• Hoihoi!
    Bij mij zit de Kerststemming er nog helemaal in, dus toen ik inspiratie zocht voor mijn "paint your own mug" set die ik laatst had gekregen en ik dit idee tegenkwam, besloot ik om een wintermok te maken.

    Dit is de originele versie:


    En dit is mijn eigen versie:


    Sorry voor de slechte foto! Ik ben best trots op mijn mok, meestal mislukken mijn DIY's namelijk, hahaha. Zijn jullie deze vakantie nog creatief bezig geweest?

    Ohshit ik zie nu dat ik de armen ben vergeten, die ga ik er nog maar even bij schilderen :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat een super leuke mok!! Die zou ik ook wel willen hebben! Dat heb je super mooi gemaakt (:

    Dat is echt awesome. c:
    Ik heb niks creatiefs gedaan, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aah wat een leuke


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Echt super hip!


    i wanna die with you once or twice.

    Dankjewel allemaal! Wel jammer dat de winter alweer bijna voorbij is, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat is echt mooi gelukt! (:


    What would Emma do?

    Zucht, heb ik weer. De armen had ik nog niet gedaan dus die schilderde ik er net bij, en juist ja, is het mis gegaan :'D Nu heeft de sneeuwpop een verminkte linkerhand en het ziet er niet uit.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ah super leuk though! Ik heb ook al wel eens mokken beschilderd voor andere mensen. Echt leuk om te doen. Ik doe ook borden enzo. (:


    The truth is out there.

    Dat ziet er geweldig uit!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Eledhel schreef:
    Dankjewel allemaal! Wel jammer dat de winter alweer bijna voorbij is, haha.


    Hij is nog maar negen dagen bezig, hoor (;
    Mooie mok!


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Hij is nog maar negen dagen bezig, hoor (;
    Mooie mok!

    Maar als februari begint hoop ik altijd dat het weer lente is hahaha, mijn winter begint in november en eindigt ergens in januari :'D

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 18:27 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat cute!

    Kijk uit met de vaatwasser!

    Ik had ooit een One Direction mok gemaakt, 1x in de vaatwasser, opeens miste alle leden hun hoofd. 2e x in de vaatwasser, hele mok wit.
    Dus pas op met vaatwassers, haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aaahw wat leuk! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Wat leuk!

    Ik wil dit jaar ook meer gaan knutselen, in plaats van achter mijn laptop zitten. Ik heb nu een Harry Potter kleurboek voor volwassenen, dus ik ga sowieso mijn tijd daarin steken ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Super schattig. c: