• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shawn schreef:
    Oh, dus ik ben de enige zonder fangroep? ;o
          Volgens mij moet ik maar eens de mensen op het forum lastig gaan vallen en er doorheen duwen dat ik wel aardig ben (A)

    Mensen omg die Shawn he. Ik aanbid haar. Ze is echt een goddess. Ik word gewoon helemaal enthousiast als ik zie dat zij weer online is. Het is gewoon zo'n bae!!!


    En nee oké misschien overdrijf ik een beetje, maar zo voelt het soms HAHAHA. Eigenlijk heb ik een mega fanclub maar ik ben gewoon een aandachtshoer.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Whoh ik ben Deense poep? :') Vind ik lief van je.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Diep ademhalen en gewoon blijven lachen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Godverredomme, heb ik me toch aan dat vlees m'n bek verbrand. D:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 22:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    The Beatles op Spotify, mijn avond is weer helemaal goed.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Fijne kerstdagen iedereen (flower)

    Agumon schreef:
    Fijne kerstdagen iedereen (flower)


    Jij ook!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Heerlijk nummer dit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shawn schreef:
    Whoh ik ben Deense poep? :') Vind ik lief van je.

    Jouw baeheid was van korte duur door deze wijsneuzige opmerking. (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gisteren werd je aan je maag geopereerd en nu ben je dronken. Eh, okay? Makes sense? -1 trust


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Savages schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd zo leuk om te zien dat iedereen lekker op elkaar reageert, heel gezellig en laat me echt glimlachen.


    Precies dit, haha. (: Q mag dan wel dood zijn tegenwoordig, ik heb wel het gevoel dat we een hechtere 'familie' zijn nu. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Precies dit, haha. (: Q mag dan wel dood zijn tegenwoordig, ik heb wel het gevoel dat we een hechtere 'familie' zijn nu. ^^


    Daar ben ik het stiekem wel mee eens ja, al hoop ik nog steeds dat het wel iets levendiger gaat worden..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Blijkbaar kan je met acht weken ook mega super pregnant zijn, wow. Fingers crossed dat alles goed gaat. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Daar ben ik het stiekem wel mee eens ja, al hoop ik nog steeds dat het wel iets levendiger gaat worden..


    Ja, dat hoop ik ook echt! Er zijn veel te veel mensen die vroeger regelmatig op het forum te vinden waren en die nu al maanden niet online zijn geweest. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ja, dat hoop ik ook echt! Er zijn veel te veel mensen die vroeger regelmatig op het forum te vinden waren en die nu al maanden niet online zijn geweest. :c


    Daar kan ik helaas niet over oordelen (ik wacht nog steeds op mn 1 year anniversary) maar het is wel echt stil op moment en dat is echt zo jammer :c
    Nu hoop ik niet dat ik stiekem mensen weg heb gejaagd hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."