• Een tijdje geleden had ik verkondigt dat ik wafels ging bakken en nou ja dat heb ik vandaag dus ook gedaan.(: Al drie mensen hebben ze opgehaald en nog twee moeten de ophalen (eentje is een uur te laat dus daar vrees ik voor....) en eentje ga ik afleveren (met €1 bezorgkosten). Helaas hadden twee mensen a 100 wafels afgezegd de afgelopen week dus ik heb maar €25 opgehaald ipv €45, maar mam is super lief. Ze heeft me met alles geholpen en ik hoefde ook nog niet eens de spullen te betalen (zij had het meel, etc gehaald en toen wou ik haar terug betalen en dat hoefde plots niet. Zo ziet het eruit:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Thanks.c:
    En ja omg ik dacht dat ik flauw zou vallen van schattigheid.<3


    Stiekem had je haar gewoon moeten adopteren ^^ Dan wordt ze de Q mascotte


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Stiekem had je haar gewoon moeten adopteren ^^ Dan wordt ze de Q mascotte


    Best.idea.ever. volgende keer ook ik haar naar binnen met de voorraad wafels die ik nog had.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Goed idee, we kunnen wel een schattige mascotte gebruiken! *O*


    What would Emma do?

    SPECS schreef:
    Guys mijn hart smolt zonet, die vrouw die te laat was kwam net de wafels nog halen en ze had haar dochtertje bij zich. Ik maak de deur open en glimlach en nou ja ze kwam amper tot me heup (ik ben dan wel 1.85 en zij was 4/5 jaar) en toen die vrouw zei dat ze de wafels kwamen halen, vertelde ik dat ik ze even ging pakken. Toen wou ik weglopen om ze te halen en stak zij haha handje uit met het geld, muuuuh zo lief.:3 Toen ik terug kwam met de wafels gaf ik ze dus aan dat meisje en toen was ze helemaal zo van 'dankjewellllll' en toen begon die moeder al weg toelopen nadat ik ze wendingen Kerstmis had gewenst, maar dat meisje bleef dus staan. Toen begon ze me dus te vertellen dar ze nog ergens heen ging en toen vroeg ik waarheen (ondertussen was ik gehurkt voor haar gaan zitten), toen zei ze dat ze naar een verjaardag ging en dat ze zich mooi ging aankleden. Nou ja ik speelde mee natuurlijk (mijn kinderhart kon en wou haar niet wegsturen.:'D) en vroeg wat ze aan ging doen. Toen vertelde ze dat ze roze schoenen aan ging doen, (ik:) 'wauw roze?' (Zij: *Knikt uitbundig* 'met een hak!' (Ik:) 'nu maak je me wel heeeeeel jaloers hoor!' En toen vroeg haar moeder of ze mee kwam en toen gaf ze me nog een knuffel ( met nog een uitbundige 'dankjewelllll!') En toen was ze weg.....jammer genoeg....kon ik haar niet onder me kerstboom zetten? Uch too cute.:3



    Wat heerlijk blijft dat toch, die kinderlijke naïviteit en dat kinderlijk enthousiasme. :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ziet er goed uit!


    16 - 09 - '17

    Utahraptor schreef:
    Goed idee, we kunnen wel een schattige mascotte gebruiken! *O*


    Ja en ik ben heleeeeeemaal voor roze!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Elvenking schreef:
    Ziet er goed uit! ^^

    Hamily schreef:
    (...)


    Wat heerlijk blijft dat toch, die kinderlijke naïviteit en dat kinderlijk enthousiasme. :Y)


    Ja en vooral gewoon die liefde die ze je geven, onvoorwaardelijk.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Aw, dat is echt zo schattig!
    En die wafels zien er heel leuk uit! ^^

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 18:33 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Grassi schreef:
    Aw, dat is echt zo schattig!
    En die wafels zien er heel leuk uit! ^^


    Yeah, she was cute.=3 Beetje zoals Lot bij het glazen huis.(': Alleen was dit meisje 'getint', maar minstens even lief.=3
    En bedankt haha.=D Inpak credits @ MyMom


    You were born original, don't die as a copy.

    Ziet er goed uit. Wat een schattig meisje zeg ik zou me echt niet weten te redden als kinderen tegen mij gaan praten.


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Ziet er goed uit. Wat een schattig meisje zeg ik zou me echt niet weten te redden als kinderen tegen mij gaan praten.


    Dankje, oh daar heb ik echt geen problemen mee....ik ben dol op kinderen.=3 Ik heb ooit een weekje 'snuffel stage' gehad op een basisschool met 30 kinderen van groep 6 tot 8. Naderhand nog terug geweest met carnaval en twee tekeningen gekregen. Ik zweer het je, ik hou van kinderen.(':


    You were born original, don't die as a copy.