• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "Nee ja, ik heb het echt super druk enzo."
    ... *download sims 3*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Merry christmas everyone!!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik moest niesen en in plaats van een nies kwam er veel te hard een ''HNNNG'' uit. Wat.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oké, heb zoveel zitten janken om die film. Dit was geen goed moment, hoewel het wel oplucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    There are too many facepalms for this. I dont.. even..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil zo graag die ene opmerking maken. Vooral omdat het iedereen laat zien wie je nu eigenlijk bent, namelijk een leugenaar. Of een struisvogel, het is maar net hoe je het ziet. Het is in ieder geval triest en niet alleen tegenover mij. Dat is hetgeen dat me misschien nu nog wel het meest boos maakt. Ik was namelijk niet boos, tot nu. You may touch me, but you'll regret touching the ones I call my friends.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hoe je het ook wendt of keert, het blijft creepy.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En toen ging mijn laptop niet meer aan? Dit is een beetje eng. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké dat we voor de tweede keer op rij gingen gourmetten was tot daar aan toe, maar dat we voor de tweede keer op rij waren vergeten dat er nog pannetjes met plastic handvatten onder het ding zaten terwijl het ding al aan stond en het dus WEER voor een half uur ontzettend naar verbrand plastic stonk (en ik kan echt NIET tegen die lucht) had van mij dan weer niet gehoeven.

    Volgend jaar gaan we maar naar de afhaalchinees of zo.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 1:20 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil slapen, maar de buikpijn is te heftig. Paracetamols liggen beneden en het is donker daar. Nope. Liever buikpijn dan mijn leven riskeren om naar beneden te gaan!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 1:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als het nou eens over zou gaan.. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    AL die sexual tension rip


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Zahara schreef:
    There are too many facepalms for this. I dont.. even..


    she believed she could & so she did

    Ik ga waarschijnlijk helemaal geen leuke kerst hebben, want op deze manier kan ik niet eens fatsoenlijk eten.


    26 - 02 - '16

    Haha, ben ik de enige bij wie klassieke muziek op staat? Mam, serieus :')