• Random titel, ik weet het. Ik heb echter heel leuk nieuws, wat ik sinds vrijdag al mocht vertellen (maar verjaardag) en sinds kerst al wist.
    Mijn zus Mirjam is namelijk zwanger van haar eerste kindje! Ofwel: IK WORD TANTE! *O*
    Ze heeft liever niet dat ik echofoto's ga plaatsen, maar ze is nu 12/13 weken, als het goed is en ze heeft de meest belangrijke testen gehad waardoor ze voorbij de kritieke fase is! (:
    Ik ga trouwens sowieso een tantepic posten als hij/zij geboren is. (;

    Even over de titel, toen mijn zus vrijdag de echo in de groepsapp (van het gezin) postte, barstte er een jewelste van enthousiasme uit, waarna mijn broer dacht: wat is hier allemaal aan de hand?
    Lydia (mijn andere zus) legde het uit door te zeggen dat wij nu toestemming hadden om te zeggen dat er bij Mirjam en John een pizza in de oven ligt. Ik vond het best wel hilarisch. Paul (mijn broer) snapte er helaas nog minder van.


    Heb jullie ook leuk babynieuws?

    Update: het geslacht is bekend en het wordt een jongetje! *O*

    Update 2: DIKKE BUIK FOTOOO:



    Update 3:
    Vandaag heb ik de babyshower gehad en mijn hemeltje, wat worden die buiken van zwangere vrouwen groot en rond en bwaah. Het was echt supergrappig want ze duwde op een gegeven moment even op haar buik en toen, hoepla, kwam er beweging in, geweldig!
    MAAR NOG ANDERHALVE MAAND. Ik houd het niet uit en Mirjam is er volgens mij ook wel echt aan haar verlof toe (begint ze ook binnenkort mee). Ik ga nog een keertje bij haar langs, maar ahdjdvskdhwje, I'm so proud :3
    En we hebben trouwens een speelkleed gemaakt voor het hummeltje, omg so cute :3 En ze mag nu elke dag een cadeautje openmaken totdat ze uitgerekend is. (;

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 18:37 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Sommige willen het niet weten, op mijn oude stage waren er drie die het niet wilde weten. Wel leuk dat je zus een extra regenboog op haar jurk wil voor de baby, dan kan de baby ook een beetje mee doen aan carnaval.


    Physics is awesome

    Sorry voor deze waardeloze bump, al is ie niet zo waardeloos: WANT IK KRIJG EEN NEEFJE! *O*
    Ben zwaar benieuwd naar de naam, omg.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is helemaal niet waardeloos! Gefeliciteerd! :d


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Dat is helemaal niet waardeloos! Gefeliciteerd! :d

    Dankje :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Hey, mijn tante bevalt in april! Een neefje. Finally!


    Heaven is a place that we all have

    Shego schreef:
    (...)
    Dankje :'D


    Als ik het zo terug lees, was dat best een vreemde opmerking. (cat) Je neefje is zeker niet waardeloos.

    Haha, in ieder geval veel plezier ermee! ^^ Ik vrees dat het in mijn familie nog lang zal duren voor er ergens een kindje op komst is. Ik heb een vreemde familie. :W


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd! Ik wil zelf ook echt heel graag tante worden, omdat ik zelf absoluut geen kinderen wil, maar ik denk dat ik nog een paar jaartjes moet wachten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    LittIe schreef:
    Hey, mijn tante bevalt in april! Een neefje. Finally!

    Hahaha, zelfde reactie als mijn broer. Hij is opgegroeid met drie zussen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Als ik het zo terug lees, was dat best een vreemde opmerking. (cat) Je neefje is zeker niet waardeloos.

    Haha, in ieder geval veel plezier ermee! ^^ Ik vrees dat het in mijn familie nog lang zal duren voor er ergens een kindje op komst is. Ik heb een vreemde familie. :W

    HAHAHAHAHAHAHAHAHA
    Luf this reactie x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Junns schreef:
    Gefeliciteerd! Ik wil zelf ook echt heel graag tante worden, omdat ik zelf absoluut geen kinderen wil, maar ik denk dat ik nog een paar jaartjes moet wachten.

    Haha, jonger broertje of zusje?


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh wat leuk! (-:

    Shego schreef:
    (...)
    Haha, jonger broertje of zusje?


    Oudere zus, maar die is ook pas 22.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Aaah wat leuk! Gefeliciteerd!!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Shego schreef:
    (...)
    Hahaha, zelfde reactie als mijn broer. Hij is opgegroeid met drie zussen.


    Toevallig ik ook, hehe. Er blijven alleen maar kleine nichtjes komen maar nu eindelijk een klein neefje met vetkwabbetjes OVEERAAL


    Heaven is a place that we all have

    Nog gefeliciteerd, Sofie! Je wordt vast een goede tante, hehe.
    Ik snap de titel nog steeds niet na de uitleg te hebben gelezen. :p Is het een uitdrukking?


    Ik wil een tuin vol egels