• Volgens mij is dit een van de meest hartverscheurende vragen die je zou kunnen stellen in verband met Harry Potter. Zelf vind ik het vreselijk moeilijk, en daarom laat ik het nog niet meteen weten. Wie zouden jullie weer tot leven wekken als je het maar een keer kon doen? Laat het hier weten en leg eventjes uit waarom je die persoon weer zou laten leven (is het omdat het je favoriete personage is, of zit er meer achter), ik ben zeer benieuwd! (;

    Ik wilde eerst een poll maken maar jammer genoeg zijn er meer doden dan pollopties :/ .

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 13:58 ]


    I wanna be a wizard!

    Het uiterlijk van Tom Riddle. Die zou ik graag terugwillen.

    Snape, dan maar.


    wat was dit ookalweer

    James, Lily, Sirius, Remus, Fred....:c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred, sowieso Fred. Sirius en Remus waren ook geweldig, maar nu zijn ze samen bij James.


    United we stand, divided we fall.

    Nog niemand heeft Hedwig genoemd, aw.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Reezy schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik ook voor Colin Creevey ga; de jongen was 16 en had daar helemaal niet moeten zijn! Al vind mijn hart dat Fred ook een tweede kans verdient; maar dat is ook omdat ik het zo vreselijk vind voor George.


    Erover na denkend, Cedric Diggory misschien ook wel. Hij wist helemaal niet wat hem te wachten stond en was ook veel te jong om te sterven.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    James of Lily Potter, zodat Harry toch nog een van zijn ouders had gehad, en niet zo vreselijk had hoeven opgroeien.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Reezy schreef:
    (...)

    Erover na denkend, Cedric Diggory misschien ook wel. Hij wist helemaal niet wat hem te wachten stond en was ook veel te jong om te sterven.


    God, ja, Cedric. Hem was ik helemaal vergeten. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Nog niemand heeft Hedwig genoemd, aw.


    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 15:56 ]


    I wanna be a wizard!

    Fred.

    Want Sirius en Remus zijn samen in de hemel met Lily en James and Fred just needs to be down here.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Founder schreef:
    (...)



    Haha, ik weet niet precies of je nou zegt dat ik the emotional range of a teaspoon heb of de mensen die Hedwig niet noemden, maar eigenlijk vind ik iedere verwijzing naar die quote geweldig, dus het maakt me ook niet veel uit. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fred. :c
    I mean, er zijn nog vele anderen die het verdienen, maar hij moet gewoon terug naar zijn tweelingbroer. Rowling, Y u do dis?

    Square schreef:
    (...)

    Haha, ik weet niet precies of je nou zegt dat ik the emotional range of a teaspoon heb of de mensen die Hedwig niet noemden, maar eigenlijk vind ik iedere verwijzing naar die quote geweldig, dus het maakt me ook niet veel uit. :'D


    Dat tweede, ik vind het echt vreselijk dat Hedwig doodgaat en die quote was veel te toepasselijk om hem niet te plaatsen. :')


    I wanna be a wizard!

    Fred. Ik moet er niet over nadenken mijn broertje te verliezen en voor een tweeling is die broederband nog sterker, dus mijn keuze was niet zo moeilijk.. Al twijfel ik nog wel over sirius... Want ik vins dat Harry dat wel verdient na al die elende. Omg dit is toch lastiger dan ik dacht


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik weet het niet zo goed. Iedereen heeft een verhaal of een reden achter zich waarom hij/zij terug zou moeten leven. Maar het is opzich wel een hele goede vraag.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou ook geneigd zijn Fred te zeggen, maar er zijn zo veel anderen (en hedwig xD) die ook gewoon een hele leven voor hen hadden, dus ik weet het eigenlijk echt niet..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn