• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik hoop echt dat ik volgende module weer een betere Spaans tutor krijgt... Deze kan de grammatica echt niet fatsoenlijk uitleggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jij kan je wel heel erg aanstellen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trees schreef:
    (...)

    Vissticks om half 5 's nachts, nice :')


    This is my life now
    no regrets
    yes regrets ik heb morgen een herkansing en ik ben bij hoofdstuk 5/21


    i put the fun in funeral

    Poncho schreef:
    (...)
    Om welke boek gaat het?

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Jaa maar daar zijn er twee van!

    Eén door Irma Joubert, over een meisje dat is ontkomen aan Auschwitz en een andere, waar de titel op de kaft staat met verschillende strepen licht. De een is een historische roman, de ander een thriller volgens mij. Ik denk, qua spanning dat jij de tweede gelezen hebt ^^


    Die laatste inderdaad, de thriller van Paula Hawkins.

    Mijn dagtaak is dit foutloos uitspreken en ik haat mezelf dat mijn hersenen vast lopen

    Er was eens een meisje, dat heette Barbara. Barbara had een groentenwinkel en verkocht rabarber. Daarom noemden alle mensen dat meisje: Rabarberbarbara. Later begon Barbara een cafe met een bar. Op het raam stond: Rabarberbarbarabar. Daar kwamen wilde mannen op bezoek, echte barbaren: de Rabarberbarbarabarbarbaren. O, wat hadden die mannen lange baarden! Die baarden noemden ze: Rabarberbarbarabarbarbarenbaarden. En de barbier die die lange baarden moest knippen was de: Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier!


    Sarah = ongewoon sexy

    Wtf. Hoe kan het dat die som in mijn ene werkblad constant een error geeft en dat het in een ander werkblad wel werkt? Ugh, ik haat Maple echt zo hard.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Inge, sta oooop. Je moet dingen doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Morgenmorgenmorgenmorgen. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ledecky schreef:
    Wtf. Hoe kan het dat die som in mijn ene werkblad constant een error geeft en dat het in een ander werkblad wel werkt? Ugh, ik haat Maple echt zo hard.


    Conclusie: dat werkblad was gewoon vervloekt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.




    And when you do, it wouldn't mean anything to them, because they don't see your love is deeper than friendship.

    I just want to ignore this little shit and listen to Starset. But he thinks he's oh so important. Piss off.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik moet nog een uur werken aan dit verslag, en toch stel ik dat nu telkens uit. :'D
    Nouja gelukkig heb ik gisteren bijna alles afgemaakt. Scheelt zo ontzettend veel.

    KyloRen schreef:
    Ik moet nog een uur werken aan dit verslag, en toch stel ik dat nu telkens uit. :'D
    Nouja gelukkig heb ik gisteren bijna alles afgemaakt. Scheelt zo ontzettend veel.


    You can do it!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)

    You can do it!

    Woohoo support. *O*
    Kee ik ga wel weer nuttig bezig dan maar haha

    KyloRen schreef:
    (...)
    Woohoo support. *O*
    Kee ik ga wel weer nuttig bezig dan maar haha



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •