• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ElfLord schreef:
    (...)

    HAHAHA you just made my day. :'D

    Neee, Chevy en ik kunnen niet zo goed met elkaar overweg. Althans, hij is me aan het stellen door me doelgericht te bijten en uit te proberen tot hoe ver ie bij me gaan kan, en ik vind het moeilijk om daarmee om te gaan. Dus wordt het puppycursus. xd


    Als hij je bijt, mag je heb best een tik tegen zijn bek geven (aan de onderkant!). Hij wil namelijk dominant tegenover je zijn en dat moet je echt niet toelaten. Als hij te ver door gaat pak je hem bij zijn nekvel en duw je hem op zijn rug, tot hij zich over geeft. Dit is de beste manier om hem te domineren ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omyfuckinggod ik ben zo gigantisch dom en stom en idioot... blijkbaar heb ik mijn schrijfmap verwijderd en ik had nog geen backups gemaakt. Ik kan wel huilen

    KyloRen schreef:
    Omyfuckinggod ik ben zo gigantisch dom en stom en idioot... blijkbaar heb ik mijn schrijfmap verwijderd en ik had nog geen backups gemaakt. Ik kan wel huilen


    D:

    --hugs, lots of hugs--


    26 - 02 - '16

    KyloRen schreef:
    Omyfuckinggod ik ben zo gigantisch dom en stom en idioot... blijkbaar heb ik mijn schrijfmap verwijderd en ik had nog geen backups gemaakt. Ik kan wel huilen


    kun je m niet nog uit de prullenbak vissen? Of verwijdert alles daaruit automatisch?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Soms vraag ik me af of ik wel gevoel heb. Sommige dingen kunnen me zo weinig schelen.. Misschien is het ook wel jaloezie omdat ik ook graag een kindje wil, maar het niet kan en lukt.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 16:39 ]

    Saberhagen schreef:
    (...)

    D:

    --hugs, lots of hugs--

    Thanks ):

    Theroux schreef:
    (...)

    kun je m niet nog uit de prullenbak vissen? Of verwijdert alles daaruit automatisch?

    Nee dat is het stomme gedeelte - ik delete anders NOOIT mijn prullenbak zonder alles nog een keer te checken, maar uitgerekend vandaag deed ik dat eens niet en ja... toen zat dus blijkbaar die map erin. Geen idee waarom. Misschien per ongelijk geselecteerd.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Nee dat is het stomme gedeelte - ik delete anders NOOIT mijn prullenbak zonder alles nog een keer te checken, maar uitgerekend vandaag deed ik dat eens niet en ja... toen zat dus blijkbaar die map erin. Geen idee waarom. Misschien per ongelijk geselecteerd.

    Kun je niet een soort systeemherstel doen, waarbij sommige bestanden terugkomen ofzo? Ik weet niet of dat werkt, maar misschien wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bostick schreef:
    (...)

    Als hij je bijt, mag je heb best een tik tegen zijn bek geven (aan de onderkant!). Hij wil namelijk dominant tegenover je zijn en dat moet je echt niet toelaten. Als hij te ver door gaat pak je hem bij zijn nekvel en duw je hem op zijn rug, tot hij zich over geeft. Dit is de beste manier om hem te domineren ^^


    Ghehe, precies wat mijn ouders mij ook hebben gezegd. x)
    Maar ik ben zo bang hem pijn te doen, en ik weet dat het aan mij ligt, maar ik moet echt leren om me daar overheen te zetten. En hopelijk helpt puppycursus. Zit Chevy ook gelijk met andere honden, en ik zal die cursus doen en niet papa of mama, wat misschien ook handig is voor de band tussen Chevy en mij. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kan iemand mij slaan? Ik heb het eten anderhalf uur te laat opgezet en nu moeten we later eten door mij.


    26 - 02 - '16

    Fuck it, ik begin gewoon een hele nieuwe ship in m'n story om yolo redenen e.d. woohoo ;D

    - Het is 2016 en ik gebruik nog steeds yolo, well fail

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 16:59 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    haha ik moet naar de supermarkt maar het is ijskoud ik wil niet


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zahara schreef:
    (...)
    Kun je niet een soort systeemherstel doen, waarbij sommige bestanden terugkomen ofzo? Ik weet niet of dat werkt, maar misschien wel.

    Geen idee... nouja ik ben in ieder geval Google al aan het raadplegen

    Geachte Maatschappijleer lerares, zou u alstublieft kunnen stoppen met zo fucking dom en irritant zijn? We hebben een mapje met begrippen maar die moet op school blijven - met als gevolg dat ik mijn SO van morgen nu niet kan leren.
    Het is ook behoorlijk kut dat u elke les minstens een kwartier zit te zeiken op iedereen in de klas, dat we elke les journaal moeten kijken en ook stomme filmpjes van 2005 die helemaal niet meer relevant zijn, waardoor er nog maar een kwartier lestijd over is waarin we een heel hoofdstuk moeten maken (en geen uitleg krijgen whatsoever), want anders zwaait er wat!! Vervolgens krijgen we repetities over het hele boek en alle begrippen bij elkaar en dan bent u verbaasd dat de hele klas slecht scoort. Voor suggesties staat u niet open of u negeert ze gewoon compleet, want ja, waarom zou je überhaupt naar je leerlingen luisteren? Om over uw spelfouten maar te zwijgen..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Buh. Ik kan er wel om gaan zitten huilen, maar daar krijg ik mijn zooi niet van terug. Zit niets anders op dan alles opnieuw schrijven. Go me!

    Het voelt zo dubbel als je uitgenodigd word voor een driedubbel verjaardagsfeestje door dezelfde vrienden die je als enige van de vriendengroep niet hebben uitgenodigd voor een nieuwjaarsfeest waar ze al weken van tevoren over aan het praten waren. Moet ik nou blij en dankbaar zijn dat ze me wel uitnodigen? Daar heb ik dus echt geen zin in, ik voelde me echt best wel geraakt daardoor but nobody cares about that (cat)