• I'd move anywhere in the world for love in a heartbeat.


    Een groep vrienden uit London heeft tijdens een gap year een wereldreis gemaakt voor ze begonnen met hun studies. Ze hebben alles gezien, van Kaapstad tot Tokyo en van Wellington tot Toronto. Veel tijd voor de liefde hebben ze dus niet gehad, omdat ze altijd maar onderweg waren. Maar wat als de bezienswaardigheden in het buitenland niet de enige schoonheden zijn die de vrienden tegen zijn gekomen? Wat als iedereen verliefd wordt in een ander land, een ander continent zelfs. Gewoon op straat, of in een lokale kroeg of in het zwembad van het hotel. Wat zal er gebeuren met de toekomstplannen van de jongeren? Zal de liefde dezen veranderen? Of worden het extreem lange afstandsrelaties? Of vinden de vrienden een manier om toch vaker bij hun geliefden te zijn?

    Inmiddels is de kerstvakantie begonnen, en in deze donkere dagen mis je degene aan wie je hart toebehoord toch wel het meest. Wie komt er met een plan om z'n geliefde toch te zien, en wie zit eenzaam of afwezig bij de familie aan het kerstdiner?



    Koppels:
    Jongen / Meisje
    Ariel - Louw
    Aiden - Sebastian
    Charlie - Nova
    Hélene - Zach
    Joel - Jonas
    Emilia - Milène
    Abby - Miya


    Namen:
    MikeGClifford - Miriam - Louw en Sebastian
    Sir - Lisa - Ariel
    Altieri - Ruth - Abby en Jonas
    LanieH - Megan - Hélene
    Wallen - Xanta -
    Negan - Amber - Charlie en Milène
    Mirin - Amy - Nova
    AdoreDelano - Elle - Aiden
    Poppys - Robin - Miya

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 22:34 ]


    Bowties were never Cooler

    Negan schreef:
    (...)

    Nog niet echt om eerlijk te zijn. Ik ga nu even Charlie afmaken en dan lees ik nog ewn keer je rol door. ^^ Heb jij al ideeën?


    Nee eigenlijk ook nog niet omdat ik nog niet zo'n heel goed beeld heb van hoe Charlie in elkaar zit haha!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    MikeGClifford schreef:
    Sebastian heeft een relatie met Aiden. Bij hun ontmoeting was ook maar van dit idee geen enkele spraken. Sebastian was in de dierentuin voor veldwerk met wilde dieren. Hij had, zoals eigenlijk altijd, Charlie meegenomen, al had dat was gemaar met de dierentuin veroorzaakt. Dit werd opgelost door iemand die zei dat Charlie een service animal was, waardoor hij mee mocht. Zo waren ze op weg na een les omgaan met slangen naar het krokodillenverblijf, toen Aiden zijn ogen legde op de hond en compleet gek werd. Zo kwamen de jongens aan het praten, tot Sebastian echt door moest. Aiden stelde voor om op te passen, terwijl Sebastian verder ging met zijn schoolopdrachten, in ruil voor een kop koffie. Zo gezegd zo gedaan. Zo zaten de jongens later die dag samen aan de koffie wat te flirten, deelden een paar speelse kussen, en besloten die avond samen naar een studentenfeest van Sebastian te gaan. Het een leidde tot het ander, en drank leidde tot een one-night-stand. Ze hadden het heel leuk samen, maar wisten allebei prima dat het niets anders kon zijn dan een gezellige dag en een one-night-stand. Het afscheid was dan ook zeker niet heel sip of zwaar. Pas later, toen Aiden weer verder was naar het volgende land, kwamen de jongens erachter dat het toch echt meer was dan een eenmalige smeerbeurt. Via Facebook zochten ze elkaar weer op, met de geringe informatie die ze van elkaar hadden. Ze begonnen met kletsen en inmiddels durven ze elkaar zelfs vriendje te noemen.

    Zoiets?

    Ja prima! Ik vind het leuk!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Fijn!


    Bowties were never Cooler

    Altieri schreef:
    (...)

    Ik heb hetzelfde, haha. Het is lastig, misschien kwamen ze elkaar tegen in een café, of dat ze toevallig op de campus van Miya's school was. verdwaald ofzo, idk?


    Ja, ik vind het allebei prima. :3

    ____

    Btw, ik ben van 27 december tot 2 januari op vakantie, hopelijk heb ik wifi want neem me laptop mee.

