• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sterk. Flauwvallen. Face first op de grond. Auw auw. D:


    The truth is out there.

    Dit was best wel ... gemeen?
    En ik heb nood aan zwemmen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je weet dat je top 2000 liefde uit de hand is gelopen als je er je laptop voor de avond voor opgeeft en alleen nog op Quizlet kan op je telefoon omdat de ingebouwde radio het anders niet doet maar het is het waard, het is het zo waard.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heerlijk om onbeperkte mb's te hebben met kerst. Kan ik lekker youtube video's kijken. Zit al 900 mb over mijn normale limiet heen.

    Wiarda schreef:
    Je weet dat je top 2000 liefde uit de hand is gelopen als je er je laptop voor de avond voor opgeeft en alleen nog op Quizlet kan op je telefoon omdat de ingebouwde radio het anders niet doet maar het is het waard, het is het zo waard.


    Top 2000 boven Quizlet stellen. Schaam je Jip.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ugh, ik wil niet wéér ziek zijn met Kerst :c


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Ugh, ik wil niet wéér ziek zijn met Kerst :c


    Nawh, beterschap :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik schaam me weer eens dood voor mijn medemens. God, soms zou ik liever gewoon een konijn zijn ofzo.

    //blaaskaak

    [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 23:16 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Nawh, beterschap :/

    Dankje c:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik wíl graag gaan slapen, maar de komende dagen zullen in het teken staan van een achtenveertig uur durend, volkomen Wi-Fi-loos familiebezoek, dus ik heb ook het gevoel dat ik vanavond nog alles eruit moet halen wat erin zit. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb zo verschrikkelijk veel zin in morgen en overmorgen ^^ Eindelijk weer bij mijn vriend zijn en bijna de hele tijd het rijk alleen hebben :'D


    Stenenlikker

    Dat iemand maar eens zo tegen jou doet en je eigen angsten tegen je gebruikt, klootzak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het moment dat een halfuur lang bij vreemden getuigen voor een verkeersongeval gezelliger is dan een halve dag Kerst vieren bij je familie. Fijn.
    Alles steekt weer tegen gewoon. I need more good or happy days in my life.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    net zo lang bullshit berichten naar mijn ex sturen totdat hij me blokkeert en ik nooit meer in een wanhopige staat berichten kan sturen.
    god waarom heb ik dit nog niet eerder bedacht.


    i put the fun in funeral