• ______________________________________

    Kent iemand hier de beroemde Whispers App voor Android?
    Het is een app waar iedereen zijn confessions in zet en deze deelt met de wereld. Het is een uitlaatklep waar je al je geheimen in kwijt kan, zonder dat iemand weet wie je bent. Het is het soort vrijheid van anonimiteit dat we hier kennen op Quizlet. Dodeka en ik hadden het idee om dit ook voor Quizlet te organiseren. Natuurlijk moeten we eerst weten of users dit een leuk idee vinden of niet, want er was, hebben we begrepen, al eens eerder een topic als dit gemaakt. Of dit dus een goed idee is, weten we niet, maar die keuze laten we aan jullie.
    De informatie die naar ons wordt doorgespeeld, blijft vanzelfsprekend tussen de zender en ontvanger. Wij zijn beide vertrouwenspersonen, dus wij houden ons hierbij dan aan dezelfde regels als daar gelden. Denk erom, dit werkt ook als een spel, rare guilty-pleasures mogen ook gestuurd worden of grappige feitjea over jezelf.
    Wij horen graag jullie mening!

    We waren toch even nieuwsgierig naar hoe dit zou uitpakken, dus Q-Whispers staat nu online!!

    KLIK



    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 17:01 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Op zich wel leuk. (: Moet het dan per se over Q gaan of kan het ook over het dagelijkse leven gaan?

    Ik moet denken aan 't ene dat Nikki/Chacki ooit eens had geopend met dit idee. Je kan t doen, maar ik ga er geen gebruik van maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klinkt inderdaad als Nikki's idee. Het heeft wel wat. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zahara schreef:
    Ik moet denken aan 't ene dat Nikki/Chacki ooit eens had geopend met dit idee. Je kan t doen, maar ik ga er geen gebruik van maken.


    Klopt, zij had het in een topic gestart, maar dat waren eerder alleen maar depressieve confessions, en nu wil ik niet dat die weg worden gelaten ofzo, De whisper app is dan ook voor gare dingen als: "Ik ben een mega Harry Pooter fan, maar ik heb boek 3 nooit geleden." dat soort dingen.
    Maar dit was ook even een onderzoek of het een goed idee was hoor. Er zijn videos te vinden op youtube over de whisper app.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    KyloRen schreef:
    Op zich wel leuk. (: Moet het dan per se over Q gaan of kan het ook over het dagelijkse leven gaan?


    Het kan allebei. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb destijds gebruik egmaakt van Nikki's topic en het werkte heel fijn. Enkel was het zo dat mensen mij hier op Q herkenden aan mijn manier van schrijven en een klein deel van de inhoud, dus geheel anoniem is het nooit helaas.

    Trees schreef:
    Ik heb destijds gebruik egmaakt van Nikki's topic en het werkte heel fijn. Enkel was het zo dat mensen mij hier op Q herkenden aan mijn manier van schrijven en een klein deel van de inhoud, dus geheel anoniem is het nooit helaas.


    Ja dat begrijp ik. Daarom kunnen we hier best de teksten in engels doen? En het moet ook niet meer dan 1 zin zijn. Dus aan 1 zin zou je iemand niet herkennen denk ik


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Als jij dat wilt doen, moet je dat doen, maar dan moet het wel luchtig blijven. De vorige keer waren er echt alleen maar super depressieve dingen.
    Overigens, ik denk dat het alleen Nikki haar idee was om het hier te doen, want er zijn genoeg FB-confessionspaginas. ;p


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    It's things like this:






    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    It's things like this:







    Of zoals dit. ^^
    #5950. Mijn confession van het semester. Na een avondje uitgaan fietste ik rond 5u30 helemaal dronken naar huis. (Ja, ik ben zo'n sukkel die te dicht bij de unief woont.) Nu had ik het slechte idee vlak voor mijn vertrek nog een hamburger te eten. Je weet hoe dat gaat, alles schuift door en ik moest plots echt dringend een kakske leggen. Daar er niet echt open plaatsten beschikbaar waren, heb ik me gewend tot een voortuintje. Helaas vond ik het grappig (op dat moment) om gewoon voor de voordeur mijn kakske te leggen. Al mijn slecht karma bij elkaar; toen ik net klaar was, passeerde de facteur. Ik wist niet wat te doen met mijn broek af dus deed ik maar alsof ik dronken de sleutel niet vond. Dit alles nadat ik mij in een positie had gelegd dat zowel mijn bloot gat als het cadeautje verborg. De facteur heeft er wonder boven wonder niets van gezegd. Thuis heb ik mijn jas en mijn onderbroek nog mogen wassen. Enkel mijn beste maat weet dit, al vindt hij het erg schaamtevol. ‪#‎rijnogaltijdvolschaamtevoorbij‬ ‪#‎watmoetdiekerelgedachthebbbentoenhijsochtendszijndeuropendeed‬ ‪#‎blijktdatiknogmetzijndochteropschoolzat‬
    ‪#‎diepe‬ ‪#‎genegank‬


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Of zoals dit. ^^
    #5950. Mijn confession van het semester. Na een avondje uitgaan fietste ik rond 5u30 helemaal dronken naar huis. (Ja, ik ben zo'n sukkel die te dicht bij de unief woont.) Nu had ik het slechte idee vlak voor mijn vertrek nog een hamburger te eten. Je weet hoe dat gaat, alles schuift door en ik moest plots echt dringend een kakske leggen. Daar er niet echt open plaatsten beschikbaar waren, heb ik me gewend tot een voortuintje. Helaas vond ik het grappig (op dat moment) om gewoon voor de voordeur mijn kakske te leggen. Al mijn slecht karma bij elkaar; toen ik net klaar was, passeerde de facteur. Ik wist niet wat te doen met mijn broek af dus deed ik maar alsof ik dronken de sleutel niet vond. Dit alles nadat ik mij in een positie had gelegd dat zowel mijn bloot gat als het cadeautje verborg. De facteur heeft er wonder boven wonder niets van gezegd. Thuis heb ik mijn jas en mijn onderbroek nog mogen wassen. Enkel mijn beste maat weet dit, al vindt hij het erg schaamtevol. ‪#‎rijnogaltijdvolschaamtevoorbij‬ ‪#‎watmoetdiekerelgedachthebbbentoenhijsochtendszijndeuropendeed‬ ‪#‎blijktdatiknogmetzijndochteropschoolzat‬
    ‪#‎diepe‬ ‪#‎genegank‬


    Hahahahaa zoals dat ja maar dan korter, zodat het in zo'n plaatje past xD

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 16:35 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik vind het een prima idee, maar moet het per se met plaatjes en in het Engels dan? En ook meteen telkens één zin... Hm, denk je dan niet dat er te veel aan vastzit?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Patholoog schreef:
    (...)

    Of zoals dit. ^^
    #5950. Mijn confession van het semester. Na een avondje uitgaan fietste ik rond 5u30 helemaal dronken naar huis. (Ja, ik ben zo'n sukkel die te dicht bij de unief woont.) Nu had ik het slechte idee vlak voor mijn vertrek nog een hamburger te eten. Je weet hoe dat gaat, alles schuift door en ik moest plots echt dringend een kakske leggen. Daar er niet echt open plaatsten beschikbaar waren, heb ik me gewend tot een voortuintje. Helaas vond ik het grappig (op dat moment) om gewoon voor de voordeur mijn kakske te leggen. Al mijn slecht karma bij elkaar; toen ik net klaar was, passeerde de facteur. Ik wist niet wat te doen met mijn broek af dus deed ik maar alsof ik dronken de sleutel niet vond. Dit alles nadat ik mij in een positie had gelegd dat zowel mijn bloot gat als het cadeautje verborg. De facteur heeft er wonder boven wonder niets van gezegd. Thuis heb ik mijn jas en mijn onderbroek nog mogen wassen. Enkel mijn beste maat weet dit, al vindt hij het erg schaamtevol. ‪#‎rijnogaltijdvolschaamtevoorbij‬ ‪#‎watmoetdiekerelgedachthebbbentoenhijsochtendszijndeuropendeed‬ ‪#‎blijktdatiknogmetzijndochteropschoolzat‬
    ‪#‎diepe‬ ‪#‎genegank‬


    UGent confessions zijn de shit. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    UGent confessions zijn de shit. :Y)


    Haha inderdaad! Die ben ik deze blok ook maar eens gaan volgen voor goed amusement. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ledecky schreef:
    (...)

    UGent confessions zijn de shit. :Y)

    Same.


    Pretty is just a pretty word.