• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

    Valkyries schreef:
    (...)
    Meep! Je staat in de top! Super, he!


    Ik zag het net ;3
    Ook heb ik vandaag mijn haccp examen gehaald, voor mijn opleiding, dus mijn geluk kan even niet op nu D:


    26 - 02 - '16

    Awe, who did this? Thank you. <3


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Awe, who did this? Thank you. <3

    Jij ook gefeliciteerd met je plekje in de top! (Y)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb al enkele dagen de neiging om m'n verhaal gewoon al online te gooien, en het kriebelt ook om deze week - als m'n eerste hoofdstuk af is - deze direct te plaatsen. Maar ik ken mezelf, ik kan beter nog even een maandje, of zeker enkele weken, wachten :'D
    Degenen die hun verhaal nog niet online hebben staan, hebben jullie ook zo die neiging van het al online te zetten?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik heb al enkele dagen de neiging om m'n verhaal gewoon al online te gooien, en het kriebelt ook om deze week - als m'n eerste hoofdstuk af is - deze direct te plaatsen. Maar ik ken mezelf, ik kan beter nog even een maandje, of zeker enkele weken, wachten :'D
    Degenen die hun verhaal nog niet online hebben staan, hebben jullie ook zo die neiging van het al online te zetten?


    eh yes. Maar ik heb nog geen eens 200 woorden dus laten we dat maar nog even niet doen :')
    en ik mis een deel van mijn plot nog.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 16:47 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Tijd om te schrijven! Wie doet er mee?


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Ik ben niet zo slim geweest. Ik heb een stuk geschreven, maar niet echt iets bedacht om het zaakje even mee op te vullen en dat terwijl er nog zo bijster veel is gebeurd in m'n verhaal :'D


    26 - 02 - '16

    I'm busy writing :') Ik wordt alleen telkens afgeleid x'D


    Stenenlikker

    Ik ben bezig met een T-shirt ontwerp en daarna serie kijken en dan is m'n avondje wijdt om, dus geen schrijven meer voor mij vandaag. Vanmiddag heb ik eventjes geschreven en ik ben voor nu tevreden met m'n 936 woorden. Morgen een nieuwe dag :3
    Suc7 en veel plezier aan iedereen die vandaag nog wel woorden bijschrijft aan zijn/haar SOTY!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben nu aan het schrijven, want ik heb een ingeving gekregen c;


    26 - 02 - '16

    Hoera, ik heb mijn maandelijkse doel gehaald!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Hoera, ik heb mijn maandelijkse doel gehaald!


    Gefeliciteerd!


    For those I love, I will sacrifice

    Whoop Whoop!
    Hoofdstuk 1 staat na lang zwoegen eindelijk online!
    Ik heb eerst maar even achthonderdduizend Word-documenten open staan, maar daardoor is het hoofdstuk wel gelukt (:


    all because i liked a girl

    Ik heb mijn maandelijkse doel ook gehaald :3


    26 - 02 - '16

    Kan dit weekend eindelijk weer schrijven. Yesyesyes ^^