• Volgens mij is dit een van de meest hartverscheurende vragen die je zou kunnen stellen in verband met Harry Potter. Zelf vind ik het vreselijk moeilijk, en daarom laat ik het nog niet meteen weten. Wie zouden jullie weer tot leven wekken als je het maar een keer kon doen? Laat het hier weten en leg eventjes uit waarom je die persoon weer zou laten leven (is het omdat het je favoriete personage is, of zit er meer achter), ik ben zeer benieuwd! (;

    Ik wilde eerst een poll maken maar jammer genoeg zijn er meer doden dan pollopties :/ .

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 13:58 ]


    I wanna be a wizard!

    Fred.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Maar één? Maar ik wilde minstens twee of drie weer tot leven wekken en kiezen is sowieso moeilijk.

    Kapser Krauwel = Hij was best wel irritant in het boek twee waar hij voor het eerst verscheen, maar daarna was hij best wel schattig en eigenlijk had hij nog in leven kunnen zijn als hij niet zo eigenwijs was geweest om op Zweinstein te blijven tijdens het gevecht.

    Fred = Hij was grappig en bijna alles klopte aan hem. Hij was zelfs geboren op 1 april en voor mijn gevoel was hij samen met George een soort grote broers voor Harry en trok hij Harry voor Ron.

    Dobby = Hij was zo goed en vriendelijk. Hij heeft Harry meerdere keren gered, zag hem als zijn vriend en heeft hem tot zijn laatste ademhaling geholpen. Daarnaast kan ik mij nog steeds herinneren hoe blij hij was toen hij stiekem werd bevrijd door Harry van de Malfidussen.

    Nymphadora Tops = Ze was echt een gaaf karakter, een goede vrouw voor Remus en ik weet zeker dat ze ook een goede moeder voor Teddy was. Daarnaast vond ik het heel leuk dat ze transformagiër is.

    Remus Lupos = Samen met Hagrid is hij toch wel echt een van de mensen die echt om Harry gaven voordat ze Harry überhaupt echt leerde kennen. Daarnaast vond ik hem een toffe leraar.

    Carlo Kannewasser = Hij was een goede jongen en een goed vriendje voor Cho. Daarnaast probeerde hij Harry te helpen en uiteindelijk besloot hij om samen met Harry te winnen.

    Ik zal vast nog wel mensen zijn vergeten.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 20:12 ]


    Physics is awesome

    Dobby , Lily en James Potter , Sirius, Snape, Fred , Remus en Dumbledore.







    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 19:51 ]


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Dobby. Kon dat elfje eindelijk van zijn vrijheid genieten, gebeurd er zoiets. Weliswaar enkele jaren later, maar toch.

    Of Hedwig, want toen moest ik huilen. Arme uil ); .


    I don't understand that reference. - Castiel

    Dobby, ik vind het niet leuk dat hij dood is want hij is Dobby, The Free Elf...


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Oke ik wist het antwoord eerst niet, maar nu zit ik het aller laatste potter deel te kijken en stroomde de tranen me over de wangen bij de dood van Snape en fred....


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    Oke ik wist het antwoord eerst niet, maar nu zit ik het aller laatste potter deel te kijken en stroomde de tranen me over de wangen bij de dood van Snape en fred....


    Je hebt gelijk, eigenlijk is Sneep het ergste, gewoon ook omdat Alan Rickman gestorven is )':

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 21:54 ]


    I wanna be a wizard!

    awchh mijn eerste gedacht was 'Sirius' maar in realiteit waarschijnlijk Colin of Tonks.


    effort never betrays you


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    [IMG*]http://i64.tinypic.com/15wo2vr.png[/IMG]


    I'm crying now.


    What would Emma do?