• Jaaa. Zijn er hier op Q mensen die ervan hebben gehoord? ^^ Het is een app. Het doel van het spel is katten aantrekken door voedsel en wat speeltjes neer te zetten. Katten die langskomen kun je fotograferen en ze laten wat vissen achter zodat je meer speelgoed kunt kopen, en het is echt volkomen nutteloos verder, maar wel heel schattig. En wat is er nou beter dan nutteloos + schattig + katten? :Y)

    Hier een foto van mijn tuin een paar minuten geleden:


    Wie komt er met mij piepen over suffe getekende katten? En mocht je de app al hebben, wie is dan je favoriet? (bloos)

    Ik voel persoonlijk een diepe emotionele band met Sunny hier. Ik zou ook graag mijn dagen doorbrengen met mijn hoofd verstopt in een taartdoos.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SonOfGondor schreef:
    Ik had het net met een vriendin over dit spel, en zij zegt: in het Japans, betekent Neko Atsume zoiets als 'katten verzameld'.


    Ik zou het eerder vertalen als kattenverzameling. ^^
    Neko is kat en atsumeru is verzamelen. Verzameld zou zijn atsumeta.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Bokuto schreef:
    (...)
    Ik zou het eerder vertalen als kattenverzameling. ^^
    Neko is kat en atsumeru is verzamelen. Verzameld zou zijn atsumeta.

    Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer tho.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer tho.


    Uhu, het enige verschil is in principe dat het een zelfstandignaamwoord is. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Bokuto schreef:
    (...)
    Uhu, het enige verschil is in principe dat het een zelfstandignaamwoord is. ^^

    Gelukkig voor dezelfde betekenis dan!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoera! Ik heb mijn yard expension


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hurray ik heb 2 memento's c;


    26 - 02 - '16

    Wat is een memento?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Idk, een af ander item dat een kat brengt als 'ie je vertrouwt. Het kan van alles zijn; een eikel, een zandlopertje... Tenminste, die ik heb tot nu toe c;


    26 - 02 - '16

    *-* I want.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eshkeri schreef:
    Idk, een af ander item dat een kat brengt als 'ie je vertrouwt. Het kan van alles zijn; een eikel, een zandlopertje... Tenminste, die ik heb tot nu toe c;

    Oooh, ik vroeg 't me al af wat die memento's betekenden. Hoe lang heb jij het dan al? Bepaald dat van die tijd af? Ik heb 'm namelijk sinds een paar dagen op mijn mobiel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Oooh, ik vroeg 't me al af wat die memento's betekenden. Hoe lang heb jij het dan al? Bepaald dat van die tijd af? Ik heb 'm namelijk sinds een paar dagen op mijn mobiel.


    Ik heb ze pas net, ongeveer een dag ofzo. Het verschilt ook per kat c;


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Ik heb ze pas net, ongeveer een dag ofzo. Het verschilt ook per kat c;

    Nee, ik bedoel hoe lang je dat spel al op je mobiel hebt haha. Niet de mementos zelf. Sorry voor de eventuele onduidelijkheid.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoel hoe lang je dat spel al op je mobiel hebt haha. Niet de mementos zelf. Sorry voor de eventuele onduidelijkheid.


    Een weekje ongeveer c;


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Een weekje ongeveer c;

    Hehe oke.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yay, ik heb de memento's van Sassy Fran en Lady MeowMeow gehad! :3
    Ik hoef er nog maar 7 :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]