• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    Een gave. Het word gevreesd door elke ouder. Zodra het kind zijn of haar ogen opent is hun lot besloten.
    Gave's zijn speciale krachten die sommige mensen kunnen bezitten. De ogen van het kind zijn in twee verschillende kleuren en hierdoor ben je te herkennen als je een gave hebt. Zodra het kind de leeftijd van 12 heeft bereikt, wordt hij of zij gestuurd naar de koning om te leren over de gave die het kind bezit. De gave kan bij het ene kind sneller worden ontdekt dan bij het andere kind en zorgt hierdoor vaak voor frustraties bij de koning. Uiteindelijk besluit de koning om een groep van mensen met een nog onbekende gave te verbannen naar het einde van het verboden woud. Ze zijn verplicht om nooit meer terug te keren naar het paleis, tenzij ze hun gave's hebben ontdekt. Ze moeten op elkaar vertrouwen willen ze het overleven.




    Rollen:


    • Vrouwen:

    ~ Maxis Asher • Ascendant 1,3
    ~ {G} • Kenopsia
    ~ Avery Parker • Cujo 1,3
    ~ Kiera Collier • Amberle 1,3
    ~ Rachel Clay • N_Mikaelson 1,5
    ~ Ashton Grimson • Eavan 1,3
    ~ {G} • Constellation

    • Mannen:

    ~ {G} • Bostick
    ~ Dimitri Grigory Volikov • Ratonhnhake 1,4
    ~ Nero "Neo" Blackthorn • Crater 1,2
    ~ Marcellus • Morgen 1,5
    ~ Daniel Colin Paine • Malikx 1,3
    ~ Dragan Demirci • Asgardian 1,3
    ~ Noah Lucas Young • GusWaters 1,3
    ~ Sabazios Tórshan Landon • Bylot 1,4
    ~ Asra Parker • Cujo 1,4



    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Topics:

    Rollentopic

    Speeltopic


    Omgeving:

    Het land bestaat niet zoals onze eigen wereld. Er is één koninkrijk met verschillende steden en kleine dorpen. Technologische spullen bestaan niet en het enige waar je iets aan hebt zijn wapens zoals zwaarden, dolken etc. Het verboden woud is niks voor niks verboden. Wezens schuilen hier die tot elke nachtmerrie in staat zijn.




    Gave's:

    Telekinese - Bostick
    Atmokinese - Cujo
    Killing - Kenopsia
    Pyrokinese - Ascendant
    Sense manipulation - Amberle
    Zielsverwisseling - Ratonhnhake
    Necromancy - Crater
    Aerokinese - Eavan
    Geokinese - Constellation
    Umbrakinese - GusWaters
    Cryokinese - Malikx
    Besterking - Morgen
    Mnemokinesis - N_Mikaelson

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 17:41 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Asgardian schreef:
    (...)

    Op welke blz staat hij? ^



    Hij staat op pagina 3 c;


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Bylot schreef:
    Sabazios staat ook nog open voor relaties ^^


    N_Mikaelson schreef:
    Ik heb Rachel ook voor relaties mocht iemand willen? ^^


    Op welke pagina's staan ze?
    Ik heb Mars op pagina 5


    In my defense, I was left unsupervised.

    Ratonhnhake schreef:
    @Asgardian hadden wij al iets besproken? Ik moet mijn lijstje met relaties weer updaten, maar nu weet ik dus niet meer 100% zeker met wie ik iets had afgesproken en met wie niet.


    Nee, wij niet.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Sorry niet aan gedacht :3 Rachel staat op pagina 5.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Morgen schreef:
    (...)

    Op welke pagina's staan ze?
    Ik heb Mars op pagina 5


    Hij staat op pagina 4 C:


    someone out there feels better because you exist

    Malikx schreef:
    (...)


    Hij staat op pagina 3 c;


    Ah, ja, ze lijken wel op elkaar. Wat stel je voor als relatie?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    N_Mikaelson schreef:
    Sorry niet aan gedacht :3 Rachel staat op pagina 5.


