• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 15:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trees schreef:
    Auwauwauw aanrijdingen doen pijn ):

    N'aww honey. Zorg goed voor jezelf en ik hoop dat de pijn snel weggaat, lief. <3 Ik vind dit zo klote voor je.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 22:11 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kerstkoekje schreef:
    Als ik ooit weer een eerstoornis krijg komt dit door mijn moeder.

    Hoezo komt dit door je moeder? Je hebt toch zelf in de hand wat je eet, dat bepaalt niemand anders voor jou, want het is je eigen lichaam. Don't take it the other way, but I just think it's weird you write it off on your mother.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DIT BED IS GEWELDIG OMYGOD. Nu kan ik zelfs beter schrijven als ik op bed lig. I'm in loveeeee

    KyloRen schreef:
    DIT BED IS GEWELDIG OMYGOD. Nu kan ik zelfs beter schrijven als ik op bed lig. I'm in loveeeee


    Heb je een foto van je bed? C:
    Je maakt me erg nieuwsgierig namelijk, hahaha


    26 - 02 - '16

    Zahara schreef:
    (...)
    Hoezo komt dit door je moeder? Je hebt toch zelf in de hand wat je eet, dat bepaalt niemand anders voor jou, want het is je eigen lichaam. Don't take it the other way, but I just think it's weird you write it off on your mother.


    Jij weet niet hoe mijn leven is en op dit moment heb ik geen behoefte aan dit soort klote opmerkingen. Jij weet niet hoe het bij mij thuis aan toe gaat en jij weet niet welke opmerkingen naar mij toe gemaakt worden dus ik denk niet dus dat jij een oordeel kan geven.
    En je bepaalt niet altijd wat je wel en wat je niet eet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kerstkoekje schreef:
    (...)

    Jij weet niet hoe mijn leven is en op dit moment heb ik geen behoefte aan dit soort klote opmerkingen. Jij weet niet hoe het bij mij thuis aan toe gaat en jij weet niet welke opmerkingen naar mij toe gemaakt worden dus ik denk niet dus dat jij een oordeel kan geven.
    En je bepaalt niet altijd wat je wel en wat je niet eet.

    .. Het is maar hoe je het zelf opvat, maar ik bedoelde die opmerking dus niet verkeerd. Ik zeg ook niet dat ik weet hoe het bij jou gaat, and frankly wil ik dat ook niet, vanwege teveel shit aan m'n eigen hoofd. Ik zeg alleen dat ik 't raar vind en dat je er zelf over beslist; het is immers jouw leven. Don't react so attacked, cuz I don't mean it the wrong way. I was just asking a question.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 22:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Saberhagen schreef:
    (...)

    Heb je een foto van je bed? C:
    Je maakt me erg nieuwsgierig namelijk, hahaha

    Nee, maar het is een bed van ikea. Oh wait, dan kan ik het misschien opzoeken.
    Klikkerdeklik

    Ik heb nog nooit zo'n hoog bed gehad haha. Mijn vorige was dezelfde als die jij nu hebt (nee ik ben geen stalker, ik onthoud gewoon de meest rare dingen :'D). En ik heb nu zoveel ruimte, ookal is het nog maar een twijfelaar- maarja da's al meer ruimte dan een éénpersoonsbed. c:

    Ik ben op dit moment echt waardeloos, pff.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    UGH WHY. K calm yourself.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nog een uurtje leren, want 's nachts gaat het sneller en beter. 8D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Egoo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Deze hoestbuien, seriously. Stop.

    KyloRen schreef:
    Deze hoestbuien, seriously. Stop.


    Ik zag op tv dat chocolade tegen hoesten helpt, omdat het in je keel blijft zitten en het verzacht.. try it hahahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zojuist een pre-order geplaatst op Super Pokemon Mystery Dungeon en nu ga ik slapen.


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo moe, maar ik wil niet gaan slapen, want dan word ik wakker en moet ik naar rijles.


    Rest in Peace, Son of Gondor