• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Eet nu en slaap in de auto, eyyy. (En sterkte. Extra dicht bij je zusje blijven en lange gesprekken over Star Wars houden als hij kut doet?)


    Slaap in de auto is echt zo'n magisch iets wat de oplossing voor een hoop problemen lijkt, maar waar ik net als eenhoorns niet meer in kan geloven sinds mijn vierde omdat er gewoon te weinig bewijs is dat het mogelijk is. D: (En dankje. Hij deed vroeger regelmatig dutjes tijdens familiefeesten, dus ik hoop dat dat een traditie is die hij weer tot leven wil wekken.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Slaap in de auto is echt zo'n magisch iets wat de oplossing voor een hoop problemen lijkt, maar waar ik net als eenhoorns niet meer in kan geloven sinds mijn vierde omdat er gewoon te weinig bewijs is dat het mogelijk is. D: (En dankje. Hij deed vroeger regelmatig dutjes tijdens familiefeesten, dus ik hoop dat dat een traditie is die hij weer tot leven wil wekken.)


    Duimen voor de dutjes. :Y)

    // hoe kan het dat ik zes dagen doe over 400 woorden schrijven op mijn laptop, maar ik wel 1500 woorden in een enkele avond kan schrijven op mijn telefoon? Volgens mij hoort dat andersom.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Ik moet over zeven uur op voor een lange, lange dag waarin ik waarschijnlijk hoe dan ook weer tegenover woorden-met-sterretjes oom zal komen te zitten, dus ik moet écht gaan slapen, maar ik heb op dit moment ook zo'n honger dat het voelt alsof iemand een gat in mijn maag knaagt van binnenuit. Dat komt niet goed uit. (no_chears)


    Awhh, heb je misschien iets van Chocolade binnen handbereik? Dat stopt het hongergevoel voor even, en als je geluk hebt val je precies in die tijd in slaap. Anders kan het okk helpen om muziek te luisteren om jezelf ervan af te leiden, aangezien om 2 uur een boterham smeren toch wel een beetje vreemd lijkt. (en vooral omdat ik ergens nog steeds bamg ben voor het donker, vooral als ik net een bloedstollend spannende aflevering Bones heb gekeken. Slapen lijkt me niet heel erg prettig nu.)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oké, blijkbaar gaan we meteen slapen zonder ook maar iets tegen elkaar te zeggen. Prima. Je mag ook gewoon laten weten dat je moe bent en hoeft niet te wachten tot ik eindelijk eens voorstel te gaan slapen omdat het 3 uur is.. Als dit later elke dag zo gaat hoeft het van mij echt niet langer.

    Fucking klote feestdagen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Duimen voor de dutjes. :Y)

    // hoe kan het dat ik zes dagen doe over 400 woorden schrijven op mijn laptop, maar ik wel 1500 woorden in een enkele avond kan schrijven op mijn telefoon? Volgens mij hoort dat andersom.


    Dat is zo herkenbaar. :'D Ik denk dat het gewoon de wissel van omgeving is. Op je laptop doe en kun je ook zoveel andere dingen dat je veel sneller afgeleid raakt.



    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Awhh, heb je misschien iets van Chocolade binnen handbereik? Dat stopt het hongergevoel voor even, en als je geluk hebt val je precies in die tijd in slaap. Anders kan het okk helpen om muziek te luisteren om jezelf ervan af te leiden, aangezien om 2 uur een boterham smeren toch wel een beetje vreemd lijkt. (en vooral omdat ik ergens nog steeds bamg ben voor het donker, vooral als ik net een bloedstollend spannende aflevering Bones heb gekeken. Slapen lijkt me niet heel erg prettig nu.)


    Haha, ik kwam er vanochtend achter dat ik nog twee chocolademunten in mijn tas had. ^^ Maar ik ben uiteindelijk bij de hond in de keuken gaan zitten en heb een plak suikerbrood gegeten. Ik hoop dat jij ook nog in slaap bent gekomen, ondanks Bones!

    ---

    Waarom, iTunes? Waarom?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    It will always be hard


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    HAHAHA Pokémon in de top 2000. Mijn dag is weer helemaal goed :'D


    26 - 02 - '16

    Fijn dat youtube niet werkt op mijn data. Gister werkte het wel, en nu niet. En ik kan ook niet meer inloggen.

    Roxette schreef:
    HAHAHA Pokémon in de top 2000. Mijn dag is weer helemaal goed :'D

    Toch wel? Op welk nummer? Toen ik vorige week in de lijst zocht kon ik niks vinden.

    Agumon schreef:
    Fijn dat youtube niet werkt op mijn data. Gister werkte het wel, en nu niet. En ik kan ook niet meer inloggen.

    (...)
    Toch wel? Op welk nummer? Toen ik vorige week in de lijst zocht kon ik niks vinden.


    1666


    26 - 02 - '16

    Bijna alleen maar chocolade gekregen... people know me too well haha.

    Oh Deer (even nog een toepasselijke vloek), volgens mij is het ontstoken geraakt, want het is helemaal paarsrood geworden om het wondje. Hallo rampgedachten - zwaar ontstoken, bloedvergiftiging, ziekenhuis, terminaal, help? Juist ja :')

    Silberhaus schreef:
    Fucking klote feestdagen.

    Brighten up, star <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hij is hier *** de hele *** kerst?! Heel erg bedankt mam, voor het informeren. Heel erg bedankt voor het rekening houden met je kinderen. IK MOET HEM NIET. Rot lekker een eind op met z'n tweeën. Ik kom NIET naar beneden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)

    Haha, ik kwam er vanochtend achter dat ik nog twee chocolademunten in mijn tas had. ^^ Maar ik ben uiteindelijk bij de hond in de keuken gaan zitten en heb een plak suikerbrood gegeten. Ik hoop dat jij ook nog in slaap bent gekomen, ondanks Bones!

    ---

    Waarom, iTunes? Waarom?


    Hahah, nou dat is beter eigenlijk :'D
    Gelukkig wel, haha.

    ----

    Wat is dat met de feestdagen en mijn familie?! Kan alles niet gewoon één keer even goed gaan, zonder dat er iemand bijna dood gaat?!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.