• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Lekker last minute ook, balen :/
    Dat is zeker waar c: En ik wil de mensen die het nodig hebben graag een knuffel geven want stiekem heb ik mezelf benoemd als lid van de Q-knuffelbrigade ^^

    @Jonty (sorreh, ik weet niet hoe je het liefst aangesproken wordt) ik heb geen idee :/ Ik dacht dat je wel geld op je account moest zetten om het te kunnen gebruiken, maar zeker weten doe ik niet. Heb een enkele keer gebruik gemaakt van paypal van mn tante haha


    Het is me al duidelijk, paps wist het antwoord voor me. Toch bedankt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Het is me al duidelijk, paps wist het antwoord voor me. Toch bedankt!


    Das goed om te horen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Elvenking schreef:
    (...)
    Je kan volgens mij kiezen of je je rekening eraan wil koppelen. Heb ik wel gedaan. Vind het teveel gedoe om telkens geld over te maken naar paypal en dan nog te betalen haha


    Oké, dat kan natuurlijk ook! Zal even kijken!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom sleur je ons toch altijd weer mee naar die verdomde kerstlichtjestocht?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 22:34 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Lekker last minute ook, balen :/
    Dat is zeker waar c: En ik wil de mensen die het nodig hebben graag een knuffel geven want stiekem heb ik mezelf benoemd als lid van de Q-knuffelbrigade ^^

    @Jonty (sorreh, ik weet niet hoe je het liefst aangesproken wordt) ik heb geen idee :/ Ik dacht dat je wel geld op je account moest zetten om het te kunnen gebruiken, maar zeker weten doe ik niet. Heb een enkele keer gebruik gemaakt van paypal van mn tante haha



    HUGS, HUGS EVERYWHERE. Nr. One op mijn lijst waarom mensen nooit op Q zouden moeten komen hehe ^^

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 22:35 ]

    Trees schreef:
    (...)


    HUGS, HUGS EVERYWHERE. Nr. One op mijn lijst waarom mensen nooit op Q zouden moeten komen hehe ^^



    Omg, that's hilarious!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben nu haast blij dat ik afgezien van een enkeling (en dat nog vaag) niemand hier ken en dus totaal geen last heb van stalkers ;3
    De rest is wel een probleem

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 22:37 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn schreef:
    Ik ben nu haast blij dat ik afgezien van een enkeling (en dat nog vaag) niemand ken hier en dus totaal geen last heb van stalkers ;3
    De rest is wel een probleem


    Wel, dat kan geregeld worden :Y)
    Nee hoor, maar geloof me, als je vaak genoeg op het forum zit krijg je bijna een fangroep hahahaha

    Oh, dus ik ben de enige zonder fangroep? ;o
          Volgens mij moet ik maar eens de mensen op het forum lastig gaan vallen en er doorheen duwen dat ik wel aardig ben (A)


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Trees schreef:
    (...)

    Wel, dat kan geregeld worden :Y)
    Nee hoor, maar geloof me, als je vaak genoeg op het forum zit krijg je bijna een fangroep hahahaha


    Nounou, een fangroep valt wel mee.
    tenminste, voor een select groepje Q'ers dat meer lonely overal komt gatecrashen like me hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kan me niet vinden in die opmerkingen... nouja ieders z'n eigen ding natuurlijk.

    Trees schreef:
    (...)

    Wel, dat kan geregeld worden :Y)
    Nee hoor, maar geloof me, als je vaak genoeg op het forum zit krijg je bijna een fangroep hahahaha

    Ik heb volgens mij alleen maar haters hier, of in ieder geval mensen die me irritant vinden lmao. Maar ja, sommige mensen hebben echt een fangroep. Er worden nog net geen fanficties over ze geschreven.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Shawn schreef:
    Oh, dus ik ben de enige zonder fangroep? ;o
          Volgens mij moet ik maar eens de mensen op het forum lastig gaan vallen en er doorheen duwen dat ik wel aardig ben (A)


    Hoooooi, aardig persoon! :Y)



    OTOFT: Pff ben benieuwd hoe vanavond zal gaan. Ga ik weer te laat slapen of ben ik juist te vroeg wakker? xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aesthetiek schreef:
    (...)
    Ik heb volgens mij alleen maar haters hier, of in ieder geval mensen die me irritant vinden lmao. Maar ja, sommige mensen hebben echt een fangroep. Er worden nog net geen fanficties over ze geschreven.


    I do not hate you and you never annoyed me as far as I know c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hoooiii ander aardig persoon!
          En ik heb nooit iemand vervelend of irritant gevonden dus 'alleen maar' is niet waar (A)


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.