• Well. Ik heb een kat. Een ontzettend schatje en zijn naam is, de meesten weten het wel, Pim. Hij een geweldige knuffelkont, maar ook een enorme luilak. Hij slaapt letterlijk zo'n beetje de hele dag. Dit kan omdat hij een kat is, die slapen nu eenmaal veel, omdat hij oud wordt of een combinatie van die twee dingen. Hoe dan ook. Het doet ons ogen alsof hij gewoon niets nuttigs doet. Als je hem echter van dichtbij bekijkt, loert hij gewoon met één oog open door de kamer. Van een afstand lijkt het alsof slaapt, maar als je even niet oplet... D:


    26 - 02 - '16

    Haha, lol.
    Ik zit in de keuken te studeren en de vogel van mijn zusje zit daar ook en hij zit de hele tijd te pitten. En dan zit ik hier zovan: ik wil ooooook! Dusja. Maar verder is het wel een lief beestje. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zag dit net al in Yol's topic haha, geweldig.='D Stiekemerd dat het is.x')


    You were born original, don't die as a copy.

    Patholoog schreef:
    Haha, lol.
    Ik zit in de keuken te studeren en de vogel van mijn zusje zit daar ook en hij zit de hele tijd te pitten. En dan zit ik hier zovan: ik wil ooooook! Dusja. Maar verder is het wel een lief beestje. :Y)


    Haha ja, dat snap ik. Op zich zou ik wel voor één dagje met een dier willen ruilen en dan wel met Pim. Lijkt me heerlijk rustig. Een beetje op warme plekken liggen, geknuffeld worden door iedereen, je wc wordt voor je verschoont, je krijgt iedere dag vers eten en water, je kan de hond pesten etc.


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    Ik zag dit net al in Yol's topic haha, geweldig.='D Stiekemerd dat het is.x')


    Haha ja, echt een sneaky bastard. Als je hem dan aait gaat hij extreem uitrekken en gapen, alsof hij 'ie echt geslapen heeft. De huichelaar.


    26 - 02 - '16

    Misschien voert hij iets in zijn schild... :Y)
    Ik zou maar oppassen als ik jou was. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Misschien voert hij iets in zijn schild... :Y)
    Ik zou maar oppassen als ik jou was. (cat)




    Hmm..


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    (...)



    Hmm..

    Misschien is het geen slecht teken hé. Misschien heeft hij het niet op je gemunt, maar houdt hij je net in het oog omdat hij van je houdt. Op de loer of er niemand t dicht bij jou komt die slechte bedoelingen heeft.

    Of als ik het moet vergelijken met onze trouwe kleine viervoeter: in het oog houden dat ik mijn vriend niet meer genegenheid en aandacht geef, dan haar.

    Dus wie weet heeft Pim letterlijk een oogje op je. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Misschien is het geen slecht teken hé. Misschien heeft hij het niet op je gemunt, maar houdt hij je net in het oog omdat hij van je houdt. Op de loer of er niemand t dicht bij jou komt die slechte bedoelingen heeft.

    Of als ik het moet vergelijken met onze trouwe kleine viervoeter: in het oog houden dat ik mijn vriend niet meer genegenheid en aandacht geef, dan haar.

    Dus wie weet heeft Pim letterlijk een oogje op je. (cat)


    Haha, dan is er toch nog hoop voor mij :Y)
    Pim doet dat ook als ik ziek ben. Ik hoef maar te kuchen, of om te draaien, en dan staat hij al bij m'n bed. Een betere bewaker kan je niet hebben (;


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Haha, dan is er toch nog hoop voor mij :Y)
    Pim doet dat ook als ik ziek ben. Ik hoef maar te kuchen, of om te draaien, en dan staat hij al bij m'n bed. Een betere bewaker kan je niet hebben (;

    Moh, zo lief! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik wordt door vier van die camera's in het oog gehouden!D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Haha ja, echt een sneaky bastard. Als je hem dan aait gaat hij extreem uitrekken en gapen, alsof hij 'ie echt geslapen heeft. De huichelaar.


    Hahahaha, ook nog toneelspelen ook alsie betrapt is.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha naahw, leuk! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, Big Brother in je huis!


    16 - 09 - '17

    Haha, ik heb zojuist ontdekt dat Pim dol is op bitterkoekjesvla. Ik had nog een restje in mijn vlabakje zitten terwijl Pim op schoot was. Ik had een beetje op een lepel gedaan en Pim likte het er zo af :'D

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 18:28 ]


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    Misschien voert hij iets in zijn schild... :Y)
    Ik zou maar oppassen als ik jou was. (cat)


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.