• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 15:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I feel ignored, angry, alone, depressive, all the time. I don't frikkin' know what to do.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    (...)

    Ieh, dat is niet goed. Tijd voor een pauze? Ik zag op Tumblr dat er nieuwe Steven Universe afleveringen zijn. (nerd)


    Ja, en ik heb ze allemaal al gezien. Ergens vannacht komt er weer een nieuwe uit. Ik ben nu wel weer oké, maar dit kon ik nu even bij hebben. Niet genoeg energie ofzo. Ik voelde me de afgelopen dagen wel goed, maar het is een heel delicaat evenwicht, want vanmiddag had ik de vreemde wens om alle tijd stil te zetten zodat ik na kon denken. Er is best wel veel gebeurd en nu zit ik iedereen op het ljh topic daar mee te vervelen, haha.

    OTOFT: we kennen elkaar nu al 8 jaar, maar ken je mij ook echt? Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren


    Rest in Peace, Son of Gondor

    "Ga het spel ook downloaden, dan kunnen we samen spelen."
    Dat heb ik gedaan en je speelt niet met me. Leuk. Waarom heb ik het dan gedownload? Zo leuk vind ik het niet.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, en ik heb ze allemaal al gezien. Ergens vannacht komt er weer een nieuwe uit. Ik ben nu wel weer oké, maar dit kon ik nu even bij hebben. Niet genoeg energie ofzo. Ik voelde me de afgelopen dagen wel goed, maar het is een heel delicaat evenwicht, want vanmiddag had ik de vreemde wens om alle tijd stil te zetten zodat ik na kon denken. Er is best wel veel gebeurd en nu zit ik iedereen op het ljh topic daar mee te vervelen, haha.

    OTOFT: we kennen elkaar nu al 8 jaar, maar ken je mij ook echt? Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren


    Daar is dit topic voor, dus dat mag. ^^ Het is in ieder geval fijn om te horen dat het weer wat beter gaat. Hopelijk blijft dat een tijdje zo. En ik had ook niets anders verwacht dan dat je alle afleveringen al zou hebben gezien, natuurlijk. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Go away, stupid anxiety +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom draag ik niet vaker sjaals? Ik houd van sjaals. En van suffe truien met een pluizige sneeuwpop erop waarvan de mouwen lang genoeg zijn dat zelfs ik ze grotendeels over mijn handen kan trekken. Yay. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zo bang.


    <3

    Waarom praat je nog tegen me?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En het is weer code rood in groningen door nieuwe sneeuw en ijzel. Doei school, morgen ga ik echt niet heen.

    Ocheeva schreef:
    En het is weer code rood in groningen door nieuwe sneeuw en ijzel. Doei school, morgen ga ik echt niet heen.


    Alweer? Ik had echt gehoopt dat het ergste er nu op zou zitten.

    OTOFT: ik kan wel allerlei excuses zitten bedenken, maar misschien is het gewoon niet goed genoeg


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ocheeva schreef:
    En het is weer code rood in groningen door nieuwe sneeuw en ijzel. Doei school, morgen ga ik echt niet heen.


    Really? Ik lees net op nu.nl dat het geen code rood meer is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberle schreef:
    (...)

    Really? Ik lees net op nu.nl dat het geen code rood meer is.

    Volgens Noodweer Nederland is het sinds 11 uur weer code rood. Tot morgen 1 uur 's middags.

    ik mis je zoooo verschrikkelijk hard. Nog twee weken volhouden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Antwoord vooral niet, het is niet dat ik op je antwoord lig te wachten. Ja, je bent er echt. /dripping with sarcasme.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay, I will give you the same shoulder as what you're giving me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.