• Welkom bij Story of the Year 2016!

    Altijd al een boek willen schrijven? Dat kan! Story of the year helpt je daarmee. Elk jaar heb je keus uit verschillende genres; dit jaar heb je de keus tussen twee thema's en je kan een leuke Quizlet-prijs winnen.
    Waar wacht je nog op? Werk een idee bij het bijbehorende thema uit en schrijf je in! c:

    Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 4.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Peralta, Amphibian, Wiarda, Scribe, Reigns of Square.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 150 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.


    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 20.000 – 30.000 – 40.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Bij deelname, de mijlpaal van 20.000 woorden, de mijlpaal van 40.000 woorden (het minimumaantal) en het afronden van je story, wordt een badge uitgereikt ter ere van je inspanningen.
    • Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen.
    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover)
    - Korte samenvatting
    - Thema
    - Link naar geactiveerde story
    Voorbeeld:
    Catch me if you can is een verhaal geschreven door Square



    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.

    Genre: Fantasy


    Lees meer


    Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories een maand na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Lily_Evans de winnaar met haar story Schimmenspel.
    (Archief)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 13:09 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 jan 2016 - 13:41 ]


    De officiële crewpagina

    Je krijgt een abo van mij xBloem


    i wanna die with you once or twice.



    Heel ver van hier vandaar is er magische dimensie Er waren zeven planeten, waar alles mogelijk is.
    Waar vijf koninkrijken hun eigen planeet waken. vijf koningsrijken. zeven planeten waar magie mogelijks is, maar de zeven magische planeten werden bedreigt door kwaadaardige wezens.
    eens in de zoveel tijd wordt een kind uitgekozen als beschermer, en de twaalf hoofd krachten leren en de zeven magische planeten beschermen tegen het kwaad en tegen oorlogen.
    Stella Twinkels een vijftien jarig meisje weet alle legendes verhalen en geschiedenis over de hele universum. Ze leidt een gewoon tiener leven, maar haar leven zal voorgoed veranderen, als ze opeens enge mannen ziet zonder gezicht, maar universele hoofden hebben. Haar ouders worden op Mysterieuze wijzen vermoord, maar al gauw krijgt ze te horen dat ze een beschermster is en moet de twaalf hoofd krachten leren om de zeven magische planeten te beschermen tegen een duistere toveraar, maar het kwaad zit veel dichterbij dan ze ooit had gedacht.

    Thema Alternate Universe
    http://www.quizlet.nl/stories/154836/septem-world-of-magic/

    momenteel gewerkt

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 15:35 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Zodra je verhaal geactiveerd is neem ik een kijkje


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Zodra je verhaal geactiveerd is neem ik een kijkje


    Mijn verhaal is geactiveerde.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Afterlife (van het verhaal Outsiders) is nu Psychopaths!

    ik weet niet goed of ik dat moet laten weten...

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 21:15 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mt (:
    Wil dit jaar graag een poging wagen om mee te doen! alleen hoop ik dat mijn idee goedgekeurd word..


    Little do you know



    Justine is nog maar net 20 als de oorlog begint. Aanvankelijk gaat Frankrijk de oorlog in met een positief gevoel, maar de stemming slaat al snel om. Haar beide broers zijn naar het front gestuurd en lopen elke dag groot gevaar. Als het ondenkbare gebeurt en Justine haar familie uit elkaar ziet vallen, ziet ze dat ze iets moet doen. Ze besluit een kans te grijpen om als verpleegster naar het front te worden gestuurd, waar ze kennis maakt met het zware dagelijks leven in de loopgraven. Ook leert ze Jean kennen, een soldaat uit Algerije die gedwongen werd uit zijn moederland te vertrekken en te vechten. Ze luistert naar zijn verhalen en een hechte band ontstaat tussen de twee verwante zielen. Op een nacht beloven ze elkaar de oorlog te overleven, maar de soldaten uit de koloniën doen al het meest dodelijke werk en Justine vreest voor het leven van haar nieuwe vriend.

