• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 15:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil niet meer. Ik wil dat het volgende week vrijdag is. NU!
    Ik kan het gewoon niet meer aan. Je één hele maand niet zien is HEL. REGELRECHTE HEL.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Fic rec list: 258.951 words / 134.243 (parts 1-5) words / 262.788 words
    Dat wordt dus niet "nog even" een Star Trek fic lezen voordat ik ga slapen, want dan duurt het nog twee en een halve dag tot ik daar weer tijd voor heb. :W

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 4:07 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Doei sneeuw. Het was leuk met je. Helaas moeten we maar weer naar school.

    // HOLY FUCKING SHIT, the girl on the train wordt verfilmd !! Ik dacht gister nog dat ik daar echt een film van wilde zien omdat ik het boek met uit had. Awwwhh yeah. Alleen jammer dat Jared Leto er niet meer in gaat spelen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 8:37 ]

    Ughhh, ik vind het zo ongemakkelijk dat er straks een random klusjesman allemaal zooi gaat fixen hier. :")


    Caution first, always.

    Mijn nieuwe fiets fietst zo lekker ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoort de pijn nu niet onderhand minder te worden?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sure, ignore me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er ligt overal nog sneeuw en ijs. Nog steeds fucking glad buiten.

    Ahw yeah, ik kan mijn pijlen op gaan halen en het ijs is weg! :9~


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Holy shit, de nieuwe kantine heeft broodjes roomkaas/zalm, broodjes pesto/mozzarella wraps :Y) Bye bye money hehehe

    Jesus christ

    Het nadeel van ijsvrij is dat iedereen om dezelfde tijd moet beginnen en de bussen overvol zijn. Qbuzz zet natuurlijk geen extra bussen in.

    Ewwww, I hate this. :L


    Caution first, always.

    Ik hoop dat ik wifi heb, straks...


    Mhm?

    En zo zie je maar, soms is het beter om niet bekend te staan als nerd, omdat je bij 3 op een rij quiz door 3 groepjes geblokkeerd wordt. Meh :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."