• I'd move anywhere in the world for love in a heartbeat.


    Een groep vrienden uit London heeft tijdens een gap year een wereldreis gemaakt voor ze begonnen met hun studies. Ze hebben alles gezien, van Kaapstad tot Tokyo en van Wellington tot Toronto. Veel tijd voor de liefde hebben ze dus niet gehad, omdat ze altijd maar onderweg waren. Maar wat als de bezienswaardigheden in het buitenland niet de enige schoonheden zijn die de vrienden tegen zijn gekomen? Wat als iedereen verliefd wordt in een ander land, een ander continent zelfs. Gewoon op straat, of in een lokale kroeg of in het zwembad van het hotel. Wat zal er gebeuren met de toekomstplannen van de jongeren? Zal de liefde dezen veranderen? Of worden het extreem lange afstandsrelaties? Of vinden de vrienden een manier om toch vaker bij hun geliefden te zijn?

    Inmiddels is de kerstvakantie begonnen, en in deze donkere dagen mis je degene aan wie je hart toebehoord toch wel het meest. Wie komt er met een plan om z'n geliefde toch te zien, en wie zit eenzaam of afwezig bij de familie aan het kerstdiner?



    Koppels:
    Jongen / Meisje
    Ariel - Louw
    Aiden - Sebastian
    Charlie - Nova
    Hélene - Zach
    Joel - Jonas
    Emilia - Milène
    Abby - Miya


    Namen:
    MikeGClifford - Miriam - Louw en Sebastian
    Sir - Lisa - Ariel
    Altieri - Ruth - Abby en Jonas
    LanieH - Megan - Hélene
    Wallen - Xanta -
    Negan - Amber - Charlie en Milène
    Mirin - Amy - Nova
    AdoreDelano - Elle - Aiden
    Poppys - Robin - Miya

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 22:34 ]


    Bowties were never Cooler

    Jep thuis bij haar ouders

    Oke, want je weet dat de vrienden uit Londen bij elkaar wonen en dat ze nu met zIjn alle kerstavond gaan vieren?
    -daarom had ik dus mijn twijfels.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ja maar haar ouders zijn ook nog steeds haar thuis, snap je.

    Sorry dat mijn reactie zo lang duurt. Ik zal zo snel mogelijk proberen te schrijven. ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "