• Volgens mij is dit een van de meest hartverscheurende vragen die je zou kunnen stellen in verband met Harry Potter. Zelf vind ik het vreselijk moeilijk, en daarom laat ik het nog niet meteen weten. Wie zouden jullie weer tot leven wekken als je het maar een keer kon doen? Laat het hier weten en leg eventjes uit waarom je die persoon weer zou laten leven (is het omdat het je favoriete personage is, of zit er meer achter), ik ben zeer benieuwd! (;

    Ik wilde eerst een poll maken maar jammer genoeg zijn er meer doden dan pollopties :/ .

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 13:58 ]


    I wanna be a wizard!

    De Dooddoenervo in mij schreeuwt natuurlijk Voldemort.:Y)

    Maar even serieus, dit is echt een moeilijke vraag! Ik zou het ook niet meteen kunnen zeggen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wilde eerst een poll maken maar jammer genoeg zijn er meer doden dan pollopties :/ .


    Mijn hart brak even in duizend stukjes bij die zin. :W Ik zou het eigenlijk ook echt niet weten. Er zijn te veel mensen die ik terug zou willen zien komen. Dumbledore, Sirius, Remus, Fred... Ik mis ze allemaal. :c


    What would Emma do?

    Dobby ): I cried so hard when he died.

    Ik twijfel tussen Fred en Sirius. Maar eigenlijk ben ik het aan mezelf verplicht om Fred te zeggen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Fred of Snape.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Sirius, James en Remus. Want ik ga niet kiezen..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik denk dat ik dan toch moet gaan voor een antwoord dat ik zelf niet eens had zien aankomen en Colin Creevey een tweede kans zou willen bieden. Iedere dood was hartverscheurend en er zijn een hoop mensen die om heel goede redenen weer tot leven gewekt zouden kunnen worden (Remus en Tops hadden net een baby!) maar de meeste doden waren volwassenen die heel goed wisten waar ze zich op inlieten. Zelfs Fred was twintig. Ze kenden de risico's en namen ze willens en wetens toch, omdat ze het waard vonden. Colin daarentegen idoliseerde Harry en was echt in ieder mogelijk opzicht nog een kind, en oorlog is sowieso een nutteloos en vreselijk gebeuren, maar minderjarigen zouden daar al helemaal nooit in verstrikt moeten raken.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 14:19 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik denk dat ik dan toch moet gaan voor een antwoord dat ik zelf niet eens had zien aankomen en Colin Creevey een tweede kans zou willen bieden. Iedere dood was hartverscheurend en er zijn een hoop mensen die om heel goede redenen weer tot leven gewekt zouden kunnen worden (Remus en Tops hadden net een baby!) maar de meeste doden waren volwassenen die heel goed wisten waar ze zich op inlieten. Zelfs Fred was twintig. Ze kenden de risico's en namen ze willens en wetens toch, omdat ze het waard vonden. Colin daarentegen idoliseerde Harry en was echt in ieder mogelijk opzicht nog een kind, en oorlog is sowieso een nutteloos en vreselijk gebeuren, maar minderjarigen zouden daar al helemaal nooit in verstrikt moeten raken.


    Dit vind ik nu eens erg mooi!


    Queer zijn is gewoon alles

    Meneer en mevrouw Westenberg.

    Nee, ik denk toch Tonks. De andere doden waren triest, maar ik vind het nog triester dat er weer een baby zonder moeder op moet groeien, zelfs al heeft hij wel een liefhebbende familie om zich heen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Ik denk dat ik dan toch moet gaan voor een antwoord dat ik zelf niet eens had zien aankomen en Colin Creevey een tweede kans zou willen bieden. Iedere dood was hartverscheurend en er zijn een hoop mensen die om heel goede redenen weer tot leven gewekt zouden kunnen worden (Remus en Tops hadden net een baby!) maar de meeste doden waren volwassenen die heel goed wisten waar ze zich op inlieten. Zelfs Fred was twintig. Ze kenden de risico's en namen ze willens en wetens toch, omdat ze het waard vonden. Colin daarentegen idoliseerde Harry en was echt in ieder mogelijk opzicht nog een kind, en oorlog is sowieso een nutteloos en vreselijk gebeuren, maar minderjarigen zouden daar al helemaal nooit in verstrikt moeten raken.


    Ik denk dat ik ook voor Colin Creevey ga; de jongen was 16 en had daar helemaal niet moeten zijn! Al vind mijn hart dat Fred ook een tweede kans verdient; maar dat is ook omdat ik het zo vreselijk vind voor George.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wiarda schreef:
    Meneer en mevrouw Westenberg.

    Nee, ik denk toch Tonks. De andere doden waren triest, maar ik vind het nog triester dat er weer een baby zonder moeder op moet groeien, zelfs al heeft hij wel een liefhebbende familie om zich heen.


    Haa. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Remus, Snape, Fred of Sirius. Teveel. Ik kan niet kiezen. D:
    Gewoon iedereen. :Y)


    The truth is out there.

    Fred en Snape D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Snape, denk ik.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fred, Sirius, Snape. . . I can't choose.


    Quiet the mind, and the soul will speak.