• ______________________________________

    Kent iemand hier de beroemde Whispers App voor Android?
    Het is een app waar iedereen zijn confessions in zet en deze deelt met de wereld. Het is een uitlaatklep waar je al je geheimen in kwijt kan, zonder dat iemand weet wie je bent. Het is het soort vrijheid van anonimiteit dat we hier kennen op Quizlet. Dodeka en ik hadden het idee om dit ook voor Quizlet te organiseren. Natuurlijk moeten we eerst weten of users dit een leuk idee vinden of niet, want er was, hebben we begrepen, al eens eerder een topic als dit gemaakt. Of dit dus een goed idee is, weten we niet, maar die keuze laten we aan jullie.
    De informatie die naar ons wordt doorgespeeld, blijft vanzelfsprekend tussen de zender en ontvanger. Wij zijn beide vertrouwenspersonen, dus wij houden ons hierbij dan aan dezelfde regels als daar gelden. Denk erom, dit werkt ook als een spel, rare guilty-pleasures mogen ook gestuurd worden of grappige feitjea over jezelf.
    Wij horen graag jullie mening!

    We waren toch even nieuwsgierig naar hoe dit zou uitpakken, dus Q-Whispers staat nu online!!

    KLIK



    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 17:01 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Rudolf schreef:
    (...)
    Same.


    Hahaha, ik vind wel grappig dat je die pagina ontdekt hebt door mij. :'D


    Patholoog schreef:
    (...)

    Haha inderdaad! Die ben ik deze blok ook maar eens gaan volgen voor goed amusement. ^^


    Echt ideaal als afleiding, inderdaad. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is ook wel leuk als iedereen een grappig feitje over zichzelf zou delen. Bij mij zal dat bijvoorbeeld kunnen zijn:

    "Ik ben dol op katten, heb stug volgehouden dat ik honden niets vind, maar toch vind ik ze stiekem best wel leuk" c;


    26 - 02 - '16

    Grassi schreef:
    Ik vind het een prima idee, maar moet het per se met plaatjes en in het Engels dan? En ook meteen telkens één zin... Hm, denk je dan niet dat er te veel aan vastzit?


    het enige dat de users hoeven te doen is een zin sturen. Wij maken er plaatsjes van ^^ Het liefs in ieder geval zo kort mogelijk. Dus niet zo'n heekl verhaal als in die spoiler,


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Saberhagen schreef:
    Het is ook wel leuk als iedereen een grappig feitje over zichzelf zou delen. Bij mij zal dat bijvoorbeeld kunnen zijn:

    "Ik ben dol op katten, heb stug volgehouden dat ik honden niets vind, maar toch vind ik ze stiekem best wel leuk" c;


    Precies! Zelfs zoiets simpels is welkom!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    We waren toch even nieuwsgierig naar hoe dit zou uitpakken, dus Q-Whispers staat nu online!!

    KLIK


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik vind het een leuk idee! Om anonimiteit te garanderen kan je het laten insturen door Google docx, net zoals bij de confessionpagina's op Facebook (UGent confessions etc, zoals al is vermeld)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ik vind het een leuk idee! Om anonimiteit te garanderen kan je het laten insturen door Google docx, net zoals bij de confessionpagina's op Facebook (UGent confessions etc, zoals al is vermeld)

    Oh, dat is ook een goed idee! (:


    Every villain is a hero in his own mind.