• Ik heb al zo'n 6 jaar hetzelfde kapsel en eigenlijk wil ik er eens wat anders mee doen. Het probleem is alleen dat ik niet goed weet wat me zou staan etc en of het wel haalbaar zou zijn met mijn haar :s

    Eigenlijk wil ik zoiets, maar ik weet dus niet of het me zou staan.

    Daarbij heb ik nog nooit m'n haren gekleurd, waardoor ik best bang ben hoe het zou kunnen uitdraaien :s

    Hieronder een fototje van mij (is al wel meer dan een jaar oud, maar m'n kapsel is nog steeds hetzelfde haha) alleen heb ik van nature wel meer golvend haar en is het daar wat meer gestijld.

    Iemand tips? Of een mening? Alles is welkom ^^

    Ja, we waren gaan bowlen c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ik denk dat het best zou kunnen. Over het verven zou ik gewoon even navragen bij de kapper, die kan je vast wel verder helpen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat dat je wel heel tof gaat staan! :)

    Bethesda schreef:
    Ik denk dat dat je wel heel tof gaat staan! :)

    Het zou je wel tof staan, maar bedenk voor je dat soort voluptueuze kapsels neemt, dat er veel werk in zit om het thuis daadwerkelijk zo te krijgen voordat je weggaat. Wees bereid om een klein fortuin uit te geven aan haarmousse etc. En als je je haar gaat kleuren, bereid je er dan op voor dat je elke paar maanden naar de kapper moet om het bij te kleuren, anders ziet het er onverzorgd uit. Zelfde met je laagjes though. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zal je vast goed staan!
    En wat hierboven al gezegd is; er zit wel veel tijd en geld in.

    Persoonlijk ben ik daar te lui voor haha. Dus ik verf het niet en heb zelf maar een paar laagjes. Simple as hell.

    Het ziet er wel tof uit, maar ik denk dit kapsel niet haalbaar is voor alle dagen. Zoals boven genoemd kost het veel tijd en geld en dan is het nog maar de vraag of het blijft zitten de hele dag en dat het er niet uitzakt. Ik zou even naar de kapper gaan om het te vragen. Ze hebben er daar vrij veel verstand van. In ieder geval succes.


    ©1998

    Omff, you're so effin' cute.

    Maar wat de rest dus zegt. Moet je wel wat geld aan uitgeven. Zelf doe ik altijd laagjes, soms wat haarverf erdoor gooien, maar wil m'n haar niet al te dood maken :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Elvenking schreef:
    Zal je vast goed staan!
    En wat hierboven al gezegd is; er zit wel veel tijd en geld in.

    Persoonlijk ben ik daar te lui voor haha. Dus ik verf het niet en heb zelf maar een paar laagjes. Simple as hell.


    16 - 09 - '17