• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    baal er van dat ik zelfs na zo'n leuk avondje met de fam nog over hem lig te piekeren, waarom kan ik niet gewoon af en toe casual sex hebben zonder gelijk al die feels

    en hij ligt waarschijnlijk nu met haar in bed gvd brain kappen


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Audacity schreef:
    net zo lang bullshit berichten naar mijn ex sturen totdat hij me blokkeert en ik nooit meer in een wanhopige staat berichten kan sturen.
    god waarom heb ik dit nog niet eerder bedacht.

    might wanna try that
    except
    we work together
    shit

    maar hee game plan


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I hate people.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 0:14 ]


    she believed she could & so she did

    Stop crying.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wow het verbaast me eigenlijk dat nog niemand kritiek heeft geleverd op de O in 350 in de titel van dit topic... Laat ik het maar zo houden dan haha. Of het moet ondergronds zijn geweest en ik wist er niks van of ik heb het toch gemist want ik ben in vogelvlucht langs alle berichten gegaan maar whatever


    Wacht ik kwam hier om mijn gedachten te uiten ofzo. Ja, voor het eerst sinds tijden heb ik een goed idee voor een verhaal en nu ben ik blij.

    En ik heb geen zin om te slapen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Grassi schreef:
    Wow het verbaast me eigenlijk dat nog niemand kritiek heeft geleverd op de O in 350 in de titel van dit topic... Laat ik het maar zo houden dan haha. Of het moet ondergronds zijn geweest en ik wist er niks van of ik heb het toch gemist want ik ben in vogelvlucht langs alle berichten gegaan maar whatever


    Wacht ik kwam hier om mijn gedachten te uiten ofzo. Ja, voor het eerst sinds tijden heb ik een goed idee voor een verhaal en nu ben ik blij.

    En ik heb geen zin om te slapen.


    Ah well, een O of een 0, zo schokkend lijkt me dat niet haha.

    But nice ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Top 2000 update: ik ben tot de realisatie gekomen dat een van mijn favoriete Kinderen Voor Kinderen liedjes gewoon een Beatles-ripoff is, dat ik sommige liedjes wel enorm goed ken en er sentimentele waarde aan hecht zonder te weten waarom ik het zo erg waardeer (Mahogany van Diana Ross like ???? WAAROM HUIL IK WAAR KEN IK DIT VAN), dat ik blijkbaar veel beter schrijf op mijn telefoon dan op mijn laptop, dat het veel later is dan ik dacht. Interessante avond.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Ah well, een O of een 0, zo schokkend lijkt me dat niet haha.

    But nice ^^

    Persoonlijk vind ik een 0 stukken mooier, maar ik zou er ook niet graag een probleem of zoiets van maken. Waarom zou ik immers? Zo veel maakt het niet uit inderdaad. Het verbaasde me een beetje omdat er op Q wel eerder gedoe over geweest x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wiarda schreef:
    Top 2000 update: ik ben tot de realisatie gekomen dat een van mijn favoriete Kinderen Voor Kinderen liedjes gewoon een Beatles-ripoff is, dat ik sommige liedjes wel enorm goed ken en er sentimentele waarde aan hecht zonder te weten waarom ik het zo erg waardeer (Mahogany van Diana Ross like ???? WAAROM HUIL IK WAAR KEN IK DIT VAN), dat ik blijkbaar veel beter schrijf op mijn telefoon dan op mijn laptop, dat het veel later is dan ik dacht. Interessante avond.


    Ik kan al uren geen top2000 luisteren ik voel me leeg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Lig te kramperen van de pijn in mijn kaak. WAT IS DIT!?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Theroux schreef:
    (...)

    Ik kan al uren geen top2000 luisteren ik voel me leeg

    Ah nee maar kan je ook niet met oortjes en de app luisteren? D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik moet over zeven uur op voor een lange, lange dag waarin ik waarschijnlijk hoe dan ook weer tegenover woorden-met-sterretjes oom zal komen te zitten, dus ik moet écht gaan slapen, maar ik heb op dit moment ook zo'n honger dat het voelt alsof iemand een gat in mijn maag knaagt van binnenuit. Dat komt niet goed uit. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik moet over zeven uur op voor een lange, lange dag waarin ik waarschijnlijk hoe dan ook weer tegenover woorden-met-sterretjes oom zal komen te zitten, dus ik moet écht gaan slapen, maar ik heb op dit moment ook zo'n honger dat het voelt alsof iemand een gat in mijn maag knaagt van binnenuit. Dat komt niet goed uit. (no_chears)

    Eet nu en slaap in de auto, eyyy. (En sterkte. Extra dicht bij je zusje blijven en lange gesprekken over Star Wars houden als hij kut doet?)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Grassi schreef:
    (...)
    Persoonlijk vind ik een 0 stukken mooier, maar ik zou er ook niet graag een probleem of zoiets van maken. Waarom zou ik immers? Zo veel maakt het niet uit inderdaad. Het verbaasde me een beetje omdat er op Q wel eerder gedoe over geweest x)


    Dat is waar ja haha. Ik heb dat gedoe alleen nooit echt begrepen. Slecht voor je gezondheid, je druk maken over een O of een 0 hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ah nee maar kan je ook niet met oortjes en de app luisteren? D:


    Mwah kleine kans. Wel ja ik haal het hopelijk morgen in, als het goed is worden mijn nummers nu niet gedraaid


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.