• Tijd voor een nieuw spel. Tijd om dingen mee te zuilen op onze vakantie!

    Beste mensen van Quizlet, we gaan naar Atlantis toe!!

    Ik neem aan dat iedereen weet hoe het spel werkt! Zo niet, je bedenkt wat je nog meer mee kan nemen, en plakt dat achter de zin die er al staat!



    Ik ga op reis en ik neem mee een tent


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle k3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelingsfilm, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring, een paar van mijn favoriete knuffels, Zac Efron, Sam & Dean, mijn Warrior Cats boeken, mijn 24-DVD box, mijn zondag-outfit, mijn elektrische voetenwarmer, een roze balpen, een auto, mooi weer, wc bril, het boek: 'Hoe voorkom ik eenzaamheid, mocht Atlantis stiekem toch vergaan zijn', mijn sigaretten, draagbare WIFI, een duikpak, visfrietjes, CD van Eminem, kippensoep, mijn laptop, mijn draagbare puntenslijper, koffiezetapparaat, m'n piano, bestek, een zaklamp, mijn Hello Kitty dekentje, een zakmes, mijn kat, een duikbril, heel veel geld, de meezing CD van the Little Mermaid zodat we in Atlantis kunnen zingen over hoe graag we bovenwater willen zijn, Supernatural DVDbox, mijn lenzen.


    <3

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle k3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelingsfilm, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring, een paar van mijn favoriete knuffels, Zac Efron, Sam & Dean, mijn Warrior Cats boeken, mijn 24-DVD box, mijn zondag-outfit, mijn elektrische voetenwarmer, een roze balpen, een auto, mooi weer, wc bril, het boek: 'Hoe voorkom ik eenzaamheid, mocht Atlantis stiekem toch vergaan zijn', mijn sigaretten, draagbare WIFI, een duikpak, visfrietjes, CD van Eminem, kippensoep, mijn laptop, mijn draagbare puntenslijper, koffiezetapparaat, m'n piano, bestek, een zaklamp, mijn Hello Kitty dekentje, een zakmes, mijn kat, een duikbril, heel veel geld, de meezing CD van the Little Mermaid zodat we in Atlantis kunnen zingen over hoe graag we bovenwater willen zijn, Supernatural DVDbox, mijn lenzen, warme kleding.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle k3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelingsfilm, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring, een paar van mijn favoriete knuffels, Zac Efron, Sam & Dean, mijn Warrior Cats boeken, mijn 24-DVD box, mijn zondag-outfit, mijn elektrische voetenwarmer, een roze balpen, een auto, mooi weer, wc bril, het boek: 'Hoe voorkom ik eenzaamheid, mocht Atlantis stiekem toch vergaan zijn', mijn sigaretten, draagbare WIFI, een duikpak, visfrietjes, CD van Eminem, kippensoep, mijn laptop, mijn draagbare puntenslijper, koffiezetapparaat, m'n piano, bestek, een zaklamp, mijn Hello Kitty dekentje, een zakmes, mijn kat, een duikbril, heel veel geld, de meezing CD van the Little Mermaid zodat we in Atlantis kunnen zingen over hoe graag we bovenwater willen zijn, Supernatural DVDbox, mijn lenzen, warme kleding, Harry Potter reeks,


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle k3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelingsfilm, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring, een paar van mijn favoriete knuffels, Zac Efron, Sam & Dean, mijn Warrior Cats boeken, mijn 24-DVD box, mijn zondag-outfit, mijn elektrische voetenwarmer, een roze balpen, een auto, mooi weer, wc bril, het boek: 'Hoe voorkom ik eenzaamheid, mocht Atlantis stiekem toch vergaan zijn', mijn sigaretten, draagbare WIFI, een duikpak, visfrietjes, CD van Eminem, kippensoep, mijn laptop, mijn draagbare puntenslijper, koffiezetapparaat, m'n piano, bestek, een zaklamp, mijn Hello Kitty dekentje, een zakmes, mijn kat, een duikbril, heel veel geld, de meezing CD van the Little Mermaid zodat we in Atlantis kunnen zingen over hoe graag we bovenwater willen zijn, Supernatural DVDbox, mijn lenzen, warme kleding, Harry Potter reeks, Warrior Cats


    Your heart is like the ocean, mysterious and dark

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle k3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelingsfilm, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring, een paar van mijn favoriete knuffels, Zac Efron, Sam & Dean, mijn Warrior Cats boeken, mijn 24-DVD box, mijn zondag-outfit, mijn elektrische voetenwarmer, een roze balpen, een auto, mooi weer, wc bril, het boek: 'Hoe voorkom ik eenzaamheid, mocht Atlantis stiekem toch vergaan zijn', mijn sigaretten, draagbare WIFI, een duikpak, visfrietjes, CD van Eminem, kippensoep, mijn laptop, mijn draagbare puntenslijper, koffiezetapparaat, m'n piano, bestek, een zaklamp, mijn Hello Kitty dekentje, een zakmes, mijn kat, een duikbril, heel veel geld, de meezing CD van the Little Mermaid zodat we in Atlantis kunnen zingen over hoe graag we bovenwater willen zijn, Supernatural DVDbox, mijn lenzen, warme kleding, Harry Potter reeks, Warrior Cats, een schrift vol gekladderd met nutteloze tekeningen


