• Naar het idee van: Bostick


    STEMMEN:
    Woord van het jaar | Ronde 2

    Het is oudejaar vandaag en het viel me op dat er dit jaar nog geen "woord van het jaar" georganiseerd is! Natuurlijk is 31 december hier wat laat voor, maar in elk geval hebben we nu alle dagen van het jaar gehad om een woord te typen. :Y)
    Hoe dan ook, ik heb besloten die ongeveer hetzelfde te laten verlopen als vorig jaar, maar voor mezelf een paar praktische veranderingen erin te steken, omdat ik het anders niet georganiseerd krijg. Voor meer uitleg kan je de spoiler altijd aanklikken! Vragen mogen altijd gesteld worden!
    GELIEVE ENKEL WOORDEN TE NOMINEREN DIE MET QUIZLET TE MAKEN HEBBEN! Dit kan elk woord zijn. Als waterfles je op de één of andere manier aan Quizlet doet denken, ga je gang met het te nomineren. Als het echter niets met Quizlet te maken heeft, gelieve het niet te nomineren. (:


    Uitleg:
    Iedereen mag één woord nomineren. Dit omdat we anders zoveel woorden krijgen dat het onorganiseerbaar wordt voor me. Omdat we één finalepoll moeten hebben, kunnen daar uiteindelijk tien woorden in. Om deze reden zet ik een maximum aantal woorden op 50. Dit ligt een stuk hoger dan vorig jaar, dat is waar, maar zo kan ik (indien alle vijftig woorden worden opgegeven, waar ik niet vanuit ga) uit elke tussenpoll twee woorden selecteren met de meeste stemmen voor in de finalepoll. De woorden worden random in de polls gedaan. Omdat dit topic zo laat wordt aangemaakt, zal de uitslag er waarschijnlijk ook pas in februari zijn. Dit terzijde, hebben jullie tijd tot en met 14 januari om woorden te nomineren. Daarna stopt het.


    Ronde één:
    Tijdens de eerste ronde worden alle genomineerde woorden in de polls gestopt (RANDOM!) en mag iedereen één keer op elke poll stemmen. Naar gelang hoeveel woorden er genomineerd zijn, komen er uit elke poll x-aantal woorden in de uiteindelijke poll.


    Ronde twee:
    Tijdens de tweede ronde worden alle woorden waar genoeg op gestemd is, in één poll gegoten. Het woord met de hoogste uitslag, wordt het woord van het jaar.


    Woorden:
    1. Crewbie (Theroux)
    2. Sjoemelsoftware (Krampus)
    3. Qrew (Debbaut)
    4. F5'en (KyloRen)
    5. Vierkanthangen (Wiarda)
    6. Gehaakt (SPECS)
    7. Wijngaard (Wijngaard)
    8. Woorden (xStayPositive)
    9. Borken (Phoebus)
    10. Kapsonestrut (Clace)
    11. Uitgetolereerd (Buurman_Mol)
    12. Wordwar (Pterodactyl)
    13. Kat (Eshkeri)
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.

    (wordt aangevuld indien er meer woorden komen.)


    Vorige edities:
    2013 — Rondes
    2013 — Uitslag
    2014 — Rondes + uitslag

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 14:44 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Voted!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    My votes are in! Ik merk ook net dat ik niet op mijn eigen woord heb gestemd. :'D Maar vierkanthangen was eigenlijk ook een woord dat ik wou inzenden...


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    My votes are in! Ik merk ook net dat ik niet op mijn eigen woord heb gestemd. :'D Maar vierkanthangen was eigenlijk ook een woord dat ik wou inzenden...


    Oooh, dat is van jou! Ik heb er op gestemd :Y) Ik moest meteen denken aan de bèta-verkiezingen :'D haha, goeie oude tijden.

    EDIT: ew, ik las het fout :'D Nvm, het is van Jip!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 22:19 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Oooh, dat is van jou! Ik heb er op gestemd :Y) Ik moest meteen denken aan de bèta-verkiezingen :'D haha, goeie oude tijden.

    EDIT: ew, ik las het fout :'D Nvm, het is van Jip!


    Nee, ik wou hem nomineren, maar Jip had het denk ik niet gezien, dus heeft zij die genomineerd. In principe wou ik vierkanthangen er dus iets liever in. ^^ Daarom heb ik er uiteindelijk op gestemd.


    What would Emma do?

    mt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Liefste mensen!

    Even een korte mededeling: Zoals jullie bovenaan kunnen zien, heb ik toegevoegd dat dit Bosticks initiatief was. Waarom? Omdat ik daar eigenlijk grandioos overheen gekeken had toen ik dit opstartte. Ik dacht dat het iets was wat elke user kon organiseren (nu ik terugkijk zie ik wel dat zij ermee begonnen was, maar daar had ik dus niet op gelet) en had er niet bij stilgestaan dat het oorspronkelijk haar initiatief was.
    Nu goed, ik heb het er even met haar over gehad en we zijn het erover eens geworden dat ik deze editie afrond, maar dat zij de tweede poll aanmaakt - kijk dus niet verschrikt op wanneer dit gebeurt. Het leek mij ook maar eerlijk een oplossing te zoeken, want wat ik hier gedaan heb is, hoewel het uiteraard niet expres was, natuurlijk niet helemaal oké. Laat ons hopen dat dit een les is voor me in het beter lezen en analyseren van verscheidene verwante topics. ^^

    Sorry voor het ongemak, zowel aan Bostick als aan jullie!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik snap het punt niet echt. Credits voor het idee, maar de uitvoering maakt niet uit toch. Denk dat iedereen met de woorden druk is, het initiatief zelf dus, in plaats van wie het topic plaatst

    maar misschien ben ik ook wel erg onverschillig


    Sarah = ongewoon sexy

    Haha, ik ben echt zo erg in tweestrijd over die tweede poll. :'D Mijn eigen woord tegen mijn eigenlijke favoriet.

    Wanneer sluiten de polls eigenlijk? Of heb ik daar weer helemaal naast gelezen? x)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 10:08 ]


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    Haha, ik ben echt zo erg in tweestrijd over die tweede poll. :'D Mijn eigen woord tegen mijn eigenlijke favoriet.

    Wanneer sluiten de polls eigenlijk? Of heb ik daar weer helemaal naast gelezen? x)


    Ik had het wel gemeld, maar enkel in het topic en niet de beginpost, dus je hebt er niet volledig naast gelezen, neen, haha. :') Ze sluiten op 29 januari 23.59. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    POLL RONDE TWEE


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    STEMMEN KAN TOT EN MET 13 FEBRUARI 23.59!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wordwar, sowieso. Want het is het één van de meest motiverende hulpmiddelen om te schrijven. :Y)

    Gestemd. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Argh. Oké, hier zal ik hard over na moeten denken. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    KyloRen schreef:
    Wordwar, sowieso. Want het is het één van de meest motiverende hulpmiddelen om te schrijven. :Y)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!