• Naar het idee van: Bostick


    STEMMEN:
    Woord van het jaar | Ronde 2

    Het is oudejaar vandaag en het viel me op dat er dit jaar nog geen "woord van het jaar" georganiseerd is! Natuurlijk is 31 december hier wat laat voor, maar in elk geval hebben we nu alle dagen van het jaar gehad om een woord te typen. :Y)
    Hoe dan ook, ik heb besloten die ongeveer hetzelfde te laten verlopen als vorig jaar, maar voor mezelf een paar praktische veranderingen erin te steken, omdat ik het anders niet georganiseerd krijg. Voor meer uitleg kan je de spoiler altijd aanklikken! Vragen mogen altijd gesteld worden!
    GELIEVE ENKEL WOORDEN TE NOMINEREN DIE MET QUIZLET TE MAKEN HEBBEN! Dit kan elk woord zijn. Als waterfles je op de één of andere manier aan Quizlet doet denken, ga je gang met het te nomineren. Als het echter niets met Quizlet te maken heeft, gelieve het niet te nomineren. (:


    Uitleg:
    Iedereen mag één woord nomineren. Dit omdat we anders zoveel woorden krijgen dat het onorganiseerbaar wordt voor me. Omdat we één finalepoll moeten hebben, kunnen daar uiteindelijk tien woorden in. Om deze reden zet ik een maximum aantal woorden op 50. Dit ligt een stuk hoger dan vorig jaar, dat is waar, maar zo kan ik (indien alle vijftig woorden worden opgegeven, waar ik niet vanuit ga) uit elke tussenpoll twee woorden selecteren met de meeste stemmen voor in de finalepoll. De woorden worden random in de polls gedaan. Omdat dit topic zo laat wordt aangemaakt, zal de uitslag er waarschijnlijk ook pas in februari zijn. Dit terzijde, hebben jullie tijd tot en met 14 januari om woorden te nomineren. Daarna stopt het.


    Ronde één:
    Tijdens de eerste ronde worden alle genomineerde woorden in de polls gestopt (RANDOM!) en mag iedereen één keer op elke poll stemmen. Naar gelang hoeveel woorden er genomineerd zijn, komen er uit elke poll x-aantal woorden in de uiteindelijke poll.


    Ronde twee:
    Tijdens de tweede ronde worden alle woorden waar genoeg op gestemd is, in één poll gegoten. Het woord met de hoogste uitslag, wordt het woord van het jaar.


    Woorden:
    1. Crewbie (Theroux)
    2. Sjoemelsoftware (Krampus)
    3. Qrew (Debbaut)
    4. F5'en (KyloRen)
    5. Vierkanthangen (Wiarda)
    6. Gehaakt (SPECS)
    7. Wijngaard (Wijngaard)
    8. Woorden (xStayPositive)
    9. Borken (Phoebus)
    10. Kapsonestrut (Clace)
    11. Uitgetolereerd (Buurman_Mol)
    12. Wordwar (Pterodactyl)
    13. Kat (Eshkeri)
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.

    (wordt aangevuld indien er meer woorden komen.)


    Vorige edities:
    2013 — Rondes
    2013 — Uitslag
    2014 — Rondes + uitslag

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 14:44 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Okidoki, ik pas het onmiddellijk aan! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nog één dag om woorden te nomineren!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nog maar enkele uren om een woord te nomineren! Vergeet het niet nog te doen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Clace schreef:
    Ik nomineer het woord kapsonestrut want we hadden een keer op een q meeting er over dat het een geweldig woord is.
    omg dat wou ik net nomineren. Great minds think alike.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 17:47 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    VANAF NU KAN ER GESTEMD WORDEN!


    Woord van het jaar | Ronde 1 | Poll 1
    Woord van het jaar | Ronde 1 | Poll 2
    Stem wijs, je kan op elke poll maar één keer stemmen. Uit beide polls gaan drie woorden naar de finalepoll, zodat we er daar uiteindelijk zes hebben. Ik doe uit beide drie omdat ik, als ik vier-drie zou doen, ik vier doorgaande woorden nogal veel vind voor slechts zeven woorden. Succes aan alle woorden. ^^

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 20:08 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gestemd!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Gestemd!


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Gestemd! c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    JamesPotter schreef:
    Gestemd!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb gestemd! ^^
    Ik ben oprecht zo opgelucht dat crewbie en vierkanthangen niet in dezelfde poll staan, want het was sowieso al lastig kiezen, maar dat zou pas echt een dilemma voor mij hebben opgeleverd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heel vreemd, ik had op kapsonestrut gestemd, maar hij heeft hem niet geteld.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Asgardian schreef:
    Heel vreemd, ik had op kapsonestrut gestemd, maar hij heeft hem niet geteld.
    de lijn van stemmen staat boven het woord, niet onder. Misschien daarom de verwarring


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    JamesPotter schreef:
    Gestemd!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nakotak schreef:
    (...)de lijn van stemmen staat boven het woord, niet onder. Misschien daarom de verwarring


    Oh, ja. Bedankt!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oh, ik ben dit helemaal vergeten zeggen! De polls zijn twee weken open, wat betekent dat ze op 29 januari 23.59 sluiten! Sorry voor de verlate mededeling!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried