• Well. Ik heb een kat. Een ontzettend schatje en zijn naam is, de meesten weten het wel, Pim. Hij een geweldige knuffelkont, maar ook een enorme luilak. Hij slaapt letterlijk zo'n beetje de hele dag. Dit kan omdat hij een kat is, die slapen nu eenmaal veel, omdat hij oud wordt of een combinatie van die twee dingen. Hoe dan ook. Het doet ons ogen alsof hij gewoon niets nuttigs doet. Als je hem echter van dichtbij bekijkt, loert hij gewoon met één oog open door de kamer. Van een afstand lijkt het alsof slaapt, maar als je even niet oplet... D:


    26 - 02 - '16

    Pim zit er op die foto zo aaibaar uit. Als straks die rooie die hier rondloopt weer eens op mijn schoot komt liggen, krijgt die wel wat extra liefde en aandacht aangezien ik die drang om te aaien toch even kwijt moet. Hij heeft trouwens ook een naam, maar zijn bijnamen zijn zoveel leuker.

    Wel goed dat hij jullie in de gaten houdt, weet hij het meteen wanneer jullie hem willen aaien en dus er meteen op reageren. Daarnaast houdt hij vast veel van jullie als hij het idee heeft dat hij jullie zo goed in de gaten moet houden.


    Physics is awesome

    Castianna schreef:
    Pim zit er op die foto zo aaibaar uit. Als straks die rooie die hier rondloopt weer eens op mijn schoot komt liggen, krijgt die wel wat extra liefde en aandacht aangezien ik die drang om te aaien toch even kwijt moet. Hij heeft trouwens ook een naam, maar zijn bijnamen zijn zoveel leuker.

    Wel goed dat hij jullie in de gaten houdt, weet hij het meteen wanneer jullie hem willen aaien en dus er meteen op reageren. Daarnaast houdt hij vast veel van jullie als hij het idee heeft dat hij jullie zo goed in de gaten moet houden.


    Hij is ook super aaibaar. Hij komt regelmatig op schoot en dan valt hij zo'n beetje in slaap, al luid spinnend. Hij is echt super lief <3


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Hij is ook super aaibaar. Hij komt regelmatig op schoot en dan valt hij zo'n beetje in slaap, al luid spinnend. Hij is echt super lief <3


    Aw, zo schattig. Doet hij ook het beruchte wat sommige katten doen? Wat we allemaal heel liefkozend, sokjes breien noemen, maar eigenlijk beter kunnen noemen de benen perforatie.


    Physics is awesome

    Castianna schreef:
    (...)

    Aw, zo schattig. Doet hij ook het beruchte wat sommige katten doen? Wat we allemaal heel liefkozend, sokjes breien noemen, maar eigenlijk beter kunnen noemen de benen perforatie.


    Yup (:
    Dat noem ik 'kneden' hahaha


    26 - 02 - '16

    Wat een dotje, awhhhhh!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Omfg. Mijn kat is dol op dezelfde muziek als mij. Ik kan helemaal wegdromen bij Two Steps From Hell en Pim ook (letterlijk, al spinnend). He's such a genius


    26 - 02 - '16


    Zag m'n kat zo en moest aan dit topic denken.

    Om eerlijk te zijn wist ik dat jij die topic al had geopend :x

    Pim is echt wel sneaky c:


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Krull schreef:


    Zag m'n kat zo en moest aan dit topic denken.


    Hahaha ja, dat snap ik wel. Wat een leukerd!

    Criostal schreef:
    Om eerlijk te zijn wist ik dat jij die topic al had geopend :x

    Pim is echt wel sneaky c:


    Of course, because I'm the crazy cat lady c;

    Sneaky he is indeed. En dan ook nog gapen en een maf geluidje geven als ik hem aai, gevolgd door enorm uitrekken... De huichelaar!


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Of course, because I'm the crazy cat lady c;

    Sneaky he is indeed. En dan ook nog gapen en een maf geluidje geven als ik hem aai, gevolgd door enorm uitrekken... De huichelaar!


    Hahaha, dat doe ik ook soms als ik gewoon echt de hele nacht wakker ben en dan wilt mijn moeder me 'wakker' maken c;

    Ik had vroeger ook een katje en hij deed exact hetzelfde, hehe.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Criostal schreef:
    (...)

    Hahaha, dat doe ik ook soms als ik gewoon echt de hele nacht wakker ben en dan wilt mijn moeder me 'wakker' maken c;

    Ik had vroeger ook een katje en hij deed exact hetzelfde, hehe.


    Cats are just awesome c;


    26 - 02 - '16

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Cats are just awesome c;


    True dat, haha.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Cats are just awesome c;


    Door dit moest ik denken aan toen er hier nog twee rond liepen en de ander het wel eens leuk vond om mij s'morgens te verrassen. Dan lag ik nog in bed en dan sprong hij vaak op mijn benen, om dan daarna een paar aaien te halen en naast mij boven op het dekbed te ploffen en tegen mij aan te gaan liggen. En dan met zijn buik bloot te liggen en mij dan zo aan kijken, dus dan aaide ik hem altijd op zijn buik en dat was echt een soort momentje tussen hem en mij.


    Physics is awesome

    Pim claimt sinds een tijdje de bench van de hond.


    26 - 02 - '16