• I'd move anywhere in the world for love in a heartbeat.


    Een groep vrienden uit London heeft tijdens een gap year een wereldreis gemaakt voor ze begonnen met hun studies. Ze hebben alles gezien, van Kaapstad tot Tokyo en van Wellington tot Toronto. Veel tijd voor de liefde hebben ze dus niet gehad, omdat ze altijd maar onderweg waren. Maar wat als de bezienswaardigheden in het buitenland niet de enige schoonheden zijn die de vrienden tegen zijn gekomen? Wat als iedereen verliefd wordt in een ander land, een ander continent zelfs. Gewoon op straat, of in een lokale kroeg of in het zwembad van het hotel. Wat zal er gebeuren met de toekomstplannen van de jongeren? Zal de liefde dezen veranderen? Of worden het extreem lange afstandsrelaties? Of vinden de vrienden een manier om toch vaker bij hun geliefden te zijn?

    Inmiddels is de kerstvakantie begonnen, en in deze donkere dagen mis je degene aan wie je hart toebehoord toch wel het meest. Wie komt er met een plan om z'n geliefde toch te zien, en wie zit eenzaam of afwezig bij de familie aan het kerstdiner?



    Koppels:
    Jongen / Meisje
    Ariel - Louw
    Aiden - Sebastian
    Charlie - Nova
    Hélene - Zach
    Joel - Jonas
    Emilia - Milène
    Abby - Miya


    Namen:
    MikeGClifford - Miriam - Louw en Sebastian
    Sir - Lisa - Ariel
    Altieri - Ruth - Abby en Jonas
    LanieH - Megan - Hélene
    Wallen - Xanta -
    Negan - Amber - Charlie en Milène
    Mirin - Amy - Nova
    AdoreDelano - Elle - Aiden
    Poppys - Robin - Miya

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 22:34 ]


    Bowties were never Cooler

    Elle? Hoe doen wij t met beginnen enzo?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Elle? Hoe doen wij t met beginnen enzo?

    Ja geen flauw idee. Want in Australië zou het in de rpg dan 4 uur 's nachts zijn als ik het goed heb?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    2 uur 's nachts, maar misschien dat Aiden hem net iets te vrolijk wakker appt over kerstmis, of dat hij gewoon nog wakker is, gezien t in Australië wel zomervakantie is natuurlijk. Ik heb geen goed idee, sorry


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    2 uur 's nachts, maar misschien dat Aiden hem net iets te vrolijk wakker appt over kerstmis, of dat hij gewoon nog wakker is, gezien t in Australië wel zomervakantie is natuurlijk. Ik heb geen goed idee, sorry

    ja prima ik zal zo meteen wel iets Schijven. Aiden vind slapen toch voor sukkels, dus hij kan best gewoon vinden dat Aiden wakker moet zijn, omdat de nacht de mooiste tijd van de dag om naar buiten te kijken.

    Ik heb trouwens zijn extra nog wat uitbereid en denk nu dat ik wel echt klaar ben. En ik weet van de vele spellings fouten enzo. Maar zit nog Steeds op mijn mobiel en dan ben ik te lui het aan te passen omdat dat veelte veel gedoe is :x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zie t wel verschijnen. Waarschijnlijk weet Sebastian ook dat Aiden hem nog wel eens op wat voor hem onorthodoxe tijden belt, en blijft misschien zelfs op als ze elkaar niet hebben gesproken... Tot een bepaald punt natuurlijk.

    Hij is echt leuk. maak je geen zorgen. In die van mij zitten altijd talloze fouten ondanks dat ik het op een laptop typ.


    Bowties were never Cooler

    @Robin, hoe gaan we het doen bij Miya en Abby en wie van ons tweeën begint?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 6:00 ]


    'Darling, just hold on'

    Hey Amber! Ik zag dat Charlie van strips houdt? Nova werkt in een kledingwinkel. We kunnen wel iets doen dat ze elkaar in het winkelcentrum tegenkwamen toen Charlie op zoek was naar een winkel waar ze strips verkopen en Nova toevallig pauze had? Hij vroeg haar de weg en zo zijn ze aan de praat geraakt?
    Let me know what u think!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Altieri went Raylan.


    'Darling, just hold on'

    Raylan schreef:
    @Robin, hoe gaan we het doen bij Miya en Abby en wie van ons tweeën begint?


    Uhm, geen idee.
    Ik heb klein stukje geschreven maar nog niet iets over Miya & Abby zegmaar.
    Dus, idk

    Poppys schreef:
    (...)

    Uhm, geen idee.
    Ik heb klein stukje geschreven maar nog niet iets over Miya & Abby zegmaar.
    Dus, idk


    Nou ja, als je toch al iets geschreven heb, kan je wel verder denk ik. Misschien dat ze Abby een mailtje stuurt of ietd in die trant, idk.


    'Darling, just hold on'

    Mirin schreef:
    Hey Amber! Ik zag dat Charlie van strips houdt? Nova werkt in een kledingwinkel. We kunnen wel iets doen dat ze elkaar in het winkelcentrum tegenkwamen toen Charlie op zoek was naar een winkel waar ze strips verkopen en Nova toevallig pauze had? Hij vroeg haar de weg en zo zijn ze aan de praat geraakt?
    Let me know what u think!


    Oh, dat is echt een top idee! Zullen we dan nu doen dan ze zo gaan skypen? Dan kan één van ons vanavond al posten. (:

    - Negan > Malfoys.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Oh, dat is echt een top idee! Zullen we dan nu doen dan ze zo gaan skypen? Dan kan één van ons vanavond al posten. (:

    - Negan > Malfoys.


    Ja dat is goed! Wil jij beginnen?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mirin schreef:
    (...)

    Ja dat is goed! Wil jij beginnen?


    Dat is goed maar ik heb morgen pas tijd om te schrijven. . . Misschien als jij nu wat post kan ik dan morgen daarop al reageren? Als je tijd hebt natuurlijk. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Dat is goed maar ik heb morgen pas tijd om te schrijven. . . Misschien als jij nu wat post kan ik dan morgen daarop al reageren? Als je tijd hebt natuurlijk. :Y)


    Omdat ik niet kan slapen heb ik nu al geschreven, lol. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Bedoeld Helene met thuis. Bij haar ouders?... Want de laatste zin in nogal verwarrend hiervoor. Maar dan weet ik of Aiden er op zou moeten reageren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''