• Naar het idee van: Bostick


    STEMMEN:
    Woord van het jaar | Ronde 2

    Het is oudejaar vandaag en het viel me op dat er dit jaar nog geen "woord van het jaar" georganiseerd is! Natuurlijk is 31 december hier wat laat voor, maar in elk geval hebben we nu alle dagen van het jaar gehad om een woord te typen. :Y)
    Hoe dan ook, ik heb besloten die ongeveer hetzelfde te laten verlopen als vorig jaar, maar voor mezelf een paar praktische veranderingen erin te steken, omdat ik het anders niet georganiseerd krijg. Voor meer uitleg kan je de spoiler altijd aanklikken! Vragen mogen altijd gesteld worden!
    GELIEVE ENKEL WOORDEN TE NOMINEREN DIE MET QUIZLET TE MAKEN HEBBEN! Dit kan elk woord zijn. Als waterfles je op de één of andere manier aan Quizlet doet denken, ga je gang met het te nomineren. Als het echter niets met Quizlet te maken heeft, gelieve het niet te nomineren. (:


    Uitleg:
    Iedereen mag één woord nomineren. Dit omdat we anders zoveel woorden krijgen dat het onorganiseerbaar wordt voor me. Omdat we één finalepoll moeten hebben, kunnen daar uiteindelijk tien woorden in. Om deze reden zet ik een maximum aantal woorden op 50. Dit ligt een stuk hoger dan vorig jaar, dat is waar, maar zo kan ik (indien alle vijftig woorden worden opgegeven, waar ik niet vanuit ga) uit elke tussenpoll twee woorden selecteren met de meeste stemmen voor in de finalepoll. De woorden worden random in de polls gedaan. Omdat dit topic zo laat wordt aangemaakt, zal de uitslag er waarschijnlijk ook pas in februari zijn. Dit terzijde, hebben jullie tijd tot en met 14 januari om woorden te nomineren. Daarna stopt het.


    Ronde één:
    Tijdens de eerste ronde worden alle genomineerde woorden in de polls gestopt (RANDOM!) en mag iedereen één keer op elke poll stemmen. Naar gelang hoeveel woorden er genomineerd zijn, komen er uit elke poll x-aantal woorden in de uiteindelijke poll.


    Ronde twee:
    Tijdens de tweede ronde worden alle woorden waar genoeg op gestemd is, in één poll gegoten. Het woord met de hoogste uitslag, wordt het woord van het jaar.


    Woorden:
    1. Crewbie (Theroux)
    2. Sjoemelsoftware (Krampus)
    3. Qrew (Debbaut)
    4. F5'en (KyloRen)
    5. Vierkanthangen (Wiarda)
    6. Gehaakt (SPECS)
    7. Wijngaard (Wijngaard)
    8. Woorden (xStayPositive)
    9. Borken (Phoebus)
    10. Kapsonestrut (Clace)
    11. Uitgetolereerd (Buurman_Mol)
    12. Wordwar (Pterodactyl)
    13. Kat (Eshkeri)
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.

    (wordt aangevuld indien er meer woorden komen.)


    Vorige edities:
    2013 — Rondes
    2013 — Uitslag
    2014 — Rondes + uitslag

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 14:44 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Debbaut schreef:
    Mogen er woorden van de vorige edities terug genomineerd worden?(:


    Voor mijn part mag dat, als het relevant is voor deze editie. Daarbij wil ik even aan iedereen vragen om woorden te nomineren die daadwerkelijk wat met Quizlet te maken hebben! Ik ga geen woorden weigeren (tenzij het beledigend of erover is of het woorden zijn die werkelijk geen inhoud hebben à la "de" of "zij"), maar het moet wel wat te maken hebben met Quizlet!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    (...)

    Voor mijn part mag dat, als het relevant is voor deze editie. Daarbij wil ik even aan iedereen vragen om woorden te nomineren die daadwerkelijk wat met Quizlet te maken hebben! Ik ga geen woorden weigeren (tenzij het beledigend of erover is of het woorden zijn die werkelijk geen inhoud hebben à la "de" of "zij"), maar het moet wel wat te maken hebben met Quizlet!


    Hebben vierkantjes met quizlet te maken (ik vind Inge best een belangrijk onderdeel van quizlet :'D)?


    What would Emma do?

    Ik ga voor Qrew!:Y)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 12:49 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dan wil ik bij deze F5'en nomineren. #Firstworldforumproblems.

    Kerstdino schreef:
    (...)

    Hebben vierkantjes met quizlet te maken (ik vind Inge best een belangrijk onderdeel van quizlet :'D)?


    Zoals ik zei: Ik ga geen woorden weigeren. Als jij bij vierkantjes aan Quizlet, of een deel van Quizlet denk, is dat woord voor mij even oké als alle andere woorden. Ik wil gewoon vermijden dat mensen insiders van hun privéleven erin gaan gooien die niemand begrijpt. (: Dus als jij vierkantjes wilt nomineren, ga vooral je gang! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Debbaut schreef:
    Ik ga voor Qrew!:Y)


    KyloRen schreef:
    Dan wil ik bij deze F5'en nomineren. #Firstworldforumproblems.


    Beiden komen erbij! (: Bedankt voor de nominaties!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik nomineer vierkanthangen voor woord van het jaar 2015.

    #bètaverkiezingen2k15 #neverforget

    (bat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik nomineer vierkanthangen voor woord van het jaar 2015.

    #bètaverkiezingen2k15 #neverforget

    (bat)


    Hehe, dat woord blijft fantastisch. :') Ik zet het er dadelijk bij!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wiarda schreef:
    Ik nomineer vierkanthangen voor woord van het jaar 2015.

    #bètaverkiezingen2k15 #neverforget

    (bat)


    Jeah, you did it! (: Dat is het woord dat ik bedoelde inderdaad! :'D

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 13:11 ]


    What would Emma do?

    Ik nomineer het word Gehaakt als eerbetoon aan Emma's geweldige haaksels.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Staat erbij! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kerstdino schreef:
    (...)

    Jeah, you did it! (: Dat is het woord dat ik bedoelde inderdaad! :'D

    Whoops ik had je reactie nog helemaal niet gelezen, shit. D: In spirit had jij deze eerst genomineerd, aan jou de credits. (En Inge.)

    Maar goed, nu kan je nog een woord nomineren. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh mijn God, haha, vierkanthangen. :'D Jullie zijn geweldig. Er zijn pas vijf woorden genomineerd en ik ben nu al in crisis over welk woord mijn stem het meest verdient. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh mijn God, haha, vierkanthangen. :'D Jullie zijn geweldig. Er zijn pas vijf woorden genomineerd en ik ben nu al in crisis over welk woord mijn stem het meest verdient. *O*


    Oei Inge, moet je maar niet zo megacreatief zijn.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Whoops ik had je reactie nog helemaal niet gelezen, shit. D: In spirit had jij deze eerst genomineerd, aan jou de credits. (En Inge.)

    Maar goed, nu kan je nog een woord nomineren. :Y)


    Geen probleem! Ik vind dit een heel handige manier. :Y) Nu kan ik twee woorden nomineren!


    What would Emma do?