• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    Een gave. Het word gevreesd door elke ouder. Zodra het kind zijn of haar ogen opent is hun lot besloten.
    Gave's zijn speciale krachten die sommige mensen kunnen bezitten. De ogen van het kind zijn in twee verschillende kleuren en hierdoor ben je te herkennen als je een gave hebt. Zodra het kind de leeftijd van 12 heeft bereikt, wordt hij of zij gestuurd naar de koning om te leren over de gave die het kind bezit. De gave kan bij het ene kind sneller worden ontdekt dan bij het andere kind en zorgt hierdoor vaak voor frustraties bij de koning. Uiteindelijk besluit de koning om een groep van mensen met een nog onbekende gave te verbannen naar het einde van het verboden woud. Ze zijn verplicht om nooit meer terug te keren naar het paleis, tenzij ze hun gave's hebben ontdekt. Ze moeten op elkaar vertrouwen willen ze het overleven.




    Rollen:


    • Vrouwen:

    ~ Maxis Asher • Ascendant 1,3
    ~ {G} • Kenopsia
    ~ Avery Parker • Cujo 1,3
    ~ Kiera Collier • Amberle 1,3
    ~ Rachel Clay • N_Mikaelson 1,5
    ~ Ashton Grimson • Eavan 1,3
    ~ {G} • Constellation

    • Mannen:

    ~ {G} • Bostick
    ~ Dimitri Grigory Volikov • Ratonhnhake 1,4
    ~ Nero "Neo" Blackthorn • Crater 1,2
    ~ Marcellus • Morgen 1,5
    ~ Daniel Colin Paine • Malikx 1,3
    ~ Dragan Demirci • Asgardian 1,3
    ~ Noah Lucas Young • GusWaters 1,3
    ~ Sabazios Tórshan Landon • Bylot 1,4
    ~ Asra Parker • Cujo 1,4



    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Topics:

    Rollentopic

    Speeltopic


    Omgeving:

    Het land bestaat niet zoals onze eigen wereld. Er is één koninkrijk met verschillende steden en kleine dorpen. Technologische spullen bestaan niet en het enige waar je iets aan hebt zijn wapens zoals zwaarden, dolken etc. Het verboden woud is niks voor niks verboden. Wezens schuilen hier die tot elke nachtmerrie in staat zijn.




    Gave's:

    Telekinese - Bostick
    Atmokinese - Cujo
    Killing - Kenopsia
    Pyrokinese - Ascendant
    Sense manipulation - Amberle
    Zielsverwisseling - Ratonhnhake
    Necromancy - Crater
    Aerokinese - Eavan
    Geokinese - Constellation
    Umbrakinese - GusWaters
    Cryokinese - Malikx
    Besterking - Morgen
    Mnemokinesis - N_Mikaelson

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 17:41 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    MT

    Ik zat er dus aan het volgende te denken. Willen jullie liever dat ik koppels maak via een lootjestrekker, zodat er steeds groepjes van twee komen? Dus dan hoef je niet met een grote groep te beginnen. De groepjes van twee kunnen later dan dus wel andere groepen van twee vinden.
    Of willen jullie liever dat iedereen in het begin bij elkaar word gezet en dan zelf maar zijn/haar eigen weg gaat vinden?


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    MT

    Ik zat er dus aan het volgende te denken. Willen jullie liever dat ik koppels maak via een lootjestrekker, zodat er steeds groepjes van twee komen? Dus dan hoef je niet met een grote groep te beginnen. De groepjes van twee kunnen later dan dus wel andere groepen van twee vinden.
    Of willen jullie liever dat iedereen in het begin bij elkaar word gezet en dan zelf maar zijn/haar eigen weg gaat vinden?


    Please geen koppels maken. Dat is super vervelend als je personage gekoppeld wordt aan iemand die uiteindelijk niks schrijft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Met groepjes van twee heb je het probleem dat je snel kleine ORPG'tjes krijgt (al is het maar voor het begin). Dus wellicht als de groepjes iets groter zijn. Maar iedereen bij elkaar is ook handig, want dan kunnen meerdere mensen op elkaar afstappen en heb je minder snel het ''zij/ik'' gevoel.
    But that's my opinion.

    Oh, en MT.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vind ik goede argumenten. Ik twijfelde daarom ook, dus we doen gewoon de grote groep.

    Als er mensen zijn die hun personage met twee verschillende kleuren ogen willen hebben en niet zo goed zijn met Photoshop, even zeggen want dan wil ik het heus wel voor je doen (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Mine.
    Mijn rol komt waarschijnlijk wel pas na het weekend, in verband met de feestdagen - heel misschien morgen, maar dat durf ik niet zeker te zeggen.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 12:40 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zelf zoek ik een broer voor Mabel, iemand?? (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Bij deze ben ik ook gearriveerd ^^

    Dat van die twee verschillende kleuren ogen klinkt wel cool (en het past wel bij wat ik in gedachten heb hehe). Ik ga zelf eerst even kijken of het voor de verandering eens lukt, anders klop ik bij jou aan als dat kan c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Kenopsia schreef:
    (...)


    Er is inderdaad vrijwel geen technologie ^^


    Misschien is het handig om nog wat informatie te geven over die wereld, voordat iedereen straks andere dingen in zijn/haar rollen en/of posts schrijft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [M.T.]


    A girl who wonders.

    Zou ik voor Noah gaan voor elektrokinese of umbrakinese (om de schaduw te manipuleren en het donker te kunnen maken)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Zou ik voor Noah gaan voor elektrokinese of umbrakinese (om de schaduw te manipuleren en het donker te kunnen maken)


    Die tweede is wel heel origineel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    GusWaters schreef:
    Zou ik voor Noah gaan voor elektrokinese of umbrakinese (om de schaduw te manipuleren en het donker te kunnen maken)


    De tweede klinkt erg.. duister hehe
    Nee maar de tweede klinkt wel echt gaaf, dus ik zou voor die gaan! Vooral omdat ik die nog niet voorbij heb zien komen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Cujo

    Weet je wat gaaf is. Als jouw personage bijvoorbeeld boos is, zou het wel kunnen dat het gaat stormen of dergelijke en als ze verdrietig is dat het regent :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.