    Genre: oorlog

    Link


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:



    Justine is nog maar net 20 als de oorlog begint. Aanvankelijk gaat Frankrijk de oorlog in met een positief gevoel, maar de stemming slaat al snel om. Haar beide broers zijn naar het front gestuurd en lopen elke dag groot gevaar. Als het ondenkbare gebeurt en Justine haar familie uit elkaar ziet vallen, ziet ze dat ze iets moet doen. Ze besluit een kans te grijpen om als verpleegster naar het front te worden gestuurd, waar ze kennis maakt met het zware dagelijks leven in de loopgraven. Ook leert ze Jean kennen, een soldaat uit Algerije die gedwongen werd uit zijn moederland te vertrekken en te vechten. Ze luistert naar zijn verhalen en een hechte band ontstaat tussen de twee verwante zielen. Op een nacht beloven ze elkaar de oorlog te overleven, maar de soldaten uit de koloniën doen al het meest dodelijke werk en Justine vreest voor het leven van haar nieuwe vriend.

    Genre: oorlog

    Link


    aaaaaah je cover. Je hebt Jessica Brown Findlay gebruikt <3


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    aaaaaah je cover. Je hebt Jessica Brown Findlay gebruikt <3


    Ja! Dit was zo'n mooie (en geschikte) foto.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    [ bericht aangepast op 8 jan 2019 - 0:01 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Post weggehaald om privacy redenen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 april 2019 - 14:56 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''



    ...We thought we were safe...



    ...but they are coming for us...



    Voor Clarissa was het leven in Atala eentje van rust en vrede. Het begrip oorlog was er eentje die in het verleden thuis hoorde en waarvan ze de gevolgen nooit mee hoefde te maken. Tot nu.

    Dankzij een gerichte aanval op het Zuidelijke District is Clarissa genoodzaakt een nieuw thuis te zoeken. Haar zoektocht brengt haar naar delen van Elementos waar ze alleen verhalen over heeft gehoord. Hoe verder het land ze in trekt, hoe verder van de werkelijkheid de wereld om haar heen lijkt te raken. Sprookjes en fantasieën nemen het van de werkelijkheid over en langzaam maar zeker komt Clarissa steeds meer te weten over Elementos. Waarheden die vroeger slechts ideeën leken vormen de basis van een van de grootst bewaarde geheimen van Elementos. Maar zonder het door te hebben ligt het grootste geheim dichter bij Clarissa dan eerder gedacht. Zonder het door te hebben heeft zij een belangrijkere rol in dit alles dan ze ooit had kunnen denken.
    Misschien is Elementos een van de best bewaarde geheimen.
    Misschien is dat zij zelf wel

    Thema: Alternative Universe (met een klein beetje oorlog erin verweven maar AU is het belangrijkste)
    Linkje: http://www.quizlet.nl/stories/154763/elementos-de-vier-verlossers--de-heks-van-vuur/


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Mijn hart nog bij het zomerhuis





    Het is 1965, hartje zomer. Overal in Amerika genieten mensen van het weer en de vakantie. Vier jongens, bijna negentien, besluiten hun laatste geld uit te geven aan een strandvakantie in Oceanside, Californië. De stemming lijkt vredig, maar niets is minder waar.
    De Vietnamoorlog is in volle gang en Anthony, Wolfe, Eli en Wayra weten dat ze ieder moment opgeroepen kunnen worden voor de militaire dienst. Beseffend dat ze het lot niet kunnen ontlopen besluiten ze nog een laatste keer met zijn vieren te genieten, voordat ze zichzelf in het dood en verderf storten, mijlen ver van huis. Ze huren een zomerhuis in Oceanside en bereiden zich voor op hun laatste vrije weken. Maar dan is daar Lola, de vijftienjarige sproeterige Lola, de vijftienjarige sproeterige Lola die in het strandpaviljoen werkt en al hun harten sneller laat kloppen en het lijkt erop dat de vier al uit elkaar vallen voordat ze de gedoodverfde brief op de mat krijgen. De oorlog sijpelt langzaam hun leven binnen en staat op het punt alles te ruïneren.


    Thema: Oorlog

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 11:44 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Alles is bijgewerkt!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 13:50 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Even MT.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.