• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    Een gave. Het word gevreesd door elke ouder. Zodra het kind zijn of haar ogen opent is hun lot besloten.
    Gave's zijn speciale krachten die sommige mensen kunnen bezitten. De ogen van het kind zijn in twee verschillende kleuren en hierdoor ben je te herkennen als je een gave hebt. Zodra het kind de leeftijd van 12 heeft bereikt, wordt hij of zij gestuurd naar de koning om te leren over de gave die het kind bezit. De gave kan bij het ene kind sneller worden ontdekt dan bij het andere kind en zorgt hierdoor vaak voor frustraties bij de koning. Uiteindelijk besluit de koning om een groep van mensen met een nog onbekende gave te verbannen naar het einde van het verboden woud. Ze zijn verplicht om nooit meer terug te keren naar het paleis, tenzij ze hun gave's hebben ontdekt. Ze moeten op elkaar vertrouwen willen ze het overleven.




    Rollen:


    • Vrouwen:

    ~ Maxis Asher • Ascendant 1,3
    ~ {G} • Kenopsia
    ~ Avery Parker • Cujo 1,3
    ~ Kiera Collier • Amberle 1,3
    ~ Rachel Clay • N_Mikaelson 1,5
    ~ Ashton Grimson • Eavan 1,3
    ~ {G} • Constellation

    • Mannen:

    ~ {G} • Bostick
    ~ Dimitri Grigory Volikov • Ratonhnhake 1,4
    ~ Nero "Neo" Blackthorn • Crater 1,2
    ~ Marcellus • Morgen 1,5
    ~ Daniel Colin Paine • Malikx 1,3
    ~ Dragan Demirci • Asgardian 1,3
    ~ Noah Lucas Young • GusWaters 1,3
    ~ Sabazios Tórshan Landon • Bylot 1,4
    ~ Asra Parker • Cujo 1,4



    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Topics:

    Rollentopic

    Speeltopic


    Omgeving:

    Het land bestaat niet zoals onze eigen wereld. Er is één koninkrijk met verschillende steden en kleine dorpen. Technologische spullen bestaan niet en het enige waar je iets aan hebt zijn wapens zoals zwaarden, dolken etc. Het verboden woud is niks voor niks verboden. Wezens schuilen hier die tot elke nachtmerrie in staat zijn.




    Gave's:

    Telekinese - Bostick
    Atmokinese - Cujo
    Killing - Kenopsia
    Pyrokinese - Ascendant
    Sense manipulation - Amberle
    Zielsverwisseling - Ratonhnhake
    Necromancy - Crater
    Aerokinese - Eavan
    Geokinese - Constellation
    Umbrakinese - GusWaters
    Cryokinese - Malikx
    Besterking - Morgen
    Mnemokinesis - N_Mikaelson

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 17:41 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik heb Ashton ook eventueel nog.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Amberle schreef:
    (...)

    Dat is nog wel een goede.

    Wie oh wie durft het aan om Kiera's ex te zijn (cat) ?


    Dragan durft het wel aan, ik weet niet of je dat wilt?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wat een gezellige drukte hier :3 Goedenavond ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Alles is aangepast ^^
    En ik ga nu gelijk het speeltopic aanmaken (:


    "Rebellion's are build on hope"


    "Rebellion's are build on hope"

    Jeeeej *vreugdedansje*


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Een kleine vraag hoe begint het een beetje? Dat we een richtlijn hebben? Zitten ze nog in het kasteel of al in het woud of? x


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Iemand die iets doen wilt met Kiera en een idee heeft wat ze kunnen doen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Asra Parker

    — Isaac Denton
    — Mabel Blackthorn
    — Nero Blackthorn
    Nero is één van de weinige personen welke Asra nog weet te waarderen, mede door hun erg gelijkende persoonlijkheden. Hij weet dat Nero zijn - veelal denigrerende - visie zou kunnen begrijpen en zou hem daarom wel eens in vertrouwen kunnen nemen.
    — Maxis Asher
    — Kiera Collier;
    Asra & Kiera hebben een soort haat/liefde-relatie. Ze is tevens zijn ex-vriendin, waar hij alles behalve overheen is, wat hun relatie op sommige momenten erg stroef maakt.
    — Daniel Paine
    — Noah Young;
    Wegens Noah's naïeve verschijning, heeft Asra in hem een perfect slachtoffer gevonden voor zijn manipulaties - waar hij op dit huidige moment mee bezig is. Hierom geeft hij de indruk dat ze bevriend zijn, of dat hij hem in ieder geval mag.
    — Elvira Sheach
    — Ashton Grimson
    Asra weet niet echt wat hij van de jongedame moet denken. Hij heeft het niet persé voor haar, maar doet ook niks tegen haar - ook omdat zijn zus dit niet van haar toelaat.
    — Dragan Demirci
    — Sabazios Landon
    Asra heeft het niet zo voor de jongeman en doet ook niet enige moeite zijn ietwat slechte karakter in toom te houden tegenover hem, tot grote frustratie van zijn tweelingzusje.

    Avery Parker

    — Isaac Denton
    — Mabel Blackthorn
    — Nero Blackthorn
    Nero is Avery's ex-vriend. Ze zijn op gemeenschappelijke wijze uit elkaar gegaan en zijn daarom niet plots vijanden, maar hebben ook niets meer met elkaar. Avery geeft nog om hem, maar weet dat de relatie voorbij is.
    — Maxis Asher
    — Kiera Collier
    Avery & Kiera kunnen het absoluut niet vinden, vooral sinds ze haar tweelingsbroer zonder een woordje uitleg gedumpt heeft. Bij Avery uit zich dit vooral in het feit dat ze contact probeert te vermijden of op haar manier 'hard' probeert te zijn, als is ze daar niet bepaald getalenteerd is.
    — Daniel Paine
    — Noah Young
    — Elvira Sheach
    — Ashton Grimson
    Avery kan het prima vinden met Ashton en geeft enorm veel om haar.
    — Dragan Demirci
    — Sabazios Landon
    Avery ziet hem als een goede vriend en vertrouwt hem oprecht, waardoor ze hem niet graag uit haar leven zou willen missen.


    (Even zo, kan ik ze makkelijker invullen en als ik iemand vergeten ben, excuses!)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 20:54 ]


    A girl who wonders.

    Zowel Avery als Asra staan ter ieder's beschikking.


    A girl who wonders.

    Sabazios wil wel iets doen met Kiera, misschien dat ze in het bos zijn ofzo, eten zoeken? of iets anders (:


    someone out there feels better because you exist

    Iemand iets met Rachel? ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik vroeg mij af... Moeten ze zelf voor al hun eten en dergelijke zorgen of krijgen ze ook eens in de zoveel tijd eten vanuit het kasteel?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    N_Mikaelson schreef:
    Iemand iets met Rachel? ^^


    Ik heb Avery nog? (:


    A girl who wonders.

    stuur je opnieuw gbtje Cujo :3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign