• Random titel, ik weet het. Ik heb echter heel leuk nieuws, wat ik sinds vrijdag al mocht vertellen (maar verjaardag) en sinds kerst al wist.
    Mijn zus Mirjam is namelijk zwanger van haar eerste kindje! Ofwel: IK WORD TANTE! *O*
    Ze heeft liever niet dat ik echofoto's ga plaatsen, maar ze is nu 12/13 weken, als het goed is en ze heeft de meest belangrijke testen gehad waardoor ze voorbij de kritieke fase is! (:
    Ik ga trouwens sowieso een tantepic posten als hij/zij geboren is. (;

    Even over de titel, toen mijn zus vrijdag de echo in de groepsapp (van het gezin) postte, barstte er een jewelste van enthousiasme uit, waarna mijn broer dacht: wat is hier allemaal aan de hand?
    Lydia (mijn andere zus) legde het uit door te zeggen dat wij nu toestemming hadden om te zeggen dat er bij Mirjam en John een pizza in de oven ligt. Ik vond het best wel hilarisch. Paul (mijn broer) snapte er helaas nog minder van.


    Heb jullie ook leuk babynieuws?

    Update: het geslacht is bekend en het wordt een jongetje! *O*

    Update 2: DIKKE BUIK FOTOOO:



    Update 3:
    Vandaag heb ik de babyshower gehad en mijn hemeltje, wat worden die buiken van zwangere vrouwen groot en rond en bwaah. Het was echt supergrappig want ze duwde op een gegeven moment even op haar buik en toen, hoepla, kwam er beweging in, geweldig!
    MAAR NOG ANDERHALVE MAAND. Ik houd het niet uit en Mirjam is er volgens mij ook wel echt aan haar verlof toe (begint ze ook binnenkort mee). Ik ga nog een keertje bij haar langs, maar ahdjdvskdhwje, I'm so proud :3
    En we hebben trouwens een speelkleed gemaakt voor het hummeltje, omg so cute :3 En ze mag nu elke dag een cadeautje openmaken totdat ze uitgerekend is. (;

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 18:37 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ahwwww! Ik hou van kinderen^^ gefeliciteerd!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha, gefeliciteerd! ;D


    What would Emma do?

    haha dat is wel erg leuk! Ik word alleen brruidsmeisje van mijn beste vriendin die binnenkort gaat trouwen.

    Wel zeer origineel van die Pizza in de oven xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zag de titel en ik dacht meteen aan baby's, dus ik dacht even dat je kwam aankondigen dat jij zwanger bent. (krul)

    Maar wat leuk! Gefeliciteerd! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah wat leuk! Gefeliciteerd! ^^

    KyloRen schreef:
    Ah wat leuk! Gefeliciteerd! ^^


    26 - 02 - '16

    Leuk zeg! Gefeliciteerd! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Super tof! Gefeliciteerd!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat leuk! Gefeliciteerd! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dankjewel iedereen!

    HalfBloodPrince schreef:
    haha dat is wel erg leuk! Ik word alleen brruidsmeisje van mijn beste vriendin die binnenkort gaat trouwen.

    Wel zeer origineel van die Pizza in de oven xD

    Ah, wat leuk! Dat lijkt me een hele bijzondere ervaring, veel plezier alvast!

    Square schreef:
    Ik zag de titel en ik dacht meteen aan baby's, dus ik dacht even dat je kwam aankondigen dat jij zwanger bent. (krul)

    Maar wat leuk! Gefeliciteerd! *O*

    Hahaha, doe maar niet x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat leuk! Gefeliciteerd met je toekomstige tanteschap.
    Mijn zus heeft 3 zoontjes, waarbij de jongste 19 decembter geboren is, dus ik ben ook al drie maal tante.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    En ik die dacht dat er grotis pizza zou worden uitgedeeld.(no_chears)

    Maar gefeliciteerd!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd!!
    Haha ik ga de titel onthouden voor als ik ooit een kindje mag verwachten :') Ik had ook al gelijk het vermoedden dat dit het onderwerp was :')

    Ik kreeg laatste het leuke nieuws dat een collega van me zwanger is!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Avenir schreef:
    Wat leuk! Gefeliciteerd met je toekomstige tanteschap.
    Mijn zus heeft 3 zoontjes, waarbij de jongste 19 decembter geboren is, dus ik ben ook al drie maal tante.

    Dankjewel (bloos)
    Naahw, wat leuk! ^^

    Debbaut schreef:
    En ik die dacht dat er grotis pizza zou worden uitgedeeld.(no_chears)

    Maar gefeliciteerd!^^

    Hahaha, word je weer teleurgesteld x'D
    Nee, grapje, dankjewel! ^^

    Rewritten schreef:
    Gefeliciteerd!!
    Haha ik ga de titel onthouden voor als ik ooit een kindje mag verwachten :') Ik had ook al gelijk het vermoedden dat dit het onderwerp was :')

    Ik kreeg laatste het leuke nieuws dat een collega van me zwanger is!

    Dankjewel!
    Hehehe, ik weet het. En jij ook gefeliciteerd! (Denk ik, tenminste?)


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd!


    i wish that i could wake up with a pizza!