler uit vorige episodes
    Ik schrok eigelijk vooral dat Ivar een ander kind zn kop insloeg met een axe.


    In de Noorse mythologie was Ivar een ware strijder, die op schilden werd rondgedragen als hij ten strijde trok. :Y)



    Vikings schreef:
    Wat vonden jullie van de laatste episodes?
    Nu een half jaar wachten.... (no_chears)


    Cliffhangers zijn vreselijk, maar het duurt nu tenminste 'maar' een half jaar in plaats van een jaar. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)