• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een droom. Damn. :')

    Vandaag moet ik echt die stukjes schrijven, of die *** nu weer aanwezig is of niet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Why am I always so tired +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sometimes I wonder if you miss me too.


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh hell no, you did not just say that

    You know what? 2016 wordt mijn jaar. Ik ga eindelijk eens meer dingen doen voor mezelf en niet meer zoveel denken aan mensen die het toch niet waard zijn. Al die mensen mogen opdonderden uit mijn leven, tijd voor nieuwe vrienden. En tijd voor meer zekerheid voor mijn toekomst. Ik weet nog steeds niet helemaal zeker wat ik wil, maar ik zit al in de goede richting en daar ben ik echt heel blij mee.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 12:22 ]

    Ik heb dan wel de minste cadeaus gekregen, maar wel de duurste in totaal, denk ik. Geen idee hoe duur de LV tas was. Eindelijk een sensationail starterset met kleurtjes ^^

    [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 12:24 ]

    Elvenking schreef:
    Oh hell no, you did not just say that

    You know what? 2016 wordt mijn jaar. Ik ga eindelijk eens meer dingen doen voor mezelf en niet meer zoveel denken aan mensen die het toch niet waard zijn. Al die mensen mogen opdonderden uit mijn leven, tijd voor nieuwe vrienden. En tijd voor meer zekerheid voor mijn toekomst. Ik weet nog steeds niet helemaal zeker wat ik wil, maar ik zit al in de goede richting en daar ben ik echt heel blij mee.


    That's the spirit guuuurrl!


    26 - 02 - '16

    Ew ew ew nee kerstavond met de pottengrappen en het verbrande plastic is één ding, maar ik wil echt niet naar oma. 0%. Ik gok dat het hoogstens een halfuur duurt voordat de conversatie gaat over dat mijn nicht "zo mooi is afgevallen" (omdat ze gewoon aan de speed is voor haar adhd, zo kan ik het ook wel) en dat ik alleen maar dikker ben geworden. Kan wel janken. Ik haat haat haat haat haat haaaaat kerst.

    Edit: fuck nu jank ik echt en straks komt mam weer naar beneden en dan moet ik uitleggen waarom ik huil en het zal geen zier uitmaken want ik moet hoe dan ook toch wel mee want het is kerst en dan hoor je gezellig met de hele familie in dezelfde ruimte te zitten en te doen alsof je elkaar mag

    Misschien haat ik kerst niet zozeer maar heb ik gewoon een tyfushekel aan mijn familie. Dat zal het zijn.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 12:35 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ew ew ew nee kerstavond met de pottengrappen en het verbrande plastic is één ding, maar ik wil echt niet naar oma. 0%. Ik gok dat het hoogstens een halfuur duurt voordat de conversatie gaat over dat mijn nicht "zo mooi is afgevallen" (omdat ze gewoon aan de speed is voor haar adhd, zo kan ik het ook wel) en dat ik alleen maar dikker ben geworden. Kan wel janken. Ik haat haat haat haat haat haaaaat kerst.

    Edit: fuck nu jank ik echt en straks komt mam weer naar beneden en dan moet ik uitleggen waarom ik huil en het zal geen zier uitmaken want ik moet hoe dan ook toch wel mee want het is kerst en dan hoor je gezellig met de hele familie in dezelfde ruimte te zitten en te doen alsof je elkaar mag

    Misschien haat ik kerst niet zozeer maar heb ik gewoon een tyfushekel aan mijn familie. Dat zal het zijn.


    Nahw, arme jij... *hugs*

    Ik heb geen gifs, want ik zit weer eens op mijn telefoon.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Roxette schreef:
    (...)

    That's the spirit guuuurrl!


    Haha ^^ ja mag wel eens een keer hè.

    All I want for Christmas is you.


    kindness is never a burden.

    Shit, het blijkt toch allemaal niet zo gemakkelijk te zijn dan ik dacht. Het is ook allemaal nog zo vers..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ugggh, we moeten volgend jaar gewoon een groot Qerstfeest organiseren, dan kan iedereen die dat nodig heeft zich daar onder tafels verstoppen en kunnen we gezellig samen op de grond een kerstdiner houden en hoeft niemand van familieleden aan te horen waarin ze hebben gefaald dit jaar. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I cannot study


    Mhm?