• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bwuh, ik heb echt veel zin om aan m'n verhaal te werken. Waarom heb ik tot zo laat school? :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ga op puppycursus. Wordt nog wat. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    Ik ga op puppycursus. Wordt nog wat. xd


    Jij gaat op puppycursus? Kun je nog niet op commando zitten en omrollen? (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    En toen was ik me om vier uur 's nachts aan het intekenen voor vakken voor komend semester omdat ik me na anderhalf uur bijna slapen besefte dat dat vandaag was en het logisch leek dat dan maar meteen te doen, en nu ben ik weer klaarwakker omdat ik super enthousiast aan het worden ben over het idee om een extra vak te doen terwijl ik het afgelopen half jaar al nauwelijks motivatie had voor de drie vakken die verplicht zijn. Als ik in de praktijk nou net zo gemotiveerd was als in theorie, zou dit allemaal een geweldig idee zijn. :W


    wat voor magisch vak is dat?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Geen zin in huiswerkbegeleiding maar zo pijnlijk veel te doen, blergh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Om vier uur moet ik op de fiets naar Groningen en het begint alsmaar harder te sneeuwen. Zo kom ik echt nog aan dat sneeuwvrij. :')



    Psst, check je mail. Ik hoorde dat sommige colleges niet door gaan.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    (...)

    Jij gaat op puppycursus? Kun je nog niet op commando zitten en omrollen? (bloos)


    HAHAHA you just made my day. :'D

    Neee, Chevy en ik kunnen niet zo goed met elkaar overweg. Althans, hij is me aan het stellen door me doelgericht te bijten en uit te proberen tot hoe ver ie bij me gaan kan, en ik vind het moeilijk om daarmee om te gaan. Dus wordt het puppycursus. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat moment dat je een fanfictie ziet over iemand waarvan je uit persoonlijke ervaringen weet dat het een klootzak is... Great.


    Mhm?

    I don't want to sit in the train with these people, ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Theroux schreef:
    (...)

    wat voor magisch vak is dat?


    Aan de ene kant is er een internetcursus Zweeds, wat wel leuk klinkt, want zonder vaste collegeuren kun je dat zelf invullen, en aan de andere kant is er een vak over mythologie dat maar één hoorcollege per week heeft, als ik het goed begrijp, en dat klinkt zo interessant, wow. Het is dus niet eens alleen zo dat ik moeten kiezen óf een extra vak erbij echt een goed idee zou zijn, maar ook nog wat ik dan zou willen doen, miep.



    SonOfGondor schreef:
    (...)


    Psst, check je mail. Ik hoorde dat sommige colleges niet door gaan.


    Ik ben er inmiddels al achter dat mijn college inderdaad niet door ging! Dat was niet eens vanwege de sneeuw, maar het is toch wel erg fijn, als ik zo uit het raam kijk. :'D



    ElfLord schreef:
    (...)

    HAHAHA you just made my day. :'D

    Neee, Chevy en ik kunnen niet zo goed met elkaar overweg. Althans, hij is me aan het stellen door me doelgericht te bijten en uit te proberen tot hoe ver ie bij me gaan kan, en ik vind het moeilijk om daarmee om te gaan. Dus wordt het puppycursus. xd


    Ah, dat klinkt logischer. Als hij je bijt is dat inderdaad iets wat je hem zo snel mogelijk af moet proberen te leren, dat klinkt logisch, zeker met hoe groot je zei dat hij zou worden. Hopelijk helpt puppycursus! En hé, meestal doe je dat soort dingen in groepen, dus dat betekent meer puppy's om je heen? Win-win. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:

    Aan de ene kant is er een internetcursus Zweeds, wat wel leuk klinkt, want zonder vaste collegeuren kun je dat zelf invullen, en aan de andere kant is er een vak over mythologie dat maar één hoorcollege per week heeft, als ik het goed begrijp, en dat klinkt zo interessant, wow. Het is dus niet eens alleen zo dat ik moeten kiezen óf een extra vak erbij echt een goed idee zou zijn, maar ook nog wat ik dan zou willen doen, miep
    .

    Oh, niet aan beginnen. I tried, maar de boeken waren onvindbaar en het programma ook en het was zo slecht geregeld. Toen ben ik overgestapt naar Latijn en dat na 7 weken laten vallen, haha.
    Edit: ik had het over Zweeds, haha.

    Trouwens, jaloers op je college-uitval. Ik moet zo naar het werk en ik wil niet door de sneeuw.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 15:48 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:

    Aan de ene kant is er een internetcursus Zweeds, wat wel leuk klinkt, want zonder vaste collegeuren kun je dat zelf invullen, en aan de andere kant is er een vak over mythologie dat maar één hoorcollege per week heeft, als ik het goed begrijp, en dat klinkt zo interessant, wow. Het is dus niet eens alleen zo dat ik moeten kiezen óf een extra vak erbij echt een goed idee zou zijn, maar ook nog wat ik dan zou willen doen, miep.


    Oh dat klinkt wel leuk inderdaad, vooral Mythologie. Ik dacht eerst ook altijd dat er niets leuks zat om mijn vrije ruimte invullen, ondertussen ben ik over de benodigde hoeveelheid vrije ruimte heen haha. Ik ga waarschijnlijk volgend semester Moderne Nederlandse Letterkunde II doen haha, naast mijn scriptie.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oké, I did it. Zowaar ingeschreven voor soty en een stukje geschreven. Ik ben best wel trots, ook al klinkt dat misschien arrogant ;s


    26 - 02 - '16

    Ik en mijn eenmansgroepje ftw!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Saberhagen schreef:
    Oké, I did it. Zowaar ingeschreven voor soty en een stukje geschreven. Ik ben best wel trots, ook al klinkt dat misschien arrogant ;s


    Dat klinkt helemaal niet arrogant, dat is juist heel goed van je!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.