• Tijd voor een nieuw spel. Tijd om dingen mee te zuilen op onze vakantie!

    Beste mensen van Quizlet, we gaan naar Atlantis toe!!

    Ik neem aan dat iedereen weet hoe het spel werkt! Zo niet, je bedenkt wat je nog meer mee kan nemen, en plakt dat achter de zin die er al staat!



    Ik ga op reis en ik neem mee een tent


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed,een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough),


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed,een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken,


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed,een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 19:01 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed,een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes,


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed,een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton,


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed,een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat,


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed,een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers,


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelings film,

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 13:32 ]

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelings film, mijn Glamdring,

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelings film, mijn Glamdring, tv,


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelings film, mijn Glamdring, tv, mijn laptop,


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelings film, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelings film, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes,

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelings film, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring,


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelings film, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring, een paar van mijn favoriete knuffels,


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…