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle k3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelingsfilm, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring, een paar van mijn favoriete knuffels, Zac Efron, Sam & Dean, mijn Warrior Cats boeken, mijn 24-DVD box, mijn zondag-outfit, mijn elektrische voetenwarmer, een roze balpen, een auto, mooi weer, wc bril, het boek: 'Hoe voorkom ik eenzaamheid, mocht Atlantis stiekem toch vergaan zijn', mijn sigaretten, draagbare WIFI, een duikpak, visfrietjes, CD van Eminem, kippensoep, mijn laptop, mijn draagbare puntenslijper, koffiezetapparaat, m'n piano, bestek, een zaklamp, mijn Hello Kitty dekentje, een zakmes, mijn kat, een duikbril, heel veel geld, de meezing CD van the Little Mermaid zodat we in Atlantis kunnen zingen over hoe graag we bovenwater willen zijn, Supernatural DVDbox, mijn lenzen, warme kleding, Harry Potter reeks, Warrior Cats, een schrift vol gekladderd met nutteloze tekeningen, een kerstmuts.


    <3

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle k3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelingsfilm, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring, een paar van mijn favoriete knuffels, Zac Efron, Sam & Dean, mijn Warrior Cats boeken, mijn 24-DVD box, mijn zondag-outfit, mijn elektrische voetenwarmer, een roze balpen, een auto, mooi weer, wc bril, het boek: 'Hoe voorkom ik eenzaamheid, mocht Atlantis stiekem toch vergaan zijn', mijn sigaretten, draagbare WIFI, een duikpak, visfrietjes, CD van Eminem, kippensoep, mijn laptop, mijn draagbare puntenslijper, koffiezetapparaat, m'n piano, bestek, een zaklamp, mijn Hello Kitty dekentje, een zakmes, mijn kat, een duikbril, heel veel geld, de meezing CD van the Little Mermaid zodat we in Atlantis kunnen zingen over hoe graag we bovenwater willen zijn, Supernatural DVDbox, mijn lenzen, warme kleding, Harry Potter reeks, Warrior Cats, een schrift vol gekladderd met nutteloze tekeningen, een kerstmuts, veel potloden.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle k3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelingsfilm, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring, een paar van mijn favoriete knuffels, Zac Efron, Sam & Dean, mijn Warrior Cats boeken, mijn 24-DVD box, mijn zondag-outfit, mijn elektrische voetenwarmer, een roze balpen, een auto, mooi weer, wc bril, het boek: 'Hoe voorkom ik eenzaamheid, mocht Atlantis stiekem toch vergaan zijn', mijn sigaretten, draagbare WIFI, een duikpak, visfrietjes, CD van Eminem, kippensoep, mijn laptop, mijn draagbare puntenslijper, koffiezetapparaat, m'n piano, bestek, een zaklamp, mijn Hello Kitty dekentje, een zakmes, mijn kat, een duikbril, heel veel geld, de meezing CD van the Little Mermaid zodat we in Atlantis kunnen zingen over hoe graag we bovenwater willen zijn, Supernatural DVDbox, mijn lenzen, warme kleding, Harry Potter reeks, Warrior Cats, een schrift vol gekladderd met nutteloze tekeningen, een kerstmuts, veel potloden, mijn bril en lenzenvloeistof voor de al eerder ingepakte lenzen.


    x.

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle k3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelingsfilm, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring, een paar van mijn favoriete knuffels, Zac Efron, Sam & Dean, mijn Warrior Cats boeken, mijn 24-DVD box, mijn zondag-outfit, mijn elektrische voetenwarmer, een roze balpen, een auto, mooi weer, wc bril, het boek: 'Hoe voorkom ik eenzaamheid, mocht Atlantis stiekem toch vergaan zijn', mijn sigaretten, draagbare WIFI, een duikpak, visfrietjes, CD van Eminem, kippensoep, mijn laptop, mijn draagbare puntenslijper, koffiezetapparaat, m'n piano, bestek, een zaklamp, mijn Hello Kitty dekentje, een zakmes, mijn kat, een duikbril, heel veel geld, de meezing CD van the Little Mermaid zodat we in Atlantis kunnen zingen over hoe graag we bovenwater willen zijn, Supernatural DVDbox, mijn lenzen, warme kleding, Harry Potter reeks, Warrior Cats, een schrift vol gekladderd met nutteloze tekeningen, een kerstmuts, veel potloden, mijn bril en lenzenvloeistof voor de al eerder ingepakte lenzen, zeep


