• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    Een gave. Het word gevreesd door elke ouder. Zodra het kind zijn of haar ogen opent is hun lot besloten.
    Gave's zijn speciale krachten die sommige mensen kunnen bezitten. De ogen van het kind zijn in twee verschillende kleuren en hierdoor ben je te herkennen als je een gave hebt. Zodra het kind de leeftijd van 12 heeft bereikt, wordt hij of zij gestuurd naar de koning om te leren over de gave die het kind bezit. De gave kan bij het ene kind sneller worden ontdekt dan bij het andere kind en zorgt hierdoor vaak voor frustraties bij de koning. Uiteindelijk besluit de koning om een groep van mensen met een nog onbekende gave te verbannen naar het einde van het verboden woud. Ze zijn verplicht om nooit meer terug te keren naar het paleis, tenzij ze hun gave's hebben ontdekt. Ze moeten op elkaar vertrouwen willen ze het overleven.




    Rollen:


    • Vrouwen:

    ~ Maxis Asher • Ascendant 1,3
    ~ {G} • Kenopsia
    ~ Avery Parker • Cujo 1,3
    ~ Kiera Collier • Amberle 1,3
    ~ Rachel Clay • N_Mikaelson 1,5
    ~ Ashton Grimson • Eavan 1,3
    ~ {G} • Constellation

    • Mannen:

    ~ {G} • Bostick
    ~ Dimitri Grigory Volikov • Ratonhnhake 1,4
    ~ Nero "Neo" Blackthorn • Crater 1,2
    ~ Marcellus • Morgen 1,5
    ~ Daniel Colin Paine • Malikx 1,3
    ~ Dragan Demirci • Asgardian 1,3
    ~ Noah Lucas Young • GusWaters 1,3
    ~ Sabazios Tórshan Landon • Bylot 1,4
    ~ Asra Parker • Cujo 1,4



    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Topics:

    Rollentopic

    Speeltopic


    Omgeving:

    Het land bestaat niet zoals onze eigen wereld. Er is één koninkrijk met verschillende steden en kleine dorpen. Technologische spullen bestaan niet en het enige waar je iets aan hebt zijn wapens zoals zwaarden, dolken etc. Het verboden woud is niks voor niks verboden. Wezens schuilen hier die tot elke nachtmerrie in staat zijn.




    Gave's:

    Telekinese - Bostick
    Atmokinese - Cujo
    Killing - Kenopsia
    Pyrokinese - Ascendant
    Sense manipulation - Amberle
    Zielsverwisseling - Ratonhnhake
    Necromancy - Crater
    Aerokinese - Eavan
    Geokinese - Constellation
    Umbrakinese - GusWaters
    Cryokinese - Malikx
    Besterking - Morgen
    Mnemokinesis - N_Mikaelson

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 17:41 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Het spijt me dat mijn rol nog niet af is! Er is vanalles tussen gekomen, echter hoop ik 'm snel af te hebben!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik heb mijn rol af (Mars pagina 5) is hij goed zo? en wilt iemand een relatie met hem?


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    Ik heb mijn rol af (Mars pagina 5) is hij goed zo? en wilt iemand een relatie met hem?


    Ik wil wel maar ik weet niet wat je van daniel en mars samen wilt maken? ;)


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Morgen schreef:
    Ik heb mijn rol af (Mars pagina 5) is hij goed zo? en wilt iemand een relatie met hem?


    Dimitri staat ook nog altijd open voor relaties


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Malikx schreef:
    (...)

    Ik wil wel maar ik weet niet wat je van daniel en mars samen wilt maken? ;)


    Beide zijn biseksueel en Daniel is daar open over, maar Mars niet. Misschien dat Mars ooit naar hem toe is gegaan met vragen?
    Misschien dat Mars met zijn openheid Daniel verraste en dat ze daardoor vrienden konden worden? Mars weet wat het is om gekwetst te worden (hij is een bastaard en die zijn niet bepaald geliefd) en zal niet erg onder de indruk zijn van Daniels uitstraling. Misschien dat Daniel ooit Mars zag tijdens en nachtmerrie over wat er met zijn dorp is gebeurd en dat die combinatie er voor gezorgd heeft dat ze vrienden zijn geworden terwijl dat anders nooit het geval zou zijn.

    Ik denk dat er wel een (ongesproken) vertrouwen zou kunnen liggen. Verder denk ik dat Daniel het behoorlijk grappig zou vinden als de stille Mars in privé ineens heel erg begint te schelden over mensen.


    In my defense, I was left unsupervised.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Dimitri staat ook nog altijd open voor relaties


    Mars kan er niet tegen als mensen doen alsof ze beter zijn dan anderen, maar zal hier over blijven zwijgen en Dimitri waarschijnlijk ontlopen, maar beide houden niet van vechten, beide kunnen van een afstandje verward worden met "normale" mensen, beide zijn biseksueel. Verder houd Dimitri van zwemmen en is Mars op gegroeid aan zee. Misschien dat we iets hiermee kunnen, maar dan zou hij zich niet al te trots gedragen of in ieder geval niet te veel de indruk afgeven dat hij denkt beter te zijn.


