• Welkom bij Story of the Year 2016!

    Altijd al een boek willen schrijven? Dat kan! Story of the year helpt je daarmee. Elk jaar heb je keus uit verschillende genres; dit jaar heb je de keus tussen twee thema's en je kan een leuke Quizlet-prijs winnen.
    Waar wacht je nog op? Werk een idee bij het bijbehorende thema uit en schrijf je in! c:

    Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 4.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Peralta, Amphibian, Wiarda, Scribe, Reigns of Square.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 150 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.


    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 20.000 – 30.000 – 40.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Bij deelname, de mijlpaal van 20.000 woorden, de mijlpaal van 40.000 woorden (het minimumaantal) en het afronden van je story, wordt een badge uitgereikt ter ere van je inspanningen.
    • Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen.
    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover)
    - Korte samenvatting
    - Thema
    - Link naar geactiveerde story
    Voorbeeld:
    Catch me if you can is een verhaal geschreven door Square



    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.

    Genre: Fantasy


    Lees meer


    Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories een maand na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Lily_Evans de winnaar met haar story Schimmenspel.
    (Archief)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 13:09 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 jan 2016 - 13:41 ]


    De officiële crewpagina

    Amphibian schreef:
    (...)

    Zou je nog een link + thema kunnen plaatsen? (:


    Haha ja ik kwam er net achter dat ik dat helemaal vergeten was :')


    Little do you know

    Psychopaths schreef:
    Is dat verhaal niet al ouder? Ik kan me nog herinneren dat je een paar maanden geleden een cover vroeg voor dat verhaal ^ want die cover is toch door Nathalie gemaakt :3?


    De cover is heel lang geleden gemaakt ja, maar ik ben dat verhaal nooit gestart wegens tijd+motivatie gebrek x'D
    Zag hier een mooie kans in (:


    Little do you know

    JamesPotter schreef:
    Okay, ik heb waarschijnlijk een bespreekgeval bedacht en ik hoop zeer erg dat dit wordt toegestaan:
    Wordt de aarde in oorlog met de mensheid tot oorlog gerekend?

    Ik denk het wel.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb mn post aangepast, Link + Thema staan erbij (:


    Little do you know

    Festus_ schreef:
    (...)
    Die cover is echt vet mooi! 0.0


    Jaa ik weet het, haha, hij is gemaakt door Nathalie, volgens mij is dr user hier DreamerN(?)
    Ze kan echt super mooie covers maken c;


    Little do you know

    JamesPotter schreef:
    Okay, ik heb waarschijnlijk een bespreekgeval bedacht en ik hoop zeer erg dat dit wordt toegestaan:
    Wordt de aarde in oorlog met de mensheid tot oorlog gerekend?


    Kan je misschien wat duidelijker zijn in wat je precies bedoelt? Als je het hier niet wil delen, dan mag je altijd een van ons een pb sturen.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Kan je misschien wat duidelijker zijn in wat je precies bedoelt? Als je het hier niet wil delen, dan mag je altijd een van ons een pb sturen.


    Ik zal even een pb sturen naar je^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Woow er zijn echt zoveel inzendingen al dit jaar!
    Misschien word het eens tijd dat ik mijn inzending ook eens ga insturen.


    I wanna be a wizard!

    Kan best zijn dat dit eerder gevraagd is en dat ik erover heen gelezen heb, maar zijn Engelse (zelfgeschreven) songteksten toegestaan? Mijn verhaal speelt zich af in Engeland en ik vind het dan jammer om de teksten in het Nederlands te vertalen... maar als het niet mag dan laat ik ze gewoon Nederlands natuurlijk.

    Ik heb mijn naam veranderd (LilyWeasley>MissHogwarts) willen jullie het veranderen in de deelnemerslijst?


    Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on woshi

    Wolvesworld at war



    Twee kleuren, zwart en wit. Al eeuwenlang zijn deze twee groepen wolven met elkaar in een strijd.
    Geen gewone wolven. Nee, het zijn weerwolven. En de jongeren gaan gewoon naar school, in mensenvorm uiteraard.

    Ze hebben allemaal een ketting met eraan de hoektand van een volwassen wolf. De Witte hebben een witte hoektand, de Zwarte Wolven hebben een zwarte.

    Mace is een meisje van 16. Zij leidt gewoon een normaal leven, waarbij zij erachter komt dat haar leven meer inhoud dan alleen school.

    Thema: Alternate Universe

    Link: http://www.quizlet.nl/stories/154857/wolvesworld-at-war--soty/

    Ik weet niet of ik mijn naamswijziging door moet geven maar bij deze: kerstkoekje -> Clace. Bij het thema oorlog.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 19:58 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Topic is weer aangepast en badges zijn verzonden. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat de cover betreft, is dit te bekend?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Wat de cover betreft, is dit te bekend?


    Ik zou zeggen van niet. Eddie Redmayne speelt ook in de nieuwe HP, heeft ook een film waarin hij een vrouw speelt, dus hij staat niet alom bekend om één rol.
    Ik ga meteen even ervoor zorgen dat er een nieuw topic komt!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 18:50 ]


    Deep inside, I've never felt alive