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle k3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelingsfilm, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring, een paar van mijn favoriete knuffels, Zac Efron, Sam & Dean, mijn Warrior Cats boeken, mijn 24-DVD box, mijn zondag-outfit, mijn elektrische voetenwarmer, een roze balpen, een auto, mooi weer, wc bril, het boek: 'Hoe voorkom ik eenzaamheid, mocht Atlantis stiekem toch vergaan zijn', mijn sigaretten, draagbare WIFI, een duikpak, visfrietjes, CD van Eminem, kippensoep, mijn laptop, mijn draagbare puntenslijper, koffiezetapparaat, m'n piano, bestek, een zaklamp, mijn Hello Kitty dekentje, een zakmes, mijn kat, een duikbril, heel veel geld, de meezing CD van the Little Mermaid zodat we in Atlantis kunnen zingen over hoe graag we bovenwater willen zijn, Supernatural DVDbox, mijn lenzen, warme kleding, Harry Potter reeks, Warrior Cats, een schrift vol gekladderd met nutteloze tekeningen, een kerstmuts, veel potloden, mijn bril en lenzenvloeistof voor de al eerder ingepakte lenzen, zeep, Robbie Kay


    obsessive rage

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle k3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelingsfilm, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring, een paar van mijn favoriete knuffels, Zac Efron, Sam & Dean, mijn Warrior Cats boeken, mijn 24-DVD box, mijn zondag-outfit, mijn elektrische voetenwarmer, een roze balpen, een auto, mooi weer, wc bril, het boek: 'Hoe voorkom ik eenzaamheid, mocht Atlantis stiekem toch vergaan zijn', mijn sigaretten, draagbare WIFI, een duikpak, visfrietjes, CD van Eminem, kippensoep, mijn laptop, mijn draagbare puntenslijper, koffiezetapparaat, m'n piano, bestek, een zaklamp, mijn Hello Kitty dekentje, een zakmes, mijn kat, een duikbril, heel veel geld, de meezing CD van the Little Mermaid, Supernatural DVDbox, mijn lenzen, warme kleding, Harry Potter reeks, Warrior Cats, een schrift vol gekladderd met nutteloze tekeningen, een kerstmuts, veel potloden, mijn bril en lenzenvloeistof voor de al eerder ingepakte lenzen, zeep, Robbie Kay, mijn belangrijkste dingen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2016 - 12:44 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle k3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelingsfilm, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring, een paar van mijn favoriete knuffels, Zac Efron, Sam & Dean, mijn Warrior Cats boeken, mijn 24-DVD box, mijn zondag-outfit, mijn elektrische voetenwarmer, een roze balpen, een auto, mooi weer, wc bril, het boek: 'Hoe voorkom ik eenzaamheid, mocht Atlantis stiekem toch vergaan zijn', mijn sigaretten, draagbare WIFI, een duikpak, visfrietjes, CD van Eminem, kippensoep, mijn laptop, mijn draagbare puntenslijper, koffiezetapparaat, m'n piano, bestek, een zaklamp, mijn Hello Kitty dekentje, een zakmes, mijn kat, een duikbril, heel veel geld, de meezing CD van the Little Mermaid, Supernatural DVDbox, mijn lenzen, warme kleding, Harry Potter reeks, Warrior Cats, een schrift vol gekladderd met nutteloze tekeningen, een kerstmuts, veel potloden, mijn bril en lenzenvloeistof voor de al eerder ingepakte lenzen, zeep, Robbie Kay, mijn belangrijkste dingen, droogshampoo.


    <3

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle k3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelingsfilm, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring, een paar van mijn favoriete knuffels, Zac Efron, Sam & Dean, mijn Warrior Cats boeken, mijn 24-DVD box, mijn zondag-outfit, mijn elektrische voetenwarmer, een roze balpen, een auto, mooi weer, wc bril, het boek: 'Hoe voorkom ik eenzaamheid, mocht Atlantis stiekem toch vergaan zijn', mijn sigaretten, draagbare WIFI, een duikpak, visfrietjes, CD van Eminem, kippensoep, mijn laptop, mijn draagbare puntenslijper, koffiezetapparaat, m'n piano, bestek, een zaklamp, mijn Hello Kitty dekentje, een zakmes, mijn kat, een duikbril, heel veel geld, de meezing CD van the Little Mermaid, Supernatural DVDbox, mijn lenzen, warme kleding, Harry Potter reeks, Warrior Cats, een schrift vol gekladderd met nutteloze tekeningen, een kerstmuts, veel potloden, mijn bril en lenzenvloeistof voor de al eerder ingepakte lenzen, zeep, Robbie Kay, mijn belangrijkste dingen, droogshampoo, een lekkere zachte sweater.


    Don't walk. Run, you sheep, run.