• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Okay time for bed. :'D Anders ben ik op mijn laatste vakantiedag echt een zombie.

    Ik heb jeuk aan mijn teen en dat is een goede reden om niet te slapen..

    ..wie hou ik nu eigenlijk voor de gek :') bwuh, mn hele slaapritme is verpest.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Ik heb jeuk aan mijn teen en dat is een goede reden om niet te slapen..

    ..wie hou ik nu eigenlijk voor de gek :') bwuh, mn hele slaapritme is verpest.



    Slapen is ook maar saai, ik zeg drank en televisie! niet dat er zoveel op is naast een hoop 0906 zenders en comedy central


    Sarah = ongewoon sexy

    Wauw. Het meisje in de trein was een geweldig boek om te lezen. Ik dacht even een paar bladzijden te lezen voor ik ging slapen. Nu is het 3 uur later en ik heb de tweede helft van het boek aan een stuk uitgelezen. Wat een plottwists en spanning.

    Ocheeva schreef:
    Wauw. Het meisje in de trein was een geweldig boek om te lezen. Ik dacht even een paar bladzijden te lezen voor ik ging slapen. Nu is het 3 uur later en ik heb de tweede helft van het boek aan een stuk uitgelezen. Wat een plottwists en spanning.

    Om welke boek gaat het?


    -

    Verdomme, ik moet echt gaan slapen.

    Wacht, is dat wat ik denk dat het is. Wat raak ik snel afgeleid in de nacht. Maar het is leuk.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 3:53 ]


    Tijd voor koffie.

    shit ik moet mijn visticks omdraaien maar ik kan niet opstaan help;lop


    i put the fun in funeral

    ik heb geen brood vvoor bij mijn vissticks neeee


    i put the fun in funeral

    dat moment wanneer twee broers je tegelijk een bericht struren help wat


    i put the fun in funeral

    Sarah en het mysterie van de visstickbrood dieven


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik wil niet naar de bondstraining toe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Audacity schreef:
    shit ik moet mijn visticks omdraaien maar ik kan niet opstaan help;lop


    Vissticks om half 5 's nachts, nice :')

    Misselijk. Fuck.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zadel bevroren, tien minuten naar station racen zonder te kunnen zitten, haast doodvriezen, nu een nare hoest hebben en dan realiseren dat degene met wie je de trein zou pakken zich verslapen heeft. Classic begin van een dag :W


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Poncho schreef:
    (...)
    Om welke boek gaat het?


    Dat staat er :')
    Het meisje in de trein, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.