    Ik denk dat Mars haar heel erg zou mogen. Rachel en Mars zijn even oud, misschien kunnen we doen dat ze bevriend raakten toen ze allebei nieuw waren op het kasteel? Misschien dat ze hem wilde helpen? Mars verloor net iedereen die hij kende en moet nu als bastaard zich gaan redden in een kasteel. Misschien dat ze hem leerde lezen of zo?


    In my defense, I was left unsupervised.

    Asgardian schreef:
    (...)

    Ah, ja, ze lijken wel op elkaar. Wat stel je voor als relatie?


    Ik dacht aan een speciale band. Zo ene die niemand anders heeft ofzo maar wat goed weet ik nog niet jij een idee?


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    N_Mikaelson schreef:
    Sorry niet aan gedacht :3 Rachel staat op pagina 5.


    Hebben wij al een relatie? Rachel en daniel? Hij staat op pagina 3


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Bylot schreef:
    (...)

    Hij staat op pagina 4 C:


    Beide zijn stille personen. Misschien dat ze soms gewoon samen in stilte zaten, ieder hun eigen ding te doen en begrepen dat de ander ook geen behoefte had om te praten. Beide kroppen woede op en uiten het niet in het openbaar. Misschien dat ze een onbesproken begrip voor elkaar hebben, maar verder niet echt vrienden zijn aangezien ze nooit echt in een situatie gezet zijn dat ze met elkaar moeten praten. Verder zien ze veel van zich zelf in de ander.

    IS dit iets?


    In my defense, I was left unsupervised.

    Malikx schreef:
    (...)

    Hebben wij al een relatie? Rachel en daniel? Hij staat op pagina 3

    Nee nog geen relatie :'D Ben je naar iets op zoek?


    Morgen schreef:
    (...)

    Ik denk dat Mars haar heel erg zou mogen. Rachel en Mars zijn even oud, misschien kunnen we doen dat ze bevriend raakten toen ze allebei nieuw waren op het kasteel? Misschien dat ze hem wilde helpen? Mars verloor net iedereen die hij kende en moet nu als bastaard zich gaan redden in een kasteel. Misschien dat ze hem leerde lezen of zo?


    Jaah klinkt leuk! Ik denk dat het vanuit Rachel zelf inderdaad ook wel goed zou klikken ^^.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Morgen schreef:
    (...)

    Beide zijn stille personen. Misschien dat ze soms gewoon samen in stilte zaten, ieder hun eigen ding te doen en begrepen dat de ander ook geen behoefte had om te praten. Beide kroppen woede op en uiten het niet in het openbaar. Misschien dat ze een onbesproken begrip voor elkaar hebben, maar verder niet echt vrienden zijn aangezien ze nooit echt in een situatie gezet zijn dat ze met elkaar moeten praten. Verder zien ze veel van zich zelf in de ander.

    IS dit iets?


    Jaa klinkt goed, niet echt vrienden maar respecteren elkaar wel!


    someone out there feels better because you exist

    N_Mikaelson schreef:
    (...)



    Misschien dat daniel en Rachel zichzelf in de zelfde muziek en boeken gooien? En toffe kleine gesprekken hebben maar niet echt direct innerlijke vriendschap enzo?


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Malikx schreef:
    (...)

    Ik dacht aan een speciale band. Zo ene die niemand anders heeft ofzo maar wat goed weet ik nog niet jij een idee?


    Dat is een goed idee. Sws dat ze elkaar erg vertrouwen? Iets wat speciaal is voor Dragan, omdat hij mensen niet echt vertrouwd. Beste buddies, heel open naar elkaar toe met wat ze zeggen, kennen elkaar door en door, soort buddies in een gevecht fz? Een paar suggesties, ik weet niet goed meer


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Asgardian schreef:
    (...)

    Dat is een goed idee. Sws dat ze elkaar erg vertrouwen? Iets wat speciaal is voor Dragan, omdat hij mensen niet echt vertrouwd. Beste buddies, heel open naar elkaar toe met wat ze zeggen, kennen elkaar door en door, soort buddies in een gevecht fz? Een paar suggesties, ik weet niet goed meer



    Mhh ja, Daniel is ook openlijk bi seksueel (ik weet niet hoe het met Dragan zit). Ook inderdaad heel openlijk en dat Daniel beschermend over Dragan is en andersom? Misschien wat meer? x


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas