• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lekkere dag wordt dit. Chagrijnige papa, oma die zo pas weg gaat, Chevy die irritant doet. Pfff gaat goed hier.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    If the year continues like it is now, it will be a real crappy year.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 12:25 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bostick schreef:
    (...)

    Dat staat er :')
    Het meisje in de trein, hahah.


    Jaa maar daar zijn er twee van!

    Eén door Irma Joubert, over een meisje dat is ontkomen aan Auschwitz en een andere, waar de titel op de kaft staat met verschillende strepen licht. De een is een historische roman, de ander een thriller volgens mij. Ik denk, qua spanning dat jij de tweede gelezen hebt ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Jaa maar daar zijn er twee van!

    Eén door Irma Joubert, over een meisje dat is ontkomen aan Auschwitz en een andere, waar de titel op de kaft staat met verschillende strepen licht. De een is een historische roman, de ander een thriller volgens mij. Ik denk, qua spanning dat jij de tweede gelezen hebt ^^


    Aah, die boeken klinken interessant!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet leren...


    Mhm?

    I should do something with my life.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bostick schreef:
    (...)

    Aah, die boeken klinken interessant!


    Ik heb alleen het meisje van Irma gelezen, maar ik vond hem echt heel erg mooi. Het leven van dat meisje wordt heel mooi beschreven en de wendingen die het neemt zijn prachtig in het verhaal gezet. Ik heb het wel 5 keer gelezen volgens mij. (Het boek is ongeveer even dik als HP deel vijf of zeven)
    Ik vind het echt prachtig!

    Het andere boek heb ik niet gelezen, maar wel zien liggen in de winkel. Maar ik ben niet zo'n thriller persoon.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ik heb alleen het meisje van Irma gelezen, maar ik vond hem echt heel erg mooi. Het leven van dat meisje wordt heel mooi beschreven en de wendingen die het neemt zijn prachtig in het verhaal gezet. Ik heb het wel 5 keer gelezen volgens mij. (Het boek is ongeveer even dik als HP deel vijf of zeven)
    Ik vind het echt prachtig!

    Het andere boek heb ik niet gelezen, maar wel zien liggen in de winkel. Maar ik ben niet zo'n thriller persoon.


    Ik zal eens een inkijkexemplaar op internet opzoeken ^^
    Dan kan ik erover oordelen, hehe.

    Maar dat doe ik vanmiddag, ik ga naar Beverwijk naar de zwarte markt namelijk ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat moment dat je gebeld wordt met de vraag of je op werk kan invallen voor een zieke, terwijl je eigenlijk van plan was om vandaag hard aan school te gaan werken....
    Ik heb maar gezegd dat ik het alleen doe als ze echt niemand kunnen vinden.


    Stenenlikker

    Kunnen jullie ergens anders gaan bekken? Dankuu


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Soms betekent de maandelijkse gewoon dat je keihard moet sterven. (cat)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    I'm going to be dead tomorrow. x-x uh-oh.

    Edit: Gelukkig. Ik heb mezelf weten te redden. Wordt nog wat morgen anders. x)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 12:14 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh.


    kindness is never a burden.

    Things to accept in 2016; I will never become an instastar if I don't make an account.

    Oh, also; I stil will be single in 2017.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 12:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jip, je kan geen halfuur pauze nemen na twee minuten werk. Dat is niet hoe het in elkaar zit in de wereld, lieverd. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.