    Poppys schreef:
    (...)

    Ja, ik vind het allebei prima. :3

    ____

    Btw, ik ben van 27 december tot 2 januari op vakantie, hopelijk heb ik wifi want neem me laptop mee.


    Ik maak straks of morgen wel een voorbeeldje, dan kan je kijken of je het wat vind. (:


    'Darling, just hold on'

    Aiden is echt cutesy

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 0:35 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik heb Aiden zijn innerelijk af en relatie is ook toegevoegd enzo. Als er iets mis is hoor ik het wel. En misschien dat ik morgen nog wat extra dingen toe voeg.
    -en alvast sorry voor de eventuele spelfouten. Ik zit op mijn mobiel en met toetsen reageren niet echt lekker maar ik kijk het morgen allemaal na.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hij is echt heel zoet. Maak je geen zorgen


    Bowties were never Cooler

    @Robin:
    Goed, het moment dat Miya en Abby elkaar ontmoeten gaat als volgt, denk ik dan maar. Abby was in de stad voor de bezienswaardigheden, maar raakte op een gegeven moment de weg kwijt. Miya was de eerste die ze tegenkwam en vroeg aan haar de weg naar het centrum. Miya wees haar de weg en een paar uur later kwamen ze elkaar weer tegen in een koffietentje. Ze raakte aan de praat en aan het einde van de dag wisselde ze hun e-mail adres uit. Abby vond het jammer dat ze de stad weer zou verlaten en Miya waarschijnlijk nooit meer zou zien, want ze vond het een leuk meisje. Een paar dagen later mailde ze Miya en spraken ze nog een keer af, voordat Abby weer terug naar Blackpool zou gaan. Als afscheid zoende ze en sindsdien hielden en houden ze nog steeds mail contact. Het mailen werd steeds persoonlijker en uiteindelijk bekende ze tegenover elkaar dat ze elkaar leuk vonden en sindsdien zijn ze een setje. Het is moeilijk voor beide dat er zulke grote afstand tussen hen zit, maar ze proberen er zo goed mogelijk mee om te gaan.


    'Darling, just hold on'

    Altieri schreef:
    @Robin:
    Goed, het moment dat Miya en Abby elkaar ontmoeten gaat als volgt, denk ik dan maar. Abby was in de stad voor de bezienswaardigheden, maar raakte op een gegeven moment de weg kwijt. Miya was de eerste die ze tegenkwam en vroeg aan haar de weg naar het centrum. Miya wees haar de weg en een paar uur later kwamen ze elkaar weer tegen in een koffietentje. Ze raakte aan de praat en aan het einde van de dag wisselde ze hun e-mail adres uit. Abby vond het jammer dat ze de stad weer zou verlaten en Miya waarschijnlijk nooit meer zou zien, want ze vond het een leuk meisje. Een paar dagen later mailde ze Miya en spraken ze nog een keer af, voordat Abby weer terug naar Blackpool zou gaan. Als afscheid zoende ze en sindsdien hielden en houden ze nog steeds mail contact. Het mailen werd steeds persoonlijker en uiteindelijk bekende ze tegenover elkaar dat ze elkaar leuk vonden en sindsdien zijn ze een setje. Het is moeilijk voor beide dat er zulke grote afstand tussen hen zit, maar ze proberen er zo goed mogelijk mee om te gaan.


    Ja, dat klinkt leuk. Dan doen we dat :3

    hi, ik ben Floor en ik ben een beetje laat oops. Vandaag ga ik mijn rol zo goed als af proberen te maken.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Wauw, ik voel me echt onorigineel. Eerst had ik een andere faceclaim, maar nu heb ik voor mijn personage dezelfde naam als mijn faceclaim :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    caIypso schreef:
    Wauw, ik voel me echt onorigineel. Eerst had ik een andere faceclaim, maar nu heb ik voor mijn personage dezelfde naam als mijn faceclaim :c


    Ah joh, beter iets dan niets. (:


    'Darling, just hold on'

    Poppys schreef:
    (...)

    Ja, dat klinkt leuk. Dan doen we dat :3


    Top!


    'Darling, just hold on'

    Het Speeltopic

    Graag alle onafgemaakte rollen deze week afmaken.


    Bowties were never Cooler