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    (...)

    Mars kan er niet tegen als mensen doen alsof ze beter zijn dan anderen, maar zal hier over blijven zwijgen en Dimitri waarschijnlijk ontlopen, maar beide houden niet van vechten, beide kunnen van een afstandje verward worden met "normale" mensen, beide zijn biseksueel. Verder houd Dimitri van zwemmen en is Mars op gegroeid aan zee. Misschien dat we iets hiermee kunnen, maar dan zou hij zich niet al te trots gedragen of in ieder geval niet te veel de indruk afgeven dat hij denkt beter te zijn.


    Misschien dat ze zwembuddies ofzo kunnen worden? Dat ze dan op zich niet echt bevriend zijn, omdat Dimitri nogal de arrogante zak uit kan hangen, maar er soms gewoon op uit trekken om een stukje te zwemmen o.i.d?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Morgen schreef:
    (...)

    Beide zijn biseksueel en Daniel is daar open over, maar Mars niet. Misschien dat Mars ooit naar hem toe is gegaan met vragen?
    Misschien dat Mars met zijn openheid Daniel verraste en dat ze daardoor vrienden konden worden? Mars weet wat het is om gekwetst te worden (hij is een bastaard en die zijn niet bepaald geliefd) en zal niet erg onder de indruk zijn van Daniels uitstraling. Misschien dat Daniel ooit Mars zag tijdens en nachtmerrie over wat er met zijn dorp is gebeurd en dat die combinatie er voor gezorgd heeft dat ze vrienden zijn geworden terwijl dat anders nooit het geval zou zijn.

    Ik denk dat er wel een (ongesproken) vertrouwen zou kunnen liggen. Verder denk ik dat Daniel het behoorlijk grappig zou vinden als de stille Mars in privé ineens heel erg begint te schelden over mensen.


    Klinkt goed! Dat doen we. En wie weet groeit er toch meer tijdens de rpg


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Misschien dat ze zwembuddies ofzo kunnen worden? Dat ze dan op zich niet echt bevriend zijn, omdat Dimitri nogal de arrogante zak uit kan hangen, maar er soms gewoon op uit trekken om een stukje te zwemmen o.i.d?


    Als Mars zou weten dat Dimitri zich niet zo gedraagt omdat hij zich beter voelt dan anderen, maar gewoon omdat hij trots is op zijn vader, dan zou het iets kunnen worden. Waarschijnlijk zou hij vaak met zijn ogen rollen als hij iets ijdels deed en water in zijn gezicht gooien (tijdens het zwemmen) als hij iets te arrogant werd, maar dan moet hij daar eerst wel achter komen.


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    (...)

    Als Mars zou weten dat Dimitri zich niet zo gedraagt omdat hij zich beter voelt dan anderen, maar gewoon omdat hij trots is op zijn vader, dan zou het iets kunnen worden. Waarschijnlijk zou hij vaak met zijn ogen rollen als hij iets ijdels deed en water in zijn gezicht gooien (tijdens het zwemmen) als hij iets te arrogant werd, maar dan moet hij daar eerst wel achter komen.


    Dan is dat misschien iets dat zich in het rpg kan ontwikkelen? c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Dan is dat misschien iets dat zich in het rpg kan ontwikkelen? c:


    Vind ik prima, is het zo dat ze al samen gezwommen hebben in het verleden? of komen ze elkaar tijdens de rpg ineens tegen in een beekje?


    In my defense, I was left unsupervised.

    Wanneer wordt het speeltopic geopend c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morgen schreef:
    (...)

    Vind ik prima, is het zo dat ze al samen gezwommen hebben in het verleden? of komen ze elkaar tijdens de rpg ineens tegen in een beekje?


    Misschien is het tegenkomen wel leuk? Dan hebben we i.i.g. iets mochten we in het begin een beetje vastlopen qua wie waarheen e.d.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Misschien is het tegenkomen wel leuk? Dan hebben we i.i.g. iets mochten we in het begin een beetje vastlopen qua wie waarheen e.d.


    Is goed, nog een vraag die niets met de rpg te maken heeft, maar hoe zet je meerdere foto's in een post. Als ik meer dan 3 foto's in een forum post zet dan krijg ik een bericht dat dat niet mag.


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    (...)

    Is goed, nog een vraag die niets met de rpg te maken heeft, maar hoe zet je meerdere foto's in een post. Als ik meer dan 3 foto's in een forum post zet dan krijg ik een bericht dat dat niet mag.


    Ipv [*img*][*/img*] gebruik je [*IMG*][/*IMG*]
    Alleen dan zonder de *

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 